Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

u pravu si, ja sam prebacio skroz, on i kaže gore u intervjuu da je tek započeto projektovanje. a ja nisam ni gledao na mapi gde je đunis
Nisi ni mnogo promašio, jer se niška pruga poklapa sa Moravskim jedno 15km, pa tek onda ide ka jugu.
Pruga ide kroz tunele, a put preko brda Mečka.
Tad se još uvek nisu radili tuneli na autoputu.
 
Nisi ni mnogo promašio, jer se niška pruga poklapa sa Moravskim jedno 15km, pa tek onda ide ka jugu.
Pruga ide kroz tunele, a put preko brda Mečka.

Izgleda da si pomešao koridor X sa moravskim koridorom jer se brdo Mečka nalazi na koridoru X kod Ražnja.
Jedini deo gde pruga Beograd-Niš prolazi u blizini moravskog koridora je deo od Pojata do Stalaća u dužini od nekih 6,7 km.
 
По овоме што се до сада види да је урађено, до петље Трстеник би се могло пустити у септ/окт ове године. До Врњачке бање можда до нове године, али немамо свежијих снимака посебно са петље. Када буде онда ћемо видети да ли је и то стварно могуће! Све у свему на овом делу јако брзо напредују сада.
 
Ovo su stvarno devijacije. Cak su i uze od delova koje zamenjuju. Dakle radovi na petlji bi morali da krenu uskoro. Pumpa definitivno mora da ide da bi se napravilo odvajanje kako treba.
 
Ova devijacija KŠ- NI je logična ako se rampa pored širi. Ali to je u suprotnosti sa projektom koji smo ovde videli jer rampa ka Nišu kreće još od pumpe pa se pravi nadvožnjak i tako dalje. Slična priča je i za devijaciju NI-KŠ. Ostale 2 devijacije su ok.
 
gdje ste vidjeli taj projekat petlje,ja nisam nigdje nista pronasao
 
За разлику од Паковраће-Пожега ово лепо напредује, Трстеник је сигурно ове године на АП, чекамо неки снимак до Врњачке бање да би била јаснија ситуација да ли је могуће да ураде у овој години!
 
Od Adrana do Preljine nema radova dok se ne završi do Vrnjačke banje,valjda nam je postalo jasno da to namerno rade,izazivaju nezadovoljstvo ljudi i time ih nateraju na blokade određenih deonica koje nisu ni planirali da rade.Videđete kako će naprasno da se nađe rešenje u Mojsinju čim reše da rade trasu Preljina-Adrani.Isto kao i u Markovici.
 
Od Adrana do Preljine nema radova dok se ne završi do Vrnjačke banje,valjda nam je postalo jasno da to namerno rade,izazivaju nezadovoljstvo ljudi i time ih nateraju na blokade određenih deonica koje nisu ni planirali da rade.Videđete kako će naprasno da se nađe rešenje u Mojsinju čim reše da rade trasu Preljina-Adrani.Isto kao i u Markovici.
Definitivno su rešili da zavrse ove godine do Vrnjačka Banje. Da su hteli a nisu, mogli su do Kraljeva ladno da zavrse do kraja ove godine. Druga stvar je i to da je ministar iz KS. Ekipa iz CA i KV totalno nezainteresovana. Šta ih briga što su nenormalne guzve od Cacka ka Kraljevu, kroz Mrcajevce gde ti treba i 10 minuta da prodjes. Šta ih briga za taj putni pravac ka Kopaniku, Kosovu i Crnoj Gori. Bitno je da će da se lepo do Vrnjačka banje dodje da bi proslavili Novu godinu.
 
Ja nešto mislim da će nakon Vrnjačke Banje raditi do Vrbe, a onda od Vrbe do Preljine za kraj
 
Definitivno su rešili da zavrse ove godine do Vrnjačka Banje. Da su hteli a nisu, mogli su do Kraljeva ladno da zavrse do kraja ove godine. Druga stvar je i to da je ministar iz KS. Ekipa iz CA i KV totalno nezainteresovana. Šta ih briga što su nenormalne guzve od Cacka ka Kraljevu, kroz Mrcajevce gde ti treba i 10 minuta da prodjes. Šta ih briga za taj putni pravac ka Kopaniku, Kosovu i Crnoj Gori. Bitno je da će da se lepo do Vrnjačka banje dodje da bi proslavili Novu godinu.
Vesić je samo rođen u Kruševcu i ništa ga za njega ne vezuje, niti je grad od njega imao ikakve koristi. Verovatno se i ne seća kako Kruševac izgleda jer je posle rođenja živeo u Mariboru, osnovnu i srednju školu je završio u Kraljevu, fakultet u Beogradu, a gde i živi poslednjih 35 i više godina. Tako da je više vezan za Kraljevo i Beograd nego za Kruševac. A i ako ćemo iskreno, odluka da se prvo gradi deonica od Kruševca do Vrnjačke Banje je doneta i krenulo se sa realizacijom pre nego što je Vesić postao ministar.
To što nije završena deonica Preljina-Kraljevo koja je bila u planu mislim da uzrok treba tražiti i u tome što nije završena kompletna eksproprijacija od strane lokalnih vlasti. Grad Kruševac i okolne opštine su eskproprijaciju pretežno završili pre početka izgradnje autoputa. Doduše, zakazali su kod petlje Kruševac istok koja zbog nerešenih pravno imovinskih pitanja i dalje nije u funkciji.

A što se tiče Vrnjačke Banje i završetka autoputa do nje, čisto sumnjam da to ima veze sa proslavom Nove Godine u istoj. Ti koji se nešto pitaju u vezi autoputeva, Vrnjačka Banja im nije destinacija za proslavu Nove Godine.
 
A šta se dešava sa petljom u Preljini i ona će biti ukrštanje dva autoputa, sledi li i njeno širenje?
 
Ukida se trenutna naplatna rampa i premešta se posle kružnog toka na ibarskoj magistrali,biće direktno isključenje sa Miloša na Moravski koridor.
 
Dobro to je jasno i drugačije ne može biti. Pitam šta se dešava sa samom petljom. Petlja Pojate se rekonstruiše jer nije dimenzionisana kao petlja koja spaja dva autoputa. Deluje mi da ni petlja Preljina nije tako konstruisana i zato pitam da li sledi neka rekonstrukcija i širenje.
 
Vrh