Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Lol, nema šanse.

Mislim možda, ako sadašnji gradski "oci" izgube vlast u Beogradu, jer oni ne znaju da prebace režim ulice u jednosmeran, a kamoli ovo.
Kako ne znaju? Pa jesu li uspešno pretvorili skretanje u TC Merkator iz Dr. Zorana Đinđića u jednomernu ulicu samo za izlazak iz garaže? :)
 
Poslednja izmena:
Ništa neće graditi "gradski oci", već će obezbediti novac izvodjaču radova.
A ovo je insert iz članka sa predhodne strane.o tenderu za dokumentaciju:

"Most je ukupne dužine oko 520 metara, širina korisne površine puta je oko 6 metara. U poprečnom profilu mosta planira se minimalno dvosmerna biciklistička staza, pešačka staza od minimum polovine širine profila. Moguće je projektovati i proširenja za zadržavanje uz spoljne ivice pešačke staze."
 
U poslednjem rebalansu gradskog budžeta planirano je 2.636mil dinara ili oko 22,5mil evra za ovaj most u 2025.g. Direkcija bi do tada trebalo da obezbedi potrebnu dokumentaciju po ovom tenderu.
 
I dodje druga ekipa i kaze ne treba nam taj most takav prebacicemo zaricev tamo npr
 
Biće uskoro izbori pa ćemo da vidimo koja "ekipa" će da upravlja Beogradom.
Nego nije mi jasno zašto Direkcija nije planirala ovaj tender početkom 2023.g.

IMG_20231107_085529.png
 
Biće uskoro izbori pa ćemo da vidimo koja "ekipa" će da upravlja Beogradom.
Nego nije mi jasno zašto Direkcija nije planirala ovaj tender početkom 2023.g.

Pogledajte prilog 179520
U prvoj rečenici se nalazi odgovor na tvoje pitanje iz druge rečenice.
:)
Koliko su sposobni i koliko je zapravo sve izborna kampanja, moze se videti i kako su uklanjali onaj napušteni splav u bloku 45 - nisu mogli da sčekaju 2 nedelje da se poraste vodostaj save i podigne splav iz mulja, nego su terali teške dizalice na nasip....

Mozemo da počnemo da pravimo spisak predizbornih "samo što nije" odvačenja paznji: "rekonstrukcija" pošte, Dragangulin most...
 
Dežurni hejteri i spameri na ovoj temi mogu da luduju koliko hoće, ali za ovaj most se priprema dokumentacija . . . doduše ne onoliko brzo koliko bi je želeo, ali se radi. Naravno niko nije ovde rekao "samo što nije", već sam napisao da bi trebalo da se ovaj most izgradi do "EXPO 2027".
Ovaj most bi trebalo da bude završen do "EXPO 2027".
 
Eno i na metrou se radi na dokumentaciji 50+ godina, pa tu ne zaostaje ni proširenje Bulevara od cvetka do Ustaničke, produžetak Čingrijine do Cvetka, pa tu je most preko Ade Huje, kanalizacija kroz III Beograd, most / tunel Čukarička padina - blok 45... Kada bih se malo udubio u stvar, mogao bih lep spisak stvari koje su u fazi razvijanja planova i dokumntacija da sastavim. ;)
 
U članku piše da je rok za tehničku dokumentaciju čak 765 dana?!
To mi izgleda kao greška u broju, jer možda je u pitanju 365 dana.
Sad sam razgovarao sa osobom iz Direkcije koja je zadužena za ovaj most i rok je stvarno do 765 dana?! Bio je 565 pa su produžili, a očekuje da će do Nove godine biti potpisan ugovor sa pobednikom na tenderu.
 
Ne, nego ćemo da trpimo Reljino pisanje kako ideja nije super.

Ja samo pratim realizaciju moje ideje i o tome pišem na forumu.
 
Poslednja izmena:
Pa da je super ideja bila bi realizovana što pre, ne bi dali sebi rok od preko dve godine za izradu tehničke dokumentacije :)
 
Pa da je super ideja bila bi realizovana što pre, . .
Razgovarao sam i o tolikom roku, navodno mora da se ispita zemljište na obali i u koritu reke, geomehanika,. . itd. Ali brzina realizacije nema nikakve veze sa idejom da se most izgradi na toj lokaciji, jer nije baš hitno da se počne izgradnja.
 
Разлози који они наводе против изградње пешачког моста су: тај пројекат није приоритет станара блокова, више од 10.000 грађана из Блокова 70 и 70а потписало је петицију којом захтевају да се обустави изградња моста, уместо њега народ жели да се јавни новац преусмери у изградњу бициклистичко-пешачке инфраструктуре која би повезала савске блокове са градом на левој обали Саве.
Реља, овај део нисам најбоље разумео.

Ако је грешка у питању и ако је заправо замишљено да се повежу са десном обалом Саве, мост је онда добро решење, а ако није грешка, онда претпостављам да је у питању спајање заправо две постојеће бициклистичке стазе, односно спајање две уређене обале што они траже, једне која се практично завршава код Газеле, а друге која се завршава у оси Др. Агостина Нета.

Можеш ли ми појаснити на шта се мисли тачно?
 
Galeks, vidiš da je to izjava prenesena u Politikinom članku.

Povezivanje sa desnom obalom već postoji - Most na Adi, ko nije lenj i ko stvarno ima nameru da vozi bicikl. Nije da veza ne postoji.
Ova ideja sa novim mostom je iživljavanje i silovanje i urbanizma i ljudi koji tu žive.
Da razumem da je ta ulica i da su okolni blokovi planirani i izgrađeni sa namerom da se tu jednog lepog dana izgradi i takav most - ali nije tako.

Misli se na povezivanje i unapređenje staza na levoj obali grada (jako malo para - mnogo velika korist).

Ja sam ubeđen da iza ovoga stoji namera da se gradi na Adi Ciganliji.
Međutim, ulete nam u međuvremenu još jedna luda ideja - EXPO 2027, a baš nekako u to vreme se i ova priča naprasno usporila a rokovi produžili....
 
Ne vidim da se više od jedne osobe žali na spamovanje na ovoj temi. ;)
 
Dosadni ste sa spamovanjem, zluradim komentarima i političarenjem na ovoj temi.

A i ne mogu da posle razgovora o mostu sa ljudima u Direkciji brzo predjem na ovdašnje postove od strane hroničnih hejtera i umišljenih stručnjaka.
 
Vrh