За повезивање бициклистичке инфраструктуре на десној и левој обали Саве, идеална локација би била (по мом скромном мишљењу наравно) у висини Старог железничког моста. Као бициклиста редовно идем рутом од центра до блокова, и ретко кад се одлучим да идем преко моста на Ади који уопште није оптималан избор, него радије пењем бицикл уз степенице Трамвајског или Бранковог моста да бих прешао на другу страну.
Мост на Ади у смислу бициклистичке инфрастуктуре би био одличан за повезивање Новог Београда и Раковице, када би са топчидерске стране направили бициклистичку стазу. Што се тиче везе блокови - Ада, преко летње сезоне не бирају људи махом да чамцем пређу реку само зато што их мрзи да возе, него зато што је то директна везе, док се мостом на Ади опет кружи.
Моје мишљење је да Београду заиста фали барем 2 или 3 искључиво пешачко бициклистичка моста за боље повезивање обала, АЛИ, идеја да се направи бициклистички мост преко ког би могла да иду моторна возила (како они кажу хитних служби) је познајући нас катастрофална, поготово што се по бициклистичкој стази уз Саву већ навелико возе кола. Апсолутно сам против тога и боље онда да не направе ништа и да се кружи преко моста на Ади него да се направи нешто што би могло неповратно да деградира и Блок 70 и зелени појас око Аде.
Пар личних предвиђања и оцена: 1. Ако буде довољно велики отпор јавности, плус ако се саплету око финансија, од овог пројекта неће бити ништа;
2. Нико се неће озбиљно позабавити питањем потребе овог града за бициклистичком инфраструктуром, што у рекреативне што у сврхе коришћења бицикала/тротинета/eл. бицикала као превозног средства, тако да нећемо добити никакву смислену везу између две обале.
3. Очекујем да овај пројекат прође као жичара на Калемегдану - тресла се гора родио се миш
4. У неком идеалном свету у коме би градску власт заиста било брига за бициклистичку инфраструктуру и у коме би се стручно приступило једном таквом пројекту, идеја да се направи зелени коридор којим би се из блока директно спустило бициклом на Аду заиста делује лепо. У једном таквом измаштаном свету бих волео онда да видим и два бициклистичка моста према Ади. У реалности у којој се кола лагано возе уз Савски кеј, а читава обала Саве према Ади је прекривена нелегалним викендицама и сплавовима, боље не претварати Блок 70 у џиновски паркинг и додатно уништавати Аду под неким лажним изговорима.