Desna traka, gledano ka petlji je šira zato što se jadan krak odvaja za buduću obilaznicu.
Mislim da je @MJKV mislio na kružni tok na Ibarskoj magistrali. I meni se čini baš suženo od kružnog toka ka Kraljevu.
Desna traka, gledano ka petlji je šira zato što se jadan krak odvaja za buduću obilaznicu.
Ostao još jedanJesu li završili sve stubove na oba nadvožnjaka u Preljini?
Za onaj drugi most ide crvena lansirna skela i tri velike grede po polju
Kruševac Istok ne radi Enka već Tehnogradnja i sigurno je da bi čekali ovoliko i oni da su radili, jer za obilaznicu nije bila rešena eksproprijacija
И ја би рекао да недостају још 2 стуба.
Јел то хоћеш да кажеш да се Катрга у склопу Моравског неће градити уопште? Ни са неким привременим прилазним путем?A5 PETLJA KATRGA >?
Indikativno je, da je jedna važna denivelaciona petlja, koja organski pripada Moravskom koridoru, izostavljena iz ovog projekta, i prebačena na drugi, Gružanski, koji tek treba, jednog lepog dana, da se gradi!?
Pogledajte prilog 242777
Ovako intrigantna odluka otvara mnoga pitanja, pre svega u samom startu, ali i kasnije, jer se radi o petlji koja, kao što se zna, pre svega, predstavlja funkcionalnu vezu koridora sa neposrednim okruženjem, veoma frekventnom ibarskom magistralom u tom delu, međunarodnim aerodromom MORAVA, naseljima sa obe strane reke Zapadne Morave, ali svakako i, dok se ne izgradi Gružanski koridor, važnom raskrsnicom u Mrčajevcima, koja vodi do najvećeg grada, ne samo regije, već oblasti, grada Kragujevca, i jedinog u našoj zemlji, panevropskog koridora A1/E/75.
Јел то хоћеш да кажеш да се Катрга у склопу Моравског неће градити уопште? Ни са неким привременим прилазним путем?