To je to. Hvala na slikama. Samo potanje koliko je ostvarivo, taj put je u planu 30 i vise godina, kada je tom trasom razvedena kanalizacija i podstavljene nadzemne betonske cevi sa otvorima za šahtu.PGR Sijaće Polje - Prvi kružni tok kada se ide iz grada prema Magnohromu, drugi kružni tok sa drugim izlazom za novi most i put prema Ratini a poslednji izlaz je prema južnoj obilaznici(prema Ribnici i Novoj hali Sportova)
Pogledajte prilog 219797
PGR Ribnica - Most preko Ibra i Kružni tok kod pumpe(u blizini nove hale sportova i tržnog centra BIG)
Pogledajte prilog 219798
Novi-planirani put od Magnohroma, preko novog-planiranog mosta do Ratine. Desno je postojeća obilaznica.
Pogledajte prilog 219799
Verovatno će se od tih puteva retko koji realizovati jer grad definitivno nema sredstava za tako nešto. Jedino ako postane državni projekat.U vezi ove potencijalne juzne obilaznice oko KV , jel se zna jel to drzavni projekat ili gradski, ako je gradski to moze da se odma svrsta u adakta i zaboravi na to.
Upravo tako, vidimo i kojim "tempom" se gradi severna obilaznica. Došla je do budućeg skretanja ka petlji Kamidžora i dalje ni makac.Verovatno će se od tih puteva retko koji realizovati jer grad definitivno nema sredstava za tako nešto. Jedino ako postane državni projekat.
Put se planira i gradi godinama a ovaj Boban se sad setio da pokrene razgovor o gasovodul a i ovi iz Srbijagasa imaju preča posla..Наставак радова према Врби зависи и од Србијагаса чији се главни гасовод налази у зони аутопута
Pokrili ceo prilog sa mojim videom sa YT, mogli su makar da potpišu.Наставак радова према Врби зависи и од Србијагаса чији се главни гасовод налази у зони аутопута
Nije baš sve isto kao što je bilo,trake su fizički odvojene a ranije nisu bile,brdo je skinuto zbog preglednosti i kao da je bitno da li je brzina na deonici od 300m 50 ili 100kmh....Parking Evropa nije smeo ostati ovako sve ostalo je dobro ispalo.Dočekasmo i konačan završetak petlje Pojate. Sve nedoumice koje smo do sada imali (rušenje motela Evropa, izgradnja nadvožnjaka, priključak benzinske pumpe na autoput, radijusi krivina, predviđene brzine...) su sada otklonjenje. Tolike priče i rasprave na forumu, toliko izvedenih radova, rušenje brda i njegovo premeštanje na drugu lokaciju, proširivanje i skidanje zemlje oko saobraćajnica, toliki broj radnika, mašina, utrošenih radnih sati, eksproprijacije zemljišta... i na kraju smo dobili isto kao što je i bilo.
Od pominjane brzine uključenja/isključenja od 80km/h nema ništa, svedena je na 50 i 60km/h stim da je i 50km/h kroz parkiralište veoma opasno i rizično, naročito kada se uzme u obzir isprepletan spoj uključenja vozila na parking iz pravca Beograda sa vozilima koja idu iz pravca Kruševca ka Nišu gde jedni drugima seku put.
Da, i ima 3 bandere više. Izvini malo se šalim. Suština je da je puno i dugo rađeno, ne računajući koliko sve to košta, a da generalno nije ništa promenjeno. Što se tiče tog brda koje je ukljonjeno gde se dobilo na preglednosti i da li je bilo potrebna ta preglednost na tako maloj brzini i sa trakom sa samo jednim smerom? 30 godina je to brdo stajalo sa istim isključenjem i ja do sada nikada nisam video da je zbog njega bila neka saobraćajna nezgoda. Ubeđen sam da troškovi skidanja brda, odvoženje zemlje, esproprijacija zemljišta gde je ta zemlja prebačena, nisu puno manji nego što bi koštala izgradnja nadvožnjaka za vozila iz pravca Niša ka Kruševcu.Nije baš sve isto kao što je bilo,trake su fizički odvojene a ranije nisu bile,brdo je skinuto zbog preglednosti i kao da je bitno da li je brzina na deonici od 300m 50 ili 100kmh....Parking Evropa nije smeo ostati ovako sve ostalo je dobro ispalo.
Ako bude nikla benzinska pumpa na mestu gde je deponovana zemlja od skidanja brda biće jasno zbog čega je to urađeno.Parking Evropa nije smeo da ostane u ovom stanju,pitanje je kada će prva nesreća da se desi.Da, i ima 3 bandere više. Izvini malo se šalim. Suština je da je puno i dugo rađeno, ne računajući koliko sve to košta, a da generalno nije ništa promenjeno. Što se tiče tog brda koje je ukljonjeno gde se dobilo na preglednosti i da li je bilo potrebna ta preglednost na tako maloj brzini i sa trakom sa samo jednim smerom? 30 godina je to brdo stajalo sa istim isključenjem i ja do sada nikada nisam video da je zbog njega bila neka saobraćajna nezgoda. Ubeđen sam da troškovi skidanja brda, odvoženje zemlje, esproprijacija zemljišta gde je ta zemlja prebačena, nisu puno manji nego što bi koštala izgradnja nadvožnjaka za vozila iz pravca Niša ka Kruševcu.
U pravu si, brzina na tako maloj deonici nije bitna, ali nije suština u brzini već u sigurnosti i važnosti spoja dva autoputa. Samim tim što je smanjena brzina to je pokazatelj kolika je sigurnost.