Na osnovu nezvaničnih informacija i ona bi trebala da bude kao što će biti petlja Pojate. Spajanje moravskog sa Milošem Velikim sa po dve saobraćajne trake i sa minimalnom brzinom od 80km/h.A šta se dešava sa petljom u Preljini i ona će biti ukrštanje dva autoputa, sledi li i njeno širenje?
Tako je. Glavni problem je vlast u Kraljevu koja je pokusala da ojadi lokalno stanovnistvo, nudeci 150 evra po aru, dok su ljudi u ostalim opstinama dobijali izmedju 300 i 400 evra po aru. Onda su usledile tuzbe lokalaca i otuda kasnjenja, jer eksproprijacija je kasnila. Kraljevcanima i dan danas nije isplaceno uzeto.Vesić je samo rođen u Kruševcu i ništa ga za njega ne vezuje, niti je grad od njega imao ikakve koristi. Verovatno se i ne seća kako Kruševac izgleda jer je posle rođenja živeo u Mariboru, osnovnu i srednju školu je završio u Kraljevu, fakultet u Beogradu, a gde i živi poslednjih 35 i više godina. Tako da je više vezan za Kraljevo i Beograd nego za Kruševac. A i ako ćemo iskreno, odluka da se prvo gradi deonica od Kruševca do Vrnjačke Banje je doneta i krenulo se sa realizacijom pre nego što je Vesić postao ministar.
To što nije završena deonica Preljina-Kraljevo koja je bila u planu mislim da uzrok treba tražiti i u tome što nije završena kompletna eksproprijacija od strane lokalnih vlasti. Grad Kruševac i okolne opštine su eskproprijaciju pretežno završili pre početka izgradnje autoputa. Doduše, zakazali su kod petlje Kruševac istok koja zbog nerešenih pravno imovinskih pitanja i dalje nije u funkciji.
A što se tiče Vrnjačke Banje i završetka autoputa do nje, čisto sumnjam da to ima veze sa proslavom Nove Godine u istoj. Ti koji se nešto pitaju u vezi autoputeva, Vrnjačka Banja im nije destinacija za proslavu Nove Godine.
Mislim da grešiš što se tiče otkupne cene zemljišta, jeste da je niže procenjeno zemljište u Kraljevu, ali nisu bile toliko velike razlike. Koliko se sećam u Kruševcu i Čačku je cena bila oko 200 dinara po kvadratnom mestru, a u Kraljevu je bila oko 150, 160 dinara.Tako je. Glavni problem je vlast u Kraljevu koja je pokusala da ojadi lokalno stanovnistvo, nudeci 150 evra po aru, dok su ljudi u ostalim opstinama dobijali izmedju 300 i 400 evra po aru. Onda su usledile tuzbe lokalaca i otuda kasnjenja, jer eksproprijacija je kasnila. Kraljevcanima i dan danas nije isplaceno uzeto.
Cenu utvrđuje Poreska uprava. Ko prihvati uzime, a ko ne ide na sud. Ali, ako je proglašen javni interes nema sile da ih zaustaviš.Tako je. Glavni problem je vlast u Kraljevu koja je pokusala da ojadi lokalno stanovnistvo, nudeci 150 evra po aru, dok su ljudi u ostalim opstinama dobijali izmedju 300 i 400 evra po aru. Onda su usledile tuzbe lokalaca i otuda kasnjenja, jer eksproprijacija je kasnila. Kraljevcanima i dan danas nije isplaceno uzeto.
Сама петља (труба) остаје каква јесте, измешта се тренутна наплатна станица у Прељини и гради нова петља и наплатна станица која ће да излази на кружни ток / Ђорђа Томашевића.A šta se dešava sa petljom u Preljini i ona će biti ukrštanje dva autoputa, sledi li i njeno širenje?
Može pomoć?Сама петља (труба) остаје каква јесте, измешта се тренутна наплатна станица у Прељини и гради нова петља и наплатна станица која ће да излази на кружни ток / Ђорђа Томашевића.
Pogledajte prilog 203976
Može pomoć?
Ne kontam ovu petlju. Gde je Miloš a gde Moravski a gde je Ibarska?
Тек треба да се гради заједно са петљом.Petlja nema direktan izlaz na ibarsku?Ovaj put na koji se izlazi i vezuje ibarsku i kružni tok u Čačku ne postoji?Tek treba da se gradi?
Да, у Коњевићима. Када се све заврши у Прељини се неће више искључивати са ауто-пута него ће та петља бити спој два ауто-пута и изгледа да ипак неће остати каква јесте.Sad mi je jasno. Očekivao sam na crtežu petlju na kojoj se ukrštaju Miloš i Moravski a ovo je petlja za izlaz sa Moravskog u Preljini (ili Kinjevićima?).
Нисам видео ово. Хвала.Ta petlja ce se korigovati da bi zadovoljila potrebe za povezivanje dva autoputa.
Izmenjen plan za drugu fazu Moravskog koridora - Gradiće se mostovi kod Mrčajevaca i Mojsinja, radi se i nova petlja Preljina
Izmenjen plan za drugu fazu Moravskog koridora - Gradiće se mostovi kod Mrčajevaca i Mojsinja, radi se i nova petlja Preljinawww.ekapija.com
Cenu utvrđuje Poreska uprava. Ko prihvati uzime, a ko ne ide na sud. Ali, ako je proglašen javni interes nema sile da ih zaustaviš.
Lokalna samouprava se tu ništa ne pita i nema nikakav uticaj, osim što organizuje javne uvide.
Često zaposleni u "opštini" ne znaju ni da tačno rastumače planove u smislu ekspoprijacije i rušenja.
Poslovi poreske uprave su isključiva nadležnost Ministarstva finansija. Centralizovano na nivou Republike.Dakle, poreska uprava može da odredi za katastarske opštine različite cene? Kako funkcioniše? Poreska uprava postoji i na lokalnom nivou, da li određuje lokalna poreska uprava ili državna?
Ima tu još jedna caka ako je njiva u pitanju a to je da komšiji koji se pretežno graniči sa tvojim placem moraš ponuditi a po ceni koja ne sme biti veća od te cene koju si naveo u kupoprodajnim ugovoru i to preporučenim pismom na koje ovaj ima rok da se izjasni.Svaki ugovor o kupoprodaji notari šalju poreskoj upravi. Onda oni naplate na osnovu toga porez na apsolutna prava, ali ne automatski na cenu koja piše u ugovoru već na prosečnu cenu. Znam kad je otac prevodio plac posle x godina, mi smo stavili neku manju cenu u ugovoru. Notar je naplatio naknadu prema toj ceni, ali poreska uprava je koristila tu neku prosečnu cenu.