Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Po meni autoput nema širok nasip za nadvožnjak pa mi je logično da isti ostane u nivou a da se ostalo izmesti na nadvožnjak.
Devijacija za prugu dok se gradi nadvožnjak po kome će voz da ide. Nelogično mi je a i poprilično nemoguće da sa toliko visokim nasipom u blizini mosta pruga bude premeštena na drugi visinski novo. Što inicira da pruga ostaje gde je a autoput ide u nuvou zemlje.
 
Po meni autoput nema širok nasip za nadvožnjak pa mi je logično da isti ostane u nivou a da se ostalo izmesti na nadvožnjak.
Devijacija za prugu dok se gradi nadvožnjak po kome će voz da ide. Nelogično mi je a i poprilično nemoguće da sa toliko visokim nasipom u blizini mosta pruga bude premeštena na drugi visinski novo. Što inicira da pruga ostaje gde je a autoput ide u nuvou zemlje.
Radi se bajpas za prugu, informacija sa terena, mada je za sada nejasno kako će sve da izgleda.
I da ponovim, autoput ide ispod puta i ispod pruge KV-KG.
 
Radi se bajpas za prugu, informacija sa terena, mada je za sada nejasno kako će sve da izgleda.
I da ponovim, autoput ide ispod puta i ispod pruge KV-KG.
Capture.PNG

Nije Ovako?
 
Jel još nekome zapala za oko ova prepirka fiskalnog saveta i vlade uz poneki dokument.Koliko ovo sad dodje projekat sa teme koju pratimo.


Pogledajte prilog 219447
Ni 20 milki po kilometru...
 
Jel ima neko objasnjenje za ovu pasarelu kod naplatne rampe u V.Banji, zbog cega ima neka dva nivoa, kao neke prostorije u redini, cemu to ?
 
Nikako ne mogu da verujem da je ta pasarela bila prvobitno uključena u projekat. Verovatno su je naknadno dodali posle pritužbi meštana. Šteta što se recimo kod Jasike nije mogao odraditi širi nadvožnjak. Sa biciklističkim i pešačkim trakama dovoljne širine.
 
Кад видим овај кружни ток у Новом селу и сетим се којом је брзином изграђен, ухвати ме мука кад схватим да код Ваљева раде годинама кружни ток у Иверку! Надам се да ће га завршити до Нове године, баш се надам!
 
Овде Антић каже да ће бити пуштено "у првој половини децембра, ипак нешто брже од онога што смо првобитно најављивали". Приоритет за следећу годину од Прељине до Адрана, наставиће и даље према Врби 13 км. Што значи да обилазница око Краљева може бити остављена тек за 2026. као што је неко писао на форуму.
 
Краљево остаде " црна рупа " нажалост! Ускоро ко год иде из Сарајева и доброг дела Босне ка Истанбулу ће окренути овуда. Велико скраћење пута. Са завршетком до Пожеге отвара се та могућност. Наравно ако се уради у наредним годинама до Мачаката или Сушице, Јако се брзо стиже из нпр Сарајева до Сушице, са све границом није више од два и по сата. Тако да ће Моравски у наредним годинама генерисати све већи саобраћај!
 
Краљево остаде " црна рупа " нажалост! Ускоро ко год иде из Сарајева и доброг дела Босне ка Истанбулу ће окренути овуда. Велико скраћење пута. Са завршетком до Пожеге отвара се та могућност. Наравно ако се уради у наредним годинама до Мачаката или Сушице, Јако се брзо стиже из нпр Сарајева до Сушице, са све границом није више од два и по сата. Тако да ће Моравски у наредним годинама генерисати све већи саобраћај!
Jedina opština na Moravskom kordoru koja nije dobila izlazak na auto-put.
 
Carigrad kolega.
Краљево остаде " црна рупа " нажалост! Ускоро ко год иде из Сарајева и доброг дела Босне ка Истанбулу ће окренути овуда. Велико скраћење пута. Са завршетком до Пожеге отвара се та могућност. Наравно ако се уради у наредним годинама до Мачаката или Сушице, Јако се брзо стиже из нпр Сарајева до Сушице, са све границом није више од два и по сата. Тако да ће Моравски у наредним годинама генерисати све већи саобраћај!
 
Konacno se Google Earth udostoio da napravi bar jedan update na Moravskom koridoru. Pre petnestak dana su ubacili potez od Obrva /Adrani/ pa sve dole do restorana Saran u Vrnjcima.
sve ostalo bar godinu dana staro a ima delova i vise od tri godine koji nisu update.
 
Vrh