Šta je novo?

Nova Luka Beograd

Dragan wrote:

.... O tom prebacivanju poslovanja pišem već godinama i nema potrebe da država gradi neku novu luku, jer je ona u Pančevu već planirana za proširenje..... ,,

Ima nas i koj pamtimo po nešto o tvojim pisanijama
na primer:

Dragan wrote 10.7.2017
,, ...Nova luka' na levoj obali Dunava je deo velikog 'industrijskog parka' u kojem će dominirati kinezi.
To je sasvim poseban projekat i biće luka gde može da se izmesti jednog dana i 'Luka Beograd' a.d.... ,,

Samo pomalko su drugacije tvrdnje u tim pisanijama :)
 
Da, tada je bila u opciji izgradnja te luke i zato sam to napisao.
Šta je tu sporno?! . . Tada je to bila najbolja mogućnost.

Ali, pošto se odustalo od te luke uvek sam podržavao izmeštanje u Pančevo, a ne izgradnju neke nove luke kod pančevačkog mosta ili drugde.
 
Ovo je moj post iz 2007. na temi "Preuredjenje dunavske obale" str. 6. na kojoj je više mojih postova u vezi izmeštanja "Luke Beograd" u Pančevo.

IMG_20220325_084123.png
 
Dragan wrote
,, ... Da, tada je bila u opciji izgradnja te luke... ,,

Da.... i ima još stotinak na raznim temama sve u fazoni luke kod Pupina....
Mogu da ih citiram sve... moje ne, uglavnom su obrisani upravo zbog tog različitog gledišta ...
Da skratim , Eto ipak je nizvodno Pančevo naj racionalnije za Cargo luku :)
a razmisli i o ovome !!!
Bgd nikada nije imao putničku luku , oduvek samo pristanište a to je velika razlika ne samo u pojmovima vec i funkcijama a i u nužnosti potrebe Bgda

Veliki lepi BB pozdrav tebi :)
 
Poslednja izmena:
Šta nije jasno? . . kada je država donela Prostorni plan za Industrijski park i luku kod Pupinovog mosta, napisao sam da tamo može da se premesti rad lučkog operatera "Luka Beograd" AD, jer je bilo bolje njih premestiti nego dati tu luku strancima, nap. kinezima ili arapima kao u NS.

Mora da se razlikuje "luka u Beogradu" kao infrastrukturni objekat od lučkog operatera koji upravlja lukom kao "Luka Beograd". Kada se odustalo od luke kod Pupinovog mosta, onda sam se vratio na stari predlog da se rad "Luke Beograd" izmesti u "Luku Dunav" u Pančevu.

A, neka "putničku luku" može da se izgradi na Dunavu . . jednog dana. ;)
 
Постојећа лука на Вилиним водама је дефинитивно најпротраћенија инвестиција, боље да су још 60их луку направили у Крњачи, а град да се развијао на обали Дунава.
 
Poslednja izmena:
Meni je ova lokacija na Pancevackom putu najmanje logična jer u Pančevu imamo dve luke,. Mnogo bolje bi bilo graditi kod Batajnice kao produžetak intermodalnog terminala.
 
У Батајници је проблематично што нема могућности за ископавање лучког базена те може да се направи само високи кеј. А мислим да желе по сваку цену да направе луку низводно.
 
Batajnica i ne može da bude zamena za sadašnju luku, ali može "Luka Dunav" u Pančevu. Evo ovde u Krnjači će da bude šljunkara sa betonsko-asfaltnim bazama, a ostalo poslovanje može da se prebaci u Pančevo.

Pristanište u Batajnici bi uglavnom bilo za kontejnere u sklopu Intermodalnog terminala.
 
Ovaj "terminal" je ustvari velika šljunkara :) . . što bi rekao narod.

Pošto obuhvata i baru "Reva" sad će kvazi-ekolozi u blokiranje ulica.

Za nekog ko za sebe kaže da je apolitičan, prečesto se uplićeš u politička komentarisanja. :unsure: Posle ima opet da se čudiš i šokiraš kad te ljudi napenale na drugim temama. Samo kažem.
 
Ne moram ja da dolazim i gledam u baru Reva za koju već postoji kvazi-ekološki pokret. Vidim ja mnogo više nego oni što gledaju iz žablje perspektive.
 
Ovo rešenje da se šljunkare i betonsko-asfaltne baze izmeste u Krnjaču nije uopšte loše. Ostaje samo da se ostala delatnost iz luke u Beogradu prebaci u "Luku Dunav" u Pančevu.

Mora da se reši i pitanje Akcionarskog društva "Luka Beograd" u stečaju:
 
Као да је Крњача једина локација у граду за шљункару.
 
Зар није у тренутној луци терминал за расути терет онај наткривени део са порталним краном испод крова?
 
- Prvo, ova nova luka za rasuti teret i gradj.baze biće u neposrednoj blizini budućeg mosta preko Ada Huje, pa će imati dobru vezu sa gradom.
- Drugo, ona je planirana na 37 hektara i tamo mogu da se izmeste sve šljunkare i betonske baze oko Ada Huje, ali i one na Savi pored Gazele.
- Treće, biće i veza sa prugom što će još više poboljšati vezu sa gradom i okolinom.

"U sklopu terminala planirani su: operativna obala, deponija sirovog materijala, podterminali za separacije peska i šljunka, podterminali za agregat za beton i betonske asfaltne baze, saobraćajne površine, koridor za prolaz železničkog koloseka . . "
 
Poslednja izmena:
Ал га раштркаше. Мада могу од Јеркова да продуже пругу до новог пристаништа.
 
Vrh