Earthmoving
Expert
Pa da, valjda se tu dograđuje još samo jedna traka slično kao ovo na obilaznici oko Kš
Moze li neko da pokaze neku sliku nekog digitalnog autoputa negde u svetu? Dajte bre da vidimo kako to izgleda?geovuk":2ylsns2n je napisao(la):Biće ovo najbolji autoput. Biće širi skoro 2 m, imaće net, ekrane za obaveštavanje. 200 miliona za regulaciju reka. Probaće da završe do KŠ do izbora na proleće 2022.
Ovaj detalj me interesuje,da li ostaje stara rampa Pojate i izlaz ili autoput nastavlja kao krak ka KŠ pa bi prva rampa,tj petlja,izlaz bila Ćićevac,pitam zato što se pojavljuju različite informacije,a po stacionaži su kilometar udaljene i toj zoni iznad ima ouno kuća a takva petlja bi sigurno zahtevala i više mesta.Earthmoving":3w00xik2 je napisao(la):Pa da, valjda se tu dograđuje još samo jedna traka slično kao ovo na obilaznici oko Kš
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768685#p768685:3cy5ulin je napisao(la):Pendolino » Mon Aug 24, 2020 10:05 am[/url]":3cy5ulin]Evo gledam planove i vidim da ima ovde dosta posla iako je ravnica.
Veći problemi:
1.) Postojeća petlja Pojate sa A1.
Trenutno je vrlo loše rešenje.
Vrlo je slično kao postojeća petlja Bubanj Potok. U pravcu Niš-Beograd isključenje ima vrlo jaku krivinu. Uključenje je podnošljivo, ali bi pustio dužu deonicu sa tri trake, kako bi se smanjile gužve i bilo bezbednije.
U pravcu Beograd-Niš isključenje je korektno i može se zadržati pod uslovom da se novi autoput u pravcu Kruševca formira od trake iz Niša, kao leve i trake iz Beograda, kao desne. Isključenje ka Nišu vodi kroz parking i to je nedopustivo.
2.) postojeća petlja sa lokalnim putem, paralelnim sa A1,
Današnje rešenje nije potpuno jer se uključenje sa lokalnog na put ka Kruševacu, kao i isključenje od A1 ka lokalnom odvija u nivou preko druge trake.
Treba sada rešiti i odvajanje postojećeg puta ka Pojatu od budućeg autoputa. Dobro je što nadvožnjak već ima širinu za dve trake.
Generalno i postojeća petlja se može zadržati regulacijom pristupnih puteva, bez izgradnje novih objekata.
Potpuno je dovoljna po jedna traka u svakom pravcu.
3.) regulacija Zapadne Morave
čitavih 8km treba rešiti pre ikakvih radova na autoputu.
pa jeste problem[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836458#p836458:2bluwld0 je napisao(la):Earthmoving » Tue Mar 30, 2021 7:37 am[/url]":2bluwld0]Pa dobro, postoji mogucnost i da na tacki gde se razdvajaju bude nadvoznjak ili kruzni tok za razdvajanje ka starom/sadasnjem putu za Krusevac, to se ne vidi sa slike Sentinela kako je reseno (mada vise deluje da nema nadvoznjaka vec kruzni tok). Ukljucenje na autoput Bg-Ni ionako nije planirano da bude brzo kao kod Dobanovaca na Bg obilaznici pa ako je vec usporenje na tom ukrstanju autoputeva 40 ili 60 km/h onda nije problem da se u toj zoni usporenja napravi neko pomenuto racvanje nadvoznjakom ili kruznim tokom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836766#p836766:3gyxq1cd je napisao(la):StaraMo » Уто Мар 30, 2021 11:25 pm[/url]":3gyxq1cd]Ima nekih priča da se uskoro zatvara Pojate i da će Alternativa biti Ražanj i Paraćin.Ali je malo glupo da se staro Pojate ukine a Ćićevac postane prvi izlaz na tom putu jer bi onda sav saobraćaj ka Kš i dalje ili nazad za ove na starom putu bilo maltretiranje preko pruge i semafora i Ćićevcu dok ne završe svih 20tak km,a do Ćićevca imaju nepuna 3 i to mogu brzo da puste i kažu evo ga autoput. A koliko je meni poznato nije planirano da neko ko uzme karticu u Nišu i krene ka Obrenovcu da bude bilo gde zaustavljen,to jest skloniće i Preljinu i staviti je bočno.A sa strane Pojata kako koju deonicu budu puštali tako će svaki bočni izlaz posajati čeoni do spajanja,nadam se da nisam previše zbunio zavesu.
To je samo dok rade rekonstrukciju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836766#p836766:1lt7de5e je napisao(la):StaraMo » Tue Mar 30, 2021 10:25 pm[/url]":1lt7de5e]Ima nekih priča da se uskoro zatvara Pojate i da će Alternativa biti Ražanj i Paraćin.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836781#p836781:pblntq4s je napisao(la):StaraMo » Уто Мар 30, 2021 11:57 pm[/url]"blntq4s]@Jakovljević Da,uzeće se kartica u Vranju i platićeš u Obrenovcu ili Vrčinu ili Požegi to je sigurno ali ako pogledaš ovu petlji A1/A5 ništa nije bolja od Preljinske,zato i pitam ima li neko negde detalj same petlje,jer sam naišao do sada na tri stacionaže u dokumentima po internetu,svako meri kako mu volja a kilometar razlike 752+650,752+950 i 753+600
"deonica od Pojata do Kruševca će biti završena do kraja 2021."[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842971#p842971:3fjolore je napisao(la):milaki990 » Sun Apr 18, 2021 9:06 pm[/url]":3fjolore]https://www.youtube.com/watch?v=bXoKXv8_25s