Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Simpaticno koliko bolesnih ima ovde, pride mozete me blokirate al dzabe kad ste bolesni
Bitnije vam je koliko kosta, ko ce popraviti i kako ce se popraviti portal, a niko ne spomenu jel dobro vozac jel sve ok.... Bolest na prvom mestu....
Prijatelju, ja razumem da mnogi imaju potrebu da "glume" dobre duše i da svoju humanost prikazuju na svakom koraku, ali nazivati nekog bolesnim zato što komentariše jedno, a ne pominje nešto drugo je isto tako bolesno. To što neko pominje i piše o polomljenom portalu, ne znači da mu je on bitniji od ljudskog života jer se infomacija o vozaču može naći na mnogim drugim mestima, dok se informacija o portalu može naći samo na ovakvim malobrojnim forumima kojima se time i bave.
Ako neko komentariše rat u Ukrajini, u Gazi, Siriji, srušene objekte u zemljotresu na Tajvanu, ne znači da je taj neko bolestan ako u svom komentaru ne spomene i ljudske žrtve.
 
Још једна јако битна тачка је при крају, за који дан ће се моћи преко овог моста код Грабовца. Када се сагледа ситуација од Кошева до Врњачке бање указује се неколико места где су потребни значајни радови:
1. Петља Кошеви ( радови иду јако добрим ритмом )
2. Део код Трстеника између мостова ( мост преко Љубостињске реке и надпутњак, ради се )
3. Неколико речица од Грабовца према Врњачкој бањи ( није још ништа започето од потребних радова )
4. Део који није трасиран од неколико стотина метара пре петље Врњачка бања
5. Петља Врњачка бања
6. Дренажа од Грабовца до Врњачке бање
Наравно после три слоја ризле и асфалта, ограде, хоризонтална и вертикална сигнализација!
Мени изгледа да има шансе да се до краја године заврши до Врњачке бање, наравно ако не буде нових проблема!
 
Pozdrav sa Moravskog koridora! :)


Korito-Morave.jpg
 
Potrebno je jos malo ubrzati radove na nadvoznjaku kod Selista ( ostala jos dva polja da se premoste), kao i kod Velike Drenove. Mestani jos uvek prelaze preko trupa, nemaju alternativu dok se na zavrse. Ovo je preduslov za rizlu i asfalt dalje prema Trsteniku. Takodje i nadvoznjak ispred parkiralista Donji Kosevi u Trsteniku.
 
Ključ je u petlji Vrnjci. Preciznije nadvožnjak preko pruge i magistrale. Ukoliko ne bude imovinsko-pravnih problema moguće je da se sve to završi do kraja godine. Ostali objekti nisu toliki problem jer se uveliko radi na njima. Videli smo kojom brzinom se završio jasički nadvožnjak. Do Trstenika je sasvim izvesno, može se završiti za tri meseca.
 
Ovo sa Preljinom je bruka i sramota. Bukvalno im niko ne smeta a ni da se mrdne. Ima problema na trasi, to razumem ali i to ce samo iskoristiti kao izgovor za kasnjenje. Pa ovde ama bas ih niko ne dira? Zasto ne rade ovaj deo oko spajanja sa Preljinom?

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ključ je u petlji Vrnjci. Preciznije nadvožnjak preko pruge i magistrale. Ukoliko ne bude imovinsko-pravnih problema moguće je da se sve to završi do kraja godine. Ostali objekti nisu toliki problem jer se uveliko radi na njima. Videli smo kojom brzinom se završio jasički nadvožnjak. Do Trstenika je sasvim izvesno, može se završiti za tri meseca.
Sve je reseno u Vrnjackoj Banji, govorim kao neko ko je rodjen u istoj. Jedini problem je u Podunavcima, selo u opstini VB, ali zemljiste je u KO Kraljevo, tamo jos nije isplaceno, jer je cena bila preniska, pa su mestani bili blokirali. Ne znam da li je reseno u medjuvremenu, jer su banjska sela dobila vise od 180e po aru, koliko je nudjeno u Podunavcima.

 
Gledam maločas Radetov snimak deonice od petlje Velika Drenova do petlje Koševi i prvo što mi je upalo u oko je postavljena rasveta na mostu preko zapadne Morave. Koliko se sećam na relaciji Pojate-Koševi na mostovima nije postavljena rasveta, a što bi po mom mišljenju trebalo jer stvarno izgleda sablasno voziti noću, a i po pitanju bezbednosti. Da li se na ovoj novoj deonici nešto promenilo u projektovanju ili postoje neka pravila kada se postavlja rasveta na mostovima?
 
Vrh