Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Preljina.

Preljina---Nadvožnjak.jpg
 
U Čačku je Enka mogla da radi sve one dodatne puteve od petlje u Balugi i most u Konjevićima (i to ekspresno), a na petlji Kruševac Istok nisu mogli da spoje 1.8km do kružnog toka u Bivolju (koje čekamo 2 godine).

Bruka i sramota. Morao je neko drugi da se obogati.
 
Kruševac Istok ne radi Enka već Tehnogradnja i sigurno je da bi čekali ovoliko i oni da su radili, jer za obilaznicu nije bila rešena eksproprijacija
 
Kruševac Istok ne radi Enka već Tehnogradnja i sigurno je da bi čekali ovoliko i oni da su radili, jer za obilaznicu nije bila rešena eksproprijacija

Znam ja ko radi. I znam da je eksproprijacija bila problem na hiljadu tačaka ovog projekta. Rešili bi je Koridori kao što su i sve ostale rešili. Da je spoj petlje bio deo projekta Moravski koridor, mi bi se vozili tom deonicom pre godinu i po dana.
 
Večerašnje slike sa kružnog toka u Adranima na Ibarskoj magistrali, gde je odvajanje za petlju Adrani.
Asfaltirane obe trake, samo što u traci koja vodi ka Kraljevu nedostaje završni sloj.
Nadam se da će ga sutra uraditi i pustiti kružni tok u funkciju.
1000090448.jpg
1000090446.jpg
1000090447.jpg
1000090449.jpg
1000090450.jpg
1000090451.jpg
1000090452.jpg
 
Postavljen je putarski semafor za naizmenično propuštanje vozila na novom kružnom toku u Koševima. Izvode se neki radovi između trupa kružnog toka i železničke pruge. Ostaje nam da sačekamo više informacija, za sada možemo da nagađamo, ali verovatno će se raditi proširivanje kružnog toka
 
A5 PETLJA KATRGA >?
Indikativno je, da je jedna važna denivelaciona petlja, koja organski pripada Moravskom koridoru, izostavljena iz ovog projekta, i prebačena na drugi, Gružanski, koji tek treba, jednog lepog dana, da se gradi!?

A5-MORAVA-Kragujevac-A1.jpg

Ovako intrigantna odluka otvara mnoga pitanja, pre svega u samom startu, ali i kasnije, jer se radi o petlji koja, kao što se zna, pre svega, predstavlja funkcionalnu vezu koridora sa neposrednim okruženjem, veoma frekventnom ibarskom magistralom u tom delu, međunarodnim aerodromom MORAVA, naseljima sa obe strane reke Zapadne Morave, ali svakako i, dok se ne izgradi Gružanski koridor, važnom raskrsnicom u Mrčajevcima, koja vodi do najvećeg grada, ne samo regije, već oblasti, grada Kragujevca, i jedinog u našoj zemlji, panevropskog koridora A1/E/75.
 
Vrh