Isti andrak. Bukvalno preskocis ceo novi deo autoputa. A gde je Krusevac Istok? Kod Makresana?U principu, ne vode na Pojate već na naplatnu stanicu Ćićevac. Tu rutu koriste skoro svi kamioni i autobusi na tom pravcu i koristiće je sve dok se ne završi pristup naplatnoj stanici Kruševa Istok. Čak se i mnogi kruševljani koji idu u pravcu Beograda isključuju/uključuju na naplatnoj rampi Ćićevac.
Kružni tokKakav ce biti spoj za petlju Velika Drenova, kruzni tok ili T raskrsnica?
Stiže video za 2 sata.Ima li kakvog napredovanja od Čačka ka Kraljevu ili je mrka kapa?
Ima ovde vise od godinu dana posla, i to da zapnu jako, ali realno je to da bude 2027 gotovoUglavnom ništa.
Taj deo od Adrana do Ratine ima najviše posla. To je realno za 2026. ako budu tu nešto od radova ove godine. Od Adrana do Preljine je dosta toga urađeno. Trup je manje više gotov, kanalizacija takođe. Rizla i asfalt idu brzo. Petlja Preljina se ponovo projektuje tako da tu ima najviše posla kao i petlja Katrga ako je deo ovog projekta. Ako se to otkoči uskoro mogla bi ta deonica da bude gotova do kraja 2025. Verujem da će se sigurno potruditi da bi imali šta da otvore sledeće godine. Mislim to bi bilo lepo parče za otvaranje i lepo zvuči jer bi se Kraljevo tako povezalo na autoput.
Ulice u Kraljevu su odavno u očajnom stanju a ovo će samo da ih dokrajči. Cela ova situacija je malo smešna kao da država ne može da reši blokade pa sada stoje radovi. Pre bih reko da u neku ruku njima trenutna "blokada" više odgovara i da će tako ostati barem dok se ne završi do Trstenika.Od Adrana do Kraljeva ove godine ne moze biti gotovo ni pod tackom razno, ali imaju uslove da urade od Adrana do Mrcajevaca, sto se verovatno takodje nece desiti zbog toga sto se forsira deo od Koseva do Trstenika. Pred kraj sezone ce da krenu da asfaltiraju delove oko Adrana iz cistog populizma zbog glasackog tela iz Kraljeva, ali eto zli neprijatelj u obliku Mire Rankovic iz Mojsinja i ekipe im nije dao da zavrse u ovoj godini. Pre nekoliko dana sam u prolasku kroz Kraljevo isao iza dva velika kamiona sa rizlom koji idu kroz sam grad. Sumnjam da ce se ulice u Kraljevu lepo provesti sa onim „kadama”.
Pa povezaće Kraljevo verovatno prvo sa Koridorom X preko petlje Vrba, verovatno je to sledeći mailstone, zbog trenutne situacije sa blokadama. A možda iumisle i neku devijaciju kod Kamidžorskog mosta, poznati su po devijacijamaTaj deo od Adrana do Ratine ima najviše posla. To je realno za 2026. ako budu tu nešto od radova ove godine. Od Adrana do Preljine je dosta toga urađeno. Trup je manje više gotov, kanalizacija takođe. Rizla i asfalt idu brzo. Petlja Preljina se ponovo projektuje tako da tu ima najviše posla kao i petlja Katrga ako je deo ovog projekta. Ako se to otkoči uskoro mogla bi ta deonica da bude gotova do kraja 2025. Verujem da će se sigurno potruditi da bi imali šta da otvore sledeće godine. Mislim to bi bilo lepo parče za otvaranje i lepo zvuči jer bi se Kraljevo tako povezalo na autoput.
Od Adrana do Kraljeva ove godine ne moze biti gotovo ni pod tackom razno, ali imaju uslove da urade od Adrana do Mrcajevaca, sto se verovatno takodje nece desiti zbog toga sto se forsira deo od Koseva do Trstenika.