Još sam skeptičniji po pitanju PGDS za MK - malo kamiona za mimoići se, malo tablica van ČA, KV, VB, TS, KŠ, AC.
Ali ovi pomenuti dovoljni da se napravi haos u saobraćaju, ne zbog njih samih, već zbog 50-30-60-50-80-50-60....
I bojim se da će tek za nijansu olakšati život lokalcima kad tranzit ode na A5.
И где је по теби боље , Код Брана или Драгише?I da se salis, gotovo nikad nema slobodnih parking mesta ispred pecenjara.
Zivim u blizini i na posao idem pored Brana, i vecito guzva na putu jer se neko uparkirava ili isparkirava.
Kod Brana. Kod Dragiše mi je žena fasovala salmonelu...И где је по теби боље , Код Брана или Драгише?
Nakon otvaranja te deonice autoputa, ja sam nekoliko puta išao iz Kruševca za Zlatibor, sem što sam jednom prošao novim autoputem da vidim kako izgleda, u ostalim slučajevima sam i dalje išao kroz Čačak, tj. magistralnom obilaznicom. Tako da pretpostavljam da se dobar deo saobraćaja na relaciji Požega, Užice... ka Kraljevu, Kruševcu... i dalje odvija kroz sam grad. Mislim da će se to značajno promeniti kada se završi Moravski koridor.I pored toga sto je autoput zaobisao Cacak, i dalje ima puno tranzita na magistralnoj obilaznici na svakodnevnom nivou.
Svakako ne postoji vise nacin da se naprave onolike guzve kao sto su bivale, ali da je sav tranzit otisao na milosa velikog, nije.
Licno, uvek kod Brana, ali to je vise iz nekog tihog bunta prema Dragisi koji je oduvek furao jake cene, za nista bolji kvalitet.И где је по теби боље , Код Брана или Драгише?
Pojate - KŠ i Čačak - Kraljevo je prilično realno, a KŠ-KraljevoHighlights sa današnje posete predsednika Moravskim koridoru je da umesto 14 Oktobra datum završetka deonice do Kš sada datum oko Nove godine.Deonica Ča-Kv ide početkom 2024 i KV-Kš u 2025.
Kamenolom je proradio,prva miniranja su krenula.