Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Posle ovog videa jasno je da od velike rekonstrukcije petlje nema ništa bar u narednim godinama.Ko bi normalan radio ovu hidrotehniku za nekoliko meseci pored već napravljene devijacije.

Snimak ekrana 2024-07-12 065602.png
 
Posle ovog videa jasno je da od velike rekonstrukcije petlje nema ništa bar u narednim godinama.Ko bi normalan radio ovu hidrotehniku za nekoliko meseci pored već napravljene devijacije.

Pogledajte prilog 204745
Ove 2 rampe su besmislene i nebezbedne. Nisu ni trebali da ih šire. Ova desna ka Bg se kači na zaustavnu traku bez proširenja. Tu bi trebalo da se širi i trup k10 da bi primili ove 2 nove trake. I ovaj pravac ka KŠ mi nije jasan. Deluje kao da ima širinu za 2 trake ali da li će imati mesta za te 2 trake ispod nadvožnjaka. Jedina smislena rampa je BG-KŠ ako lepo ispred nje prošire trup k10. Isključenje KŠ-NI može da bude ok ako bi ublažili radijus krivine i ako bi preprojektovali da se ne uključi na postojeći parking.
 
Niti ima neke preke potrebe za tim. Ovo je sasvim OK. Postoje mnogo veći prioriteti za proširenja i nadogradnje na mreži autoputeva u Srbiji.
Да. веома прометне рампе Врчин и Траншпед су ДВОСМЕРНЕ, корисне укупне ширине нешто преко 4 метра, а користе их и градски аутобуси и камиони. Чак постоје и стајалишта на њима.
 
Очигледно ће за неколико дана асфалтирати и петљу Трстеник! Видећемо хоће ли ризла ићи даље одмах!
 
Vrh