Ma neki vazduPLOhov jeste...Kaže se kosmodrUm
Ma neki vazduPLOhov jeste...Kaže se kosmodrUm
Moglo je, ali očigledno onaj ko je projektovao ne poznaje tu krivinu baš najboljeHvala za slike uz pitanje zar nije ova njiva mogla da se otkupi i kružni tok bide na preglednikem mestu.
Pogledajte prilog 240809
Iako se na prvi pogled čini da bi autoputevi trebalo da budu potpuno ravni i pravi zbog brzine i efikasnosti, postoji više razloga zašto oni krivudaju, čak i kada nema očiglednih prepreka.Da li je moralo ovoliko da se krivuda kroz ravnicu? Razumem ako se izbegavaju naselja ali ovde vidim samo njive.Pogledajte prilog 240812
Isto tako se moze reci i da je bolje za drzavu da gradi put od tacke A do tacke B ako je prav 5km a ako je "krivudav" 7km. Tu moze vise da se ukrade, za 2km. Vise ce goriva da se potrosi posto je duze, skuplja ce putarina da bude......sve je iz ugla gledanjaIako se na prvi pogled čini da bi autoputevi trebalo da budu potpuno ravni i pravi zbog brzine i efikasnosti, postoji više razloga zašto oni krivudaju, čak i kada nema očiglednih prepreka.
Bezbednost i smanjenje monotonije
dugački, potpuno ravni putevi mogu dovesti do monotonije kod vozača, što povećava rizik od umora i smanjene pažnje. Krivine, čak i blage, pomažu u održavanju budnosti vozača i sprečavaju "hipnozu puta". Takođe, omogućavaju bolje prilagođavanje brzine i smanjenje brzine na određenim deonicama, što doprinosi opštoj sigurnosti.
Uz pomoć GE razlika je otprilike na deonici VB Vrba oko 1km.Ako te ne mrzi, stavi krugove u razmeri i proveri radijuse. Kad vec nemamo online projekat da skinemo i analiziramo. Jbg, nije za ocekivati, platili smo ove projekte samo u milijardama, sto bi nam neko polagao racune.
Uz pomoć GE razlika je otprilike na deonici VB Vrba oko 1km.
Pogledajte prilog 241005
Pogledajte prilog 241007
Tako je. Deonica autoputa sa najviše sudara i na žalost najviše poginulih je Jagodina-Ćuprija koja nema ni jednu krivinu.Iako se na prvi pogled čini da bi autoputevi trebalo da budu potpuno ravni i pravi zbog brzine i efikasnosti, postoji više razloga zašto oni krivudaju, čak i kada nema očiglednih prepreka.
Bezbednost i smanjenje monotonije
dugački, potpuno ravni putevi mogu dovesti do monotonije kod vozača, što povećava rizik od umora i smanjene pažnje. Krivine, čak i blage, pomažu u održavanju budnosti vozača i sprečavaju "hipnozu puta". Takođe, omogućavaju bolje prilagođavanje brzine i smanjenje brzine na određenim deonicama, što doprinosi opštoj sigurnosti.
Ma daj bre, gde ćeš ovo da kažeš na Beobuild forumu...Uzmite u obzir i da su zaobilazili čitave klastere njiva kako ne bi previše ljudi imalo imanja sa obe strane auto-puta (ili makar veće komade imanja). Pogledajte sliku, vidi se... Dakle, čistija situacija po svakom osnovu i manje podvožnjaka ispod auto-puta da lokalno stanovništvo prolazi tamo-amo. Mislim, glavešine nisu toliko pametne a ni osetljive, ali pretpostavljam da je ipak bilo par ljudi koji su to morali da uzmu u obzir, jer se tako jednostavno radi, a valjda nisu baš svi stranački zaposleni...
Meni zanimljiv podatak je da će ova petlja ljudima koji idu kroz GM a to su ljudi iz Topole,Mladenovca Gornjeg Milanovca itd udaljiti uključenje na autoput Miloš Veliki sa 2 km koliko imaju sada od kružnog toka u Preljini na 6,5 km idući preko nove petlje za Čačak.