Posle ovog videa jasno je da od velike rekonstrukcije petlje nema ništa bar u narednim godinama.
Ove 2 rampe su besmislene i nebezbedne. Nisu ni trebali da ih šire. Ova desna ka Bg se kači na zaustavnu traku bez proširenja. Tu bi trebalo da se širi i trup k10 da bi primili ove 2 nove trake. I ovaj pravac ka KŠ mi nije jasan. Deluje kao da ima širinu za 2 trake ali da li će imati mesta za te 2 trake ispod nadvožnjaka. Jedina smislena rampa je BG-KŠ ako lepo ispred nje prošire trup k10. Isključenje KŠ-NI može da bude ok ako bi ublažili radijus krivine i ako bi preprojektovali da se ne uključi na postojeći parking.Posle ovog videa jasno je da od velike rekonstrukcije petlje nema ništa bar u narednim godinama.Ko bi normalan radio ovu hidrotehniku za nekoliko meseci pored već napravljene devijacije.
Pogledajte prilog 204745
Да. веома прометне рампе Врчин и Траншпед су ДВОСМЕРНЕ, корисне укупне ширине нешто преко 4 метра, а користе их и градски аутобуси и камиони. Чак постоје и стајалишта на њима.Niti ima neke preke potrebe za tim. Ovo je sasvim OK. Postoje mnogo veći prioriteti za proširenja i nadogradnje na mreži autoputeva u Srbiji.
Колико сам до сада видео само сње лагерује огромна количина ризле! Неко ће већ снимити па ћемо видети да ли се ради и у ком обиму!?
"Kakav blam"