Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

U Balugi nema više blokade.

IMG_7411.jpeg
 
Dakle prakticno ce da prave most na suvom a nakon toga da prokopaju novo korito ispod njega.
Тако су радили на Милошу у близини Лајковца,то је онај мост који сте назвали Ников мост јер сам стално извештавао са њега....:):):)
 
Na večerašnjem gostovanju u dnevniku RTS Predsednik izjavio da su bili na sastanku sa Behtelom i da će 14km do Vrbe biti gotovo do kraja godine a do Adrana i Preljine do Juna sledeće godine.
Počinjem da verujem da neko namerno ne želi da Kraljevo dobije autoput, da prosto želi da se ovaj grad toliko sroza da više niko neće želeti da živi u njemu.
 
Na večerašnjem gostovanju u dnevniku RTS Predsednik izjavio da su bili na sastanku sa Behtelom i da će 14km do Vrbe biti gotovo do kraja godine a do Adrana i Preljine do Juna sledeće godine.
Prvi deo je realan, mada me brine kad on to izjavi, jer nijednom do sad nije pogodio.
Drugi deo nerealan skroz i nece biti. Deo kod Kraljeva je previse komplikovan da bi se uradio od nule za godinu dana od danas, ukljucujuci zimu. A nece ga poceti danas. Preljina-mozda. Realnost je izgleda jedan segment godisnje. Do Banje prosle godine. Do Krusevca pretrposle. Do Vrbe ove godine, Preljina sledece, Kraljevo one tamo. Bas sramota.
 
Ne znam kako misle da im toliko laganje vise ide u prilog od prostog priznanja sta je i kako je. Ocigledno je da su krenuli jako na celoj deonici i onda je nesto puklo u finansijama, i rad se sveo na jednu deonicu godisnje, dok se na ostalim tu i tamo ceprka. Nivo izgradjenosti je solidan na Adrani-Preljina, ali to je 30 km i prosto je neophodno da postoji odredjen broj masina i ljudi da se deonica zavrsi. Ako su ta sredstva drugde i prosto ne postoje, ne mogu ni da se plate, ne mogu preko noci da se stvore. I oni to znaju. I opet izlaze u javnost s ovim izjavama.

Po istom principu, izmedju dve kraljevacke petlje je 12-13 km, ispravljanje Morave, mostovi, pruga i lokalni put. Vrlo komplikovano. Rad na reci sam po sebi povlaci cekanje drugih deonica, donekle. Kako, zemljace, za godinu dana? Cemu sluze tolike lazi vise...
 
Štraftam po koridoru već izvesno vreme i nema teorije da me neko ubedi da ne mogu da završe do Preljine ove godine gledajući kakva im je dinamika. Razumem da u Preljini ima dosta posla ali i to je dostižno. Sa druge strane nama u Kraljevu je mnogo bitniji pravac Adrani -Preljina nego parče od Vrbe do Novog Sela koje realno neće mnogo da znači jer se i sad lagodno putuje magistralom dok sa druge strane magistralom od Adriana do Preljine u većini slučajeva je nemoguće preticanje a da ne pominjem Mrčajevce i minimum 20 min prolaska kroz selo.
 
Štraftam po koridoru već izvesno vreme i nema teorije da me neko ubedi da ne mogu da završe do Preljine ove godine gledajući kakva im je dinamika. Razumem da u Preljini ima dosta posla ali i to je dostižno. Sa druge strane nama u Kraljevu je mnogo bitniji pravac Adrani -Preljina nego parče od Vrbe do Novog Sela koje realno neće mnogo da znači jer se i sad lagodno putuje magistralom dok sa druge strane magistralom od Adriana do Preljine u većini slučajeva je nemoguće preticanje a da ne pominjem Mrčajevce i minimum 20 min prolaska kroz selo.
Upravo to. Oni su posle Kruševca, forsirali Vrnjačku Banju, pa zatim Vrbu. Posle Kruševca, deonica Čačak-Adrani, je bila najpotrebnija.
Redovno idem AP od Vrnjačke Banje prema Nišu i nazad, ali deonici AP od VB do Pojata je nekada, gotovo pa prazna.
 
Štraftam po koridoru već izvesno vreme i nema teorije da me neko ubedi da ne mogu da završe do Preljine ove godine gledajući kakva im je dinamika. Razumem da u Preljini ima dosta posla ali i to je dostižno. Sa druge strane nama u Kraljevu je mnogo bitniji pravac Adrani -Preljina nego parče od Vrbe do Novog Sela koje realno neće mnogo da znači jer se i sad lagodno putuje magistralom dok sa druge strane magistralom od Adriana do Preljine u većini slučajeva je nemoguće preticanje a da ne pominjem Mrčajevce i minimum 20 min prolaska kroz selo.
Ма не само вама краљевчанима већ и читавом рашчанском округу и нама са Косова и Метохије. Али џаба сва је прилика..
 
Iskreno i mene iznenađuje rok za Adrani - Preljina sledeća godina u junu. Bio sam ubeđen da će biti kraj godine. Ovde na forumu znamo da od marta do decembra urade dosta posla, bar do sada. Evo sad su nagazili, mislim da nije da fizički ne mogu, tj da im fali više vremena, mislim da je u pitanju finansijska strana, tj da vlast preusmerava sredstva za druge, njima bitnije projekte
 
Iskreno i mene iznenađuje rok za Adrani - Preljina sledeća godina u junu. Bio sam ubeđen da će biti kraj godine. Ovde na forumu znamo da od marta do decembra urade dosta posla, bar do sada. Evo sad su nagazili, mislim da nije da fizički ne mogu, tj da im fali više vremena, mislim da je u pitanju finansijska strana, tj da vlast preusmerava sredstva za druge, njima bitnije projekte
Mislim da finansije nisu problem...projekat gde se izdvaja najvise para po km je upravo Moravski koridor. Pre je da izvadjaci nisu procenili koliko im treba masina i radnika plus neke blokade...ceo koridor se finansira iz kredita...povlaci se od stranih banki po potrebi finansiranja...do sada je potroseno 200mlrd...pa izracunajte dal su problem finansije
 
Mislim da finansije nisu problem...projekat gde se izdvaja najvise para po km je upravo Moravski koridor. Pre je da izvadjaci nisu procenili koliko im treba masina i radnika plus neke blokade...ceo koridor se finansira iz kredita...povlaci se od stranih banki po potrebi finansiranja...do sada je potroseno 200mlrd...pa izracunajte dal su problem finansije
200 milijardi? Na šta?
 
Adrani-Preljina bi mogla da se pusti i bez nove Čačak petlje i bez naplate ranije. Ako bi stigli da asfaltiraju sve do kraja godine i ako bi se napravio deviacioni izlaz/ulaz na onaj budući kružni na Ibarskoj preko puta Vorwerk-a. Nego ne znam jel bi imalo smisla za manje od 4 ili 6 meseci koliko bi im realno trebalo da dovrše spoj i petlju. Najviše bi značilo da se ne ide kroz ozoglašene Mrčajevce. Nego to se njima ne isplati da puste ~30km bez naplate tako dugo ili da budže petlju Adrani za naplatu u oba pravca jedino.
 
Vrh