Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Na toj okretnici (4) nema mesta da se izgradi parking. Postojeci moze da se prosiri ali ce uvek biti pun jer je tu najveca koncentracija splavova. Jos jedna (eventualna) prepreka su camci koji voze do Ade koji se nalaze istom tom mestu (4) i verujem da vlasnici tih camac prevoza nece dozvoliti tek tako da se napravi most koji ce im unistiti biznis (prisetimo se motela Predejane i auto-puta kroz Grdelicku).
 
Na predhodnim stranicama sam pisao o parkingu i postavio ovu sliku te lokacije.
Može da se proširi parking, sve zavisi od potreba i procene koliko mesta treba.
'Čamdžije' ne mogu da diktiraju šta i da li će se graditi u korist svih beogradjana.

Inače, Grad izdaje dozvole za postavljanje splavova, pa isto tako može da ih ukine
ili premesti splavove... ako par njih bude smetalo upotrebi visećeg mosta, tako da
to neće biti neki problem kada se bude odlučilo o gradnji..... a, već se pominjalo.
 
Parking ne moze mnogo da se prosiri jer je vec doteran do nasipa a deo prema Agostina Neta je zelena povrsina i verujem da stanari nece biti srecni.
https://www.google.rs/maps/@44.7973513, ... 6656?hl=en

Jedino da ide jos malo prema zgradi desno ali tu se ne dobija mnogo. S druge strane u Bloku 45 ima mesta za veliki parking tik uz okretnicu.

GRLwOzZ.png


A sto se tice camdzija, slazem se, da je ovo normalna drzava interes svih gradjana bi bio ispred interesa biznisa i pojedinaca. Ali nije i zato sam pomenuo Predejane gde je jedan privatnik uspeo da izmeni trasu auto-puta u svoju korist i da gradjani finansiraju "privatnu" petlju koja nije bila planirana.

Bilo bi zaista lepo premestiti Stari savski most tako da povezuje NBG i Adu i da bude pesacko-biciklisticki na bilo kojoj lokaciji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488813#p488813:5hsvy2ja je napisao(la):
tripliks » 02 Nov 2017 11:11 am[/url]":5hsvy2ja]Parking ne moze mnogo da se prosiri jer je vec doteran do nasipa a
deo prema Agostina Neta je zelena povrsina i verujem da stanari nece biti srecni.
... Bilo bi zaista lepo premestiti Stari savski most tako da povezuje NBG i Adu ...
Ovde nije baš tema o parkingu, ali evoj i moj prilog gde može da se on izgradi.
Stanari nisu kupili i zemljište do nasipa, tako da nema razloga da se nešto pitaju.
A, da li ima mesta u B45 je nevažno, jer tamo neće biti izgradjen ovaj most 'Ada-B70'.

Predlog za Stari savski most podržavam, samo ako ne bude prebačen negde dalje u Srbiju.
 
Dragane, ocigledno nikad nisi bio na ovom nasipu tako da sve svoje predloge baziras na satelitskim snimcima i street view-u.

Ovaj put izmedju Save i zgrada u B70a ide po kruni nasipa. Kosine su 10-15m sa obe strane. Na nasipu ne sme da se gradi nista, pa ni parking a kosina se zavrsava na par metara od zgrada.
 
Napisao sam 'zemljište do nasipa', a ti i dalje o parkingu 'na nasipu' i ostalom.
Parking je ovde sekundarna stvar, pogotovu ako bude dobar bas prevoz do mosta.

Ovde je ipak tema viseći most "Ada-B70" i linija bas-expres od Opštine do B70
koji bi zajedno omogućili najbrži i najkraći put iz NBG i Zemuna do Ade Ciganlije.

Pošto je na predhodnim stranama bilo raznih predloga za drugu lokaciju mosta i
posle svih poredjenja, još više sam uveren da je ovo najbolja varijanta za most.
 
Dragane odakle si isjekao parce karte sa linijama gradskog prevoza u bg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488823#p488823:1r97gxc3 je napisao(la):
tripliks » 02 Nov 2017 11:57 am[/url]":1r97gxc3]Dragane, ocigledno nikad nisi bio na ovom nasipu ...
Mnogo ti je pogrešna ova pretpostavka, to što je tebi 'očigledno', uopšte nije tačno.

Evo malog istorijata : pre nasipanja lokacije gde je sada blok 70a, nalazila se Baza
preduzeća PIM : uprava, radionice, magacini,... separacija šljunka i fabrika betona.

Tu sam radio par meseci, pre nego što sam otišao u Bengazi na gradnju luke, tako
da sam baš taj deo nasipa imao prilike da upoznam, pored mnogih drugih obaloutvrda.

PS.. 'imena' blokova, tj. broj bloka su davali pimovci kao broj kasete (bloka) za nasipanje.
 
znaci sa novim beogradom imas iskustvo od par meseci pre vise od 40 godina?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489167#p489167:6gv3b0pk je napisao(la):
tripliks » 03 Nov 2017 05:04 pm[/url]":6gv3b0pk]..znaci sa novim beogradom imas iskustvo od par meseci pre vise od 40 godina?
Ja sam zemunac sa Karadjordjevog trga i decenijama sam gledao izgradnju N.Beograda.

Tako da imam vrlo bogato iskustvo o njemu i to mnogo veće od mnogih ovde na forumu.

Sada ti je valda jasno zašto bolje od tebe mogu da odredim lokaciju za ovakav most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486151#p486151:11c3n35t je napisao(la):
dragan » Пет Окт 20, 2017 5:26 am[/url]":11c3n35t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486087#p486087:11c3n35t je napisao(la):
RioBL » 19 Okt 2017 08:14 pm[/url]":11c3n35t]
Most izmedju Ade i Bloka 70 ne bi bio preterano skup za gradsku kasu, a omogućio bi
desetinama hiljada beogradjana mnogo lakši i brži dolazak i boravak na Adi Ciganliji.
file.php

file.php

Од станице линије 89 у блоку 70 до Аде се путује целих - 5 минута ! Пешице или бициклом преко старог моста на новом месту, извесно - не може брже од тога ! Нико не размишља како би изгледале визуре после подизања моста на Савској обали Новог Београда, јер истина оне су сасвим уништене и невидљиве већ петнаестак година, а визуре и предели те обале су били - изузетни !
 
Vitak i elegantan viseći most bi samo obogatio vizure, a

o potrebi takvog mosta sam ovde već dovoljno pisao.
 
Vrlo je diskutabilno da li biciklom ne može da se stigne brže (šta više, prilično sam siguran da je suprotno), ali brzina uopšte ne treba da bude merilo. Takođe, bicikl ne može u tu 89-ku. I uopšte, zašto bi neko ko je na biciklu ili peške zavisio od bilo kakvog prevoza, bilo da je to autobuski ili rečni? Beograd ima premalo mostova, a ovde bi dužina mosta bila smešno mala da bi to bila neka skupa ili neopravdana investicija.
 
Nisu ovde u pitanju samo biciklisti koji su manji deo posetilaca Ade, već
svi gradjani koji bi mnogo lakše i brže dolazili sa sremske strane do Ade.

U ovom postu sam predložio i bas-vezu mosta sa raskrsnicom kod opštine :
viewtopic.php?f=8&p=513805#p488922
 
Znaci most bi bio u produzetku Omladinski brigada. U slucaju da bude pesacko biciklisticki odma da najavim ogroman haos u ovom delu ulice i nocnu moru za ljude koji tu zive jer tu nece moci da se prodje a o parkiranju da nepricam, od onih koji budu dolazili sa strane - kolima naravno jer nece st*** da sedne na bajs ili dodje prevozom tj. bice manjina oni koji tako budu isli na Adu. Znaci drumski most je resenje. Ako bude drumski jel ima ikog ko misli da ce gsp zbog ovoga uvoditi posebnu liniju od opstine do Ade i jel ima ikog ko misli da se kolima nece prelaziti most a tamo u najavi slican haos sa parkiranjem? Gde obezbediti toliko parking mesta za tu gungulu koja bude krenula?

Mislim da od ovog nema nista, gsp vec ima letnje linije do Ade koje su se pokazale kao dobar potez a ovaj drumski most ce vrlo negativno uticati na ekologiju i zivi svet u tom delu ocuvane prirode na Adi. Na kraju ako i nesto bude od ovoga u smislu da se pokrene ideja samo pesacko biciklisticki most dolazi u obzir uz neresiv ili vrlo tesko resiv problem pristupa mosta iz Omladinskih brigada koji sam opisao.
 
Ne bi bilo nikakvog problema oko pristupa mostu, pogotovu
kada bi se uvela bas-linija od opštine, kao sam već predložio.

Što se tiče parkiranja, već je ovde pisano da može da se uradi
parking do nasipa, a nepropisno je lako kažnjavati, pa ko voli . . .

Naravno, ovde sam razmatrao mogućnost samo za viseći most
( pešačko-biciklistički) sa čestom bas-linijom od opštine NBgd.
 
Мост на том месту у суштини није лош предлог, али није јасно о ком мосту се ради ? Ако је стари Савски, његов лук би значајно заклонио поглед на панораму Београда иза моста на Ади, ако је нови мост са гредним решењем последице по питању погледа би биле мање. И наравно мора да искључи било какав моторни саобраћај.Али ко би сад дао новац за такав мост ?

Што се паркинга тиче - не долази у обзир да се шири на рачун природних целина, али би његово стављање под плочу било прихватљиво, ако не постоје неке нама непознате препреке за то.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514350#p514350:25s9qk6b je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 06 Feb 2018 08:39 pm[/url]":25s9qk6b]Мост на том месту у суштини није лош предлог
али није јасно о ком мосту се ради ? . .
Kako "nije jasno" kada sam u predhodnom postu naglasio

da je u pitanju viseći most i par postova gore postavio skicu :
 
У јавности, па и на овој теми се говори о премештању старог савског моста, а не о сасвим новом мосту.
 
Vesić : Stari most u blokove

Stari most će, naveo je, istovremeno biti repariran i premešten na drugu lokaciju o kojoj će odlučiti struka.
"Moje mišljenje je da bi zgodno mesto bilo u blokovima na Novom Beogradu, jer bismo tako spojili taj deo
grada sa Adom Ciganlijom. Beogradu je potreban pešačko-biciklistički most koji povezuje Novi Beograd i
Adu Ciganliju, jer bismo tako rasteretili ulaz na Adu, Most na Adi, smanjili broj automobila na najposećenijem beogradskom letnjem izletištu, a građani Novog Beograda i Zemuna bi na mnogo jednostavniji način stizali
do Ade Ciganlije. Ipak, pitaćemo struku i Beograđane, jer ovo je samo moja ideja i sigurno je da ćemo čuti
još mnogo dobrih", rekao je Vesić.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1369947

Ako nema u Srbiji drugog mesta za Stari most, onda je ovo najbolje rešenje.
viewtopic.php?f=8&t=3928
 
Ja bih most postavio u Agostina Neta (ovde: https://www.google.rs/maps/@44.7980458, ... 312!8i6656) i sa leve strane u odnosu na trenutno nepostojeću okretnicu (dakle ka toplani) napravio veliki parking na više spratova. Ne pričam o premeštanju starog mosta niti je to poenta, više je poenta u lokaciji za sam most i izgradnji adekvatnog parkinga.
 
Vrh