Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

. . kako da svi ti Beograđani koji tu ne žive a žele na pređu na Adu već nemaju mogućnost da dođu preko postojećeg mosta.
Nemaš veze sa ovom temom i nije ti jasno zašto je CIP od tri lokacije konstatovao da je ova najbolja za pešačko-biciklistički most. Nemaš ti kapaciteta da shvatiš razloge za izgradnju ovog mosta iako je ovde na temi više puta o tome argumentovano pisano.

Tvoje pisanje je obično pijačarsko i palanačko rezonovanje, a začinjeno providnim političarenjem. Posebno što vodiš ovde neku kampanju protiv mene, iako nisam ja ovde tema nego most. Ali to govori samo o tebi, jer si opsednutu mojom idejom koja je prihvaćena od svih nadležnih u Beogradu.

Sa takvim likovima nemam razloga da gubim vreme, a neka se žale Gradskoj upravi u vezi izgradnje mosta, jer ovo je sada projekat grada Beograda.

IMG_20220516_180328.jpg

IMG_20220516_175505.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
Bio sam na Adi za vikend, drugar koji je došao brodićem kaže da je već napravljena veća komercijalna prodavnica, kako sam ga razumeo, tu gde pristaju brodići!

Iskreno, ne znam šta o svemu da mislim kada je u pitanju balans kvaliteta života lokalaca/opšteg interesa! Živeo sam 30 godina bukvalno 200m od reke (i verovatno ću opet), vikendom jeste haos sa parkingom kad ljudi dođu na kej. Sa druge strane, ja prvi volim da odem i na dunavski kej, pa i na Kališ npr, dakle i ja nekome stvaram gužvu!

Ne znam baš kakva je situacija u 70 i 70A, znam da je recimo blok 44 zamišljen da bude hub za okolne blokove, sa pijacom, tržnim centrom, domom zdravlja, nekadašnjim robnom kućom, akvaparkom i još dosta masnih zelenih površina (najveća uz Gandijevu kod okretnice 68-ice) i da su decenijama tu planirani isključivo objekti od javnog značaja. Saobraćajna i svaka druga infrastruktura je već preopterećena za bilo kakve stambeno-komercijalne namene . Ono što je sigurno je da smo lokalno odlično organizovani i da otimanje tih decenijskih JAVNIH površina neće proći! E sad ko će da brani šumu na Adi i kako to logistički organizovati, ne znam!

@dragan

Ako dobro vidim, most bi trebalo da bude tačno u produžetku Omladinskih brigada? Koje površine bi bila ta garaža, koliko nivoa, koliko parking mesta? Svakako će se rasteretiti Gazela i novi most, a samim tim i ono usko grlo u saobraćaju na makiškoj strani Ade, ali mi ne deluje realno da taj parking apsorbuje pola novog Beograda i ceo potez prema Surčinu, Zemunu i dalje...
 
Poslednja izmena:
Svakako će se rasteretiti Gazela i novi most, . .
Ne znam na šta si mislio sa ovim "rasterećenjem" velikih mostova?!

Ovde je u pitanju pešačko-biciklistički most širine 6 metara, a planirana je podzemno-nazemna garaža od oko 300 mesta ( na slici SP2). To će tek posebnim projektom biti tačno utvrdjeno. Ja sam predložio da se planira garaža u tri etaže, tj. ispod, iznad i u nivou postojećeg parkinga.
 
Ne znam na šta si mislio sa ovim "rasterećenjem" velikih mostova?!

Ovde je u pitanju pešačko-biciklistički most širine 6 metara, a planirana je podzemno-nazemna garaža od oko 300 mesta. To će tek posebnim projektom biti tačno utvrdjeno. Ja sam predložio da se planira garaža u tri etaže, tj. ispod, iznad i u nivou postojećeg parkinga.

Pa neko ko ide iz Zemuna kolima, neće koristiti Gazelu i novi most i posle praviti još veću gužvu tamo na makiškoj strani u povratku (a zna leti u špicu da se provede tu i 45 minuta, lično iskustvo), nego će lepo da se doveze do kraja Omladinskih brigada, pa u šetnjicu.

300 mesta je smešno...
 
Nemaš veze sa ovom temom i nije ti jasno zašto je CIP od tri lokacije konstatovao da je ova najbolja za pešačko-biciklistički most. Nemaš ti kapaciteta da shvatiš razloge za izgradnju ovog mosta iako je ovde na temi više puta o tome argumentovano pisano.

Tvoje pisanje je obično pijačarsko i palanačko rezonovanje, a začinjeno providnim političarenjem. Posebno što vodiš ovde neku kampanju protiv mene, iako nisam ja ovde tema nego most. Ali to govori samo o tebi, jer si opsednutu mojom idejom koja je prihvaćena od svih nadležnih u Beogradu.

Sa takvim likovima nemam razloga da gubim vreme, a neka se žale Gradskoj upravi u vezi izgradnje mosta, jer ovo je sada projekat grada Beograda.

Pogledajte prilog 136417
Pogledajte prilog 136418
Tvoje manipulacije stavovima ljudi kojih se ovo tiče ću uvek da raskrinkavam.
To što ti poušavaš da prikažeš kao "stav grada" je već odbačeno od organizovanih građana ovog dela grada.
Ljudi koji tu žive i te kako moraju da se pitaju, pogotovu što ovakav most nije nikakav prioritet za Grad.
 
Pa neko ko ide iz Zemuna kolima, neće koristiti Gazelu i novi most i posle praviti još veću gužvu tamo na makiškoj strani u povratku (a zna leti u špicu da se provede tu i 45 minuta, lično iskustvo), nego će lepo da se doveze do kraja Omladinskih brigada, pa u šetnjicu.

300 mesta je smešno...

Upravo je to ono što ja pričam i zbog čega su se ljudi pobunili - zbog mosta bi postojeći haos sa parkiranjem prerastao u katastrofu zbog ljudi koji bi dolazili kolima do mosta.
Nikakve garaže tu ne mogu da pomognu.

Most nije nikakav prioritet za Grad, a toliko štete može da izaove.
Pogotovu što je ideja da se vremenom poseče šuma na Adi zbog "komercijalnih sadržaja".
 
. . nego će lepo da se doveze do kraja Omladinskih brigada, pa u šetnjicu.
A, na to si mislio, na dolazak i "šetnjicu" preko mosta iz sremskog dela grada.

Garaža ne može da bude veća, jer je toliki parking kod okretnice. Biće verovatno obezbedjeno parkiranje duž Omladinskih brigada, jer je to prilično široka ulica.
 
Biće verovatno obezbedjeno parkiranje duž Omladinskih brigada, jer je to prilično široka ulica.

"Biće verovatno..." ... "prilično široka ulica"
Pa već sada postoji parking skoro celom dužinom Omladinskih Brigada koja je "prilično široka".... u profilu 2+2.
"Stručnjak" baš i ne zna o čemu priča.
 
Sve u svemu, kao potpuni laik u urbanističkom planiranju, ali i kao zainteresovana strana u celoj priči, nekako sam na sredini u stavovima, a verujem i da predstavljam dobar deo komšija sa kojima sam tu odrastao.

Iskreno, svi bi mi voleli tu taj most načelno, opet maglovito obećanje da će parking biti uz veliku ulicu i 300 mesta podzemne garaže će biti premalo za to (ako je i toliko moguće, znam koje je veličine parking, 1000 puta sam tu prošao). Svakako otimanje zelenih površina ne dolazi u obzir!

Veći problem po meni će biti šta će uraditi na toj strani Ade koja gleda na blokove, da tu ne naprave haos (a to ne možemo ni braniti organizovano), a u blokovima bih voleo da dođe do nekog kompromisa, ali bez narušavanja izgleda bloka. Zona možda ili neka peticija da se garaže prave na mestu dosadašnjeg divljeg naselja, zašto da ne (ako i to već nije nečije zemljište, kao što je NAPRED valjda imao uz jurija Gagarina)? Jeste lepo parče uz reku, ali opet preblizu toplane.
 
Pa upravo tako i treba da se radi:
definišeš sve dobre i loše strane ideje, sve koristi i sve štete koje bi nastale, i onda odlučiš.
A ne da se samo priča o tome kako "ja lako mogu da pređem preške preko do Ade" a da se ignorišu i prećutkuju svi ostali problemi koje će to neminovno da izazove, kao što neki to ovde rade.

Što se tiče zemljlišta, mislim da je već sve raspodeljeno. Jer, nekako bi bilo logičnije da se taj most pravi bliže toplani, em manji raspon preko reke, em manja urbanistička šteta po blokove.
Ali ne, ne žele da most utiče na novogranju.
 
Veći problem po meni će biti šta će uraditi na toj strani Ade koja gleda na blokove, . .
Neće biti nikakve "seče šuma", kao što nije bilo u planu ni "seča lipa", sve su to budalaštine koje koriste sitni politikanti. Kandidat za Gradonačelnika je rekao šta on planira sa druge strane Ade.

 
Dela govore :ROFLMAO:
Nije bilo dovoljno podmetanje oko peticije?
Ček, počeli smo i sa SNS propagandom na ovoj temi?
 
Govorio je Gangula i da će očistiti reku od splavova, svaki dan niču nove soliterčine na reci!

Neće biti nikakve "seče šuma", kao što nije bilo u planu ni "seča lipa", sve su to budalaštine koje koriste sitni politikanti. Kandidat za Gradonačelnika je rekao šta on planira sa druge strane Ade.


Sad tek videh ovaj spot, šta li je, ništa mi se to ne dopada. Jedna od lepših stvari je upravo šetnjica stazom pored tih golf terena, potpuno zelenilo. Ne dopada mi se ideja da tu bude novih terena, kafića i slično.
 
Poslednja izmena:
Pa kad se koristi kao valjda nekakav argument... "Gangula snimio spot". Mož' misliti...
 
Pa upravo tako i treba da se radi:
definišeš sve dobre i loše strane ideje, sve koristi i sve štete koje bi nastale, i onda odlučiš.

Da budem iskren i prema tebi i prema sebi, lično mi srce naginje ka tome da se most gradi, iako razumem svu problematiku, jer sam živeo tu 30+ godina!

Dakle kompromis i crvene linije, kaže se npr, ne možete da uštinete dosadašnje zelene površine ni u blokovima, ni preko reke na Adi, a prihvatamo npr zonu u bloku, garažu u 3 nivoa za 300 mesta i slično.
 
Da budem iskren i prema tebi i prema sebi, lično mi srce naginje ka tome da se most gradi, iako razumem svu problematiku, jer sam živeo tu 30+ godina!

Dakle kompromis i crvene linije, kaže se npr, ne možete da uštinete dosadašnje zelene površine ni u blokovima, ni preko reke na Adi, a prihvatamo npr zonu u bloku, garažu u 3 nivoa za 300 mesta i slično.
Pa, vidi, tu se ne slažemo. Ja mislim da je nedopustivo da se uvodi zona u bloku 70 i bloku 70A, i to zbog problema parkiranja koji već postoji zbog splavova a koji bi tek eksplodirao sa izgradnjom mosta.
Osim što nije fer prema ljudima koji tu žive, tek će da im stvara probleme jer tek uveče tu počinju da dolaze automobili sa strane (splavovi, pa tek ti novi sadržaji na Adi...), a uveče zona traje do 21 u celom gradu. Onda se stvara haos u okolini, kao i na svakom obodu zone.
I ne mogu da zamislim radnike parking servisa koji špartaju po postojećim parkinzima između 2-spratnica i 4-spratnica u bloku 70.
Ovo uopšte nije dobro promišljeno, ali šta od njihovih "ideja" pak jeste?
 
. . ne možete da uštinete dosadašnje zelene površine ni u blokovima, ni preko reke na Adi, a prihvatamo npr zonu u bloku, garažu u 3 nivoa za 300 mesta i slično.
Niko nije ni planirao da "uštine" te zelene površine, jer to nije ni potrebno za izgradnju garaže i mosta, koji se gradi preko reke izmedju nasipa.

Inače, neće svi posetioci Ade dolaziti kolima, jer je tu okretnica autobusa i pogotovu ako se uvede sezonska linija od opštine N.Beograd gde je mnogo raznih linija.
 
@relja

U redu je da se ne slažemo, ali vidiš npr kako imamo drugačiju percepciju, meni je više fer za stanovnike bloka, biće UVEK DOSTUPAN parking, uz neku simboličnu mesečnu nadoknadu, kao sada u blokovima 21, 22, 23. Više mi nije fer prema ljudima koji bi dolazili da rade tu!

Opet ako govorimo o periodu posle 21h, to nema nikakve veze novim mostom, nego sa splavovima, verujem da bi se preko mosta preko 90% tranzita već obavilo do tada! Opet bi bila bolja situacija za parkiranje do 21h, nego što je to sada! Za splavove se slažem, najradije bih sve izmestio ili bar napravio da mora da postoji ozbiljan razmak između i da budu u jednom nivou do određene visine i da to mora strogo da se poštuje!

Što bi nam smetali radnici parking servisa? Ja bih baš voleo da budu tu, tim pre ako bi imali proširene ingerencije da slikaju one koji se parkiraju po zelenim površinama ili bahato po trotoarima za pešake i zovu pauka. Ja sam sad na Zvezdari, ne nađem uvek zonu kad dođem kasno, pa nekad, kao i svi drugi, zauzmem i deo lokalnog puta puta koji nije zona tako da ne smetam nikome, ali nikad zelena površina ili trotoar. Ne iz bahatosti, nego jednostavno nema mesta, slično kao kod nas u blokovima kad se ljudi ne parkiraju baš na parking mestima između dvospratnica i četvorospratnica npr, nego na ulici, pa ugl nema problema. Za takve stvari bi trebalo da postoji tolerancija za lokalce, što se lako proveri. Lično nisam imao problema.

Opet kažem, razumem svaki problem i opet sam srcem, možda i sebično, za to da se gradi, ja sam siguran da bih ga ja koristio i zimi i leti i ne samo ja, blok 70 ima 20 000 ljudi, pa računajmo dalje. Ovako koristim samo novi most leti! Eto, sigurno bi se novi most (a pogotovo onaj deo ulaza/izlaza na makiškom delu Ade) rasteretio! Kad se sve sabere, ima više pluseva.

Kao veoma mlad momak, trenirao sam kajak tamo gde je restoran Marinada. Dan danas pamtim taj brisan prostor i slobodan pogled na drugu stranu reke (Adu) i vrhove drveća pod snegom. Bukvalno magičan pogled, večito urezan u memoriju. I tada je druga obala bila popunjena malim splavovima (kućica). Verujem da bi bilo lepo prošetati tu bez obzira na doba godine. Druga stvar je što se slažem da to sada ne bi bilo tako idilično kao tada i da bi vremenom prevladali interesi i da bi to isto postala obala kao što je i kod nas danas, da se reka ne može videti!
 
Ovo nije isto kao kod Blokova 21-23, jer oni tamo imaju i veliko parkiraliste u dr. Zorana Djindica, i pre 21 i posle 21, ovde toga nema.
Ne treba praviti analogije tamo gde su situacije i problemi specifični za određenu lokaciju.

Ovaj kraj grada je bio zamišljen kao rezidencijalni, tako je i planiran i izveden - i to je jako važno - kompletiran je.
Ljudi su ga zato izabrali da tu žive, u mirnom rezidencijalnom kraju, na kraju grada.
Most, ako bi se izgradio, bi to potpuno poremetio, postao bi mesto tranzita (kretanja prema Adi i tim novim sadržajima - pa i noću posle 21) i okupljanja (parkinzi).... u krajnjoj liniji - zbog čega?
Zato što skrećemo ljude iz drugih krajeva NBG i iz Zemuna da koriste novi most na Adi, da se kolima guraju u blokovima i prave što veći haos?

Problemo se mogu rešavati na razne načine, ovde se problem ne može rešiti tehničkim intervencijama, već uklanjanjem uzroka i deeskaliranjem postojećeg stanja. A to je uklanjanje splavova i ne pogoršavanje situacije sa izgranjom novog objekta koji bi generisao dolazak novih vozila - ovog mosta.

I za parking servis - stvarno ne vidim način da to ikako funckioniše u praksi kako treba između onih niskih zgrada, to jednostavo ne treba da se radi, taj kraj nije ni bio projektovan za tako nešto, to bi bilo ravno silovanju.
 
Opet kažem, sve je kompromis! Jeste, neko će izgubiti malo mira, nekome će odgovarati, podići će se cena kvadrata verovatno i slično. Meni lično ne prija što se kraj veoma popularizovao iz prostog razloga što sam jurio/jurim stan tu. Ljudi su prosto provalili kraj i postaje poželjniji, pogotovo za mlađe porodice ali opet, to su samo moji sebični razlozi. :)

O garnituri koja vodi grad ne mislim dobro svakako, opet ne treba ići u krajnost, plašiti ljude sečom stabala i slično. Dakle ne političariti oko ovoga i izaći sa konkretnim rešenjima i onda da vidimo izjašnjavanje. Dakle kažem sve to veoma svestan interesa određenih struktura, pogotovo na drugoj strani obale.
 
Kompromis koji podrazumeva pogoršanje uslova za život zbog nečijih interesa i nije baš kompromis već pobeda jedne strane... Ne vidim logiku da pogoršanje uslova za život može da podigne cenu stana. I takođe, čak i da se podigne cena stana, da li to zaista znači ljudima koji su tu izabrali da žive upravo zbog tog kvaliteta života koji im je kraj pružao pre ubudživanja mosta i svih posledica te promene? Onaj ko je tu već kupio stan ili odlučio da ga zadrži, u vreme pre ideje o izgradnji mosta, zapravo ostaje bez nematerijalnih vrednosti koje je već imao. Nisu ljudi izabrali da se tu skuće da bi čekali da skoči cena pa da prodaju...ne žive svi u svetu kojekakvih tržišta i kombinacija...
 
Ljudi neće dolaziti kolima ako ne budu imali gde da parkiraju ta kola. Dolaziće autobusom, biciklom ili peške. Vrlo jednostavno, zar ne... ? :)
 
-Ajmo na Adu...
-Da, ali tamo nemam gde da parkiram...
-Idemo onda autobusom (biciklima, trotinetima, rolerima, peške)
 
Vrh