Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Oko dva kilometra nakon Kromberga.

1749734382196.png
 
U potpunosti se slazem...zaobilaznica ce rastetiti krusevac tek kada se uradi skroz do bruskog puta...sve ovo je samo malo rasterecenje na pr trenutno Jasickog puta...to je dobro...i dela oko autobuske stanice Krusevac itd...inace kako carapani kazu,autoput nam se samo doneo guzve u gradu...videcemo nekada,za jedno 5,6god ako zavrse celu zaobilaznicu na sta ce to liciti u smislu guzvi jer sada kada ovo zavrse...imamo do bruskog puta 5 raskrsnica od tih 5 4 su kruzni tokovi...brzo se to prodje ali lepse i bolje da je normalna zaobilaznica...
Sramota da jednu tako bitnu saobraćajnicu od nekoliko kilometara koja je veoma bitna za grad ne mogu da završe decenijama. Da su svake godine gradili po 100-tinak metara do sada bi bila završena.
Inače pored 4 kružna toka, postoje i 5 raskrsnice sa semaforima kroz koje tranzitni saobraćaj prolazi.
 
Da li neko ima neku informaciju do kad ce trajati ova agonija sa semaforima u Adranima i radovima na kruznom toku, nekad bude kolona 2 km
 
Da li neko ima neku informaciju do kad ce trajati ova agonija sa semaforima u Adranima i radovima na kruznom toku, nekad bude kolona 2 km
Ne znam do kada će trajati ali se nadam još par dana, rade i noću.
Najbolja alternativa je kad se ide iz grada ka Preljini da se ide kroz Grdicu, preko Z. Morave, pa kroz Oplaniće i Popoviće, a na Ibarsku se izađe u Miločaju. Duže je samo 1 km, a nema zastoja ni gužve. Naravno seoski je put, pa je malo uže.
 
Ovaj kruzni tok neposredno ispred naplatne rampe, za gde su planirani ovi izlazi? Zna li to neko?

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ok, ali gde ce izlaziti tamo levo recimo (gledano ka AP) na Jasicki put? Desno? Nece biti slepe ulice valjda?

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Aha, ok. Hvala. Mislio sam da vec postoji plan.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ok, ali gde ce izlaziti tamo levo recimo (gledano ka AP) na Jasicki put? Desno?...
Levo bi trebalo da izlazi na Jasički put, da se na taj način spoje istočna i zapadna petlja na autoputu, verovatno i da se bolje povežu objekti Bechtel-Enka koji će verovatno ostati gradu. Dok će desni smer ići prema nadvožnjaku koji vodi ka fabrici za prečišćavanje otpadnih voda i ka ostalim objektima koji su odsečeni od puta gašenjem severne obilaznice.

U dosadašnjim izjavama ljudi iz gradske uprave, Kruševac bi trebao da napravi novu vezu koja bi donekle zamenila izgubljenu severnu obilaznicu, tako da bi taj put desno od kružnog toka nekada mogao da se spoji na regionalni put Kruševac - Stalać. Mada, gledajući koliko traljavo i dugo se pravi samo poluprofil istočne, i za grad bitnije, obilaznice i koliko će još godina tek da se gradi, ovu novu saobraćajnicu većina nas neće dočekati da vidi i da se njom provoza.
 
Vrh