Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Ako ce neka od tih firmi da bankrotira zbog 9km vise, onda ne treba ni da rade.

Šta ti misliš zašto su se industrijska zona i sve te firme u njoj osnovale u blizini naplatne rampe i priključenja na autoput? Da im ta blizina nije bitna ne bi kupovali zemljište na tom mestu i plaćali ga basnoslovno više od npr. zemljišta koje su mogli da kupe u okolini Stalaća, Varvarina...
Da li bi tebi bilo sve jedno kada bi se praktično preko noći tvoj put kojim ideš svakodnevno na posao produžio za 9km u jednom pravcu?
Pretpostavljam da nisi upoznat na koji način je Pojate bilo bitno kao saobraćajni čvor za mnoge privrednike i stanovništvo Kruševca, Trstenika, Aleksandrovca i da sve to ne može nikako da zameni nova naplatna rampa u Ćićevcu?

Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela.
 
1707922688862.png


 

SerbiX

Intermediate​


"...Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela."

Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.
 

SerbiX

Intermediate​


"...Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela."

Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.

Ne bih se ni ja slozio sa ovim sto kaze SerbiX. Mozda ce neke grane na koje su ljudi navikli da rade slabije, ali autoputevi doprinose boljoj saobracajnoj konekciji, pa samim tim i investitori zele da grade fabrike/pogone pored autoputa.
benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...

To su stvari koje treba da postoje i bez magistralnog puta, a ako su opstajale samo zbog tog magistralnog puta, onda vlasnici nisu bas najbolje razumeli kako da vode biznis.

magacini, manji kargo centri,
Njima odgovara sto su pored autoputa, tako da mislim da ove stvari nece propasti.

Neka mesta su ozivela jer su pored autoputa, a ne znam nijedno mesto koje je umrlo jer je pored istog.
 
Šta vredi firmi što je pored auto-puta, ako sa njega nema ni uzlaza ni ulaza do nje?
Potrebno je put bude blizu, da je pristup jednostavan i dostupan za šleper (jednostavno, vozilo ne treba da gubi mnogo vremena za pristup).
 

SerbiX

Intermediate​


Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.

Upravo o tome se i radi, imali su priključenje na autoput koje im je ukinuto. Šta im vredi što su pored autoputa ako im je sada potrebno da pređu 16km u oba pravca da bi se uključili i isklučili sa tog istog autoputa.
 
Ne bih se ni ja slozio sa ovim sto kaze SerbiX. Mozda ce neke grane na koje su ljudi navikli da rade slabije, ali autoputevi doprinose boljoj saobracajnoj konekciji, pa samim tim i investitori zele da grade fabrike/pogone pored autoputa.
Čini mi se da i ti nisi upoznat o čemu se tačno radi. Po tvojoj logici treba ugasiti postojeću industrijsku zonu iz Pojata i osnovati novu na drugi kraj Ćićevca. Čisto sumnjam da će neko ko već posluje u industrijskoj zoni Pojate, da napusti svoj objekat ili objekte, a da kupi drugo zemljište u Ćićevcu i da na njemu zida nove objekte.

To su stvari koje treba da postoje i bez magistralnog puta, a ako su opstajale samo zbog tog magistralnog puta, onda vlasnici nisu bas najbolje razumeli kako da vode biznis.
Vlasnici su dobro razumeli kako da vode biznis jer im je ciljna grupa bila ljudi i vozila u tranzitu. To nije nešto od juče, već su tako poslovali poslednjih nekoliko decenija.
Inače, Pojate je malo mesto od nekoliko stotina stanovnika ne znam na koji način bi ti vodio biznis i kako bi izveo da sve te delatnosti opstanu u tako malom mestu.
Ali, kao što sam već napisao očigledno nisi upoznat o čemu se radi, a rekao bih na osnovu tvog pisanja da verovatno nikada nisi ni prošao kroz Pojate ili ako si prolazio nisi obratio pažnju o veličini samog mesta i načinu funcionisanja tih firmi.

Njima odgovara sto su pored autoputa, tako da mislim da ove stvari nece propasti.

Neka mesta su ozivela jer su pored autoputa, a ne znam nijedno mesto koje je umrlo jer je pored istog.
O ovoj temi smo diskutovali već nekoliko puta na ovom forumu, pa bih te zamolio ako te stvarno interesuje o čemu se tačno radi da pregledaš te postove kako bi se upoznao sa tačnom problematikom da se ne ponavljamo bespotrebno i da pišemo o istoj stvari više puta.

Čisto da još jednom naglasim za one koji ne znaju ili ne žele da znaju da tu nije problem što je prošao autoput i što su zbog njega izgubili veći deo tranzita, tj. to jeste problem, ali to su svi prihvatili i niko se ne buni zbog toga. Pravi problem je što je ugašena naplatna stanica koja je tu postojala desetinama godina i zbog koje je to mesto izraslo u industrijsku zonu sa pratećim uslužnim i prodajnim delatnostima. Sada, kada je ta naplatna stanica ugašena, vrednost zemljišta i objekata je izgubilo svaku vrednost i interesovanje sadašnjih i budućih poslodavaca i investitora.
 
A st

SerbiX

Intermediate​


"...Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela."

Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.
A
Šta ti misliš zašto su se industrijska zona i sve te firme u njoj osnovale u blizini naplatne rampe i priključenja na autoput? Da im ta blizina nije bitna ne bi kupovali zemljište na tom mestu i plaćali ga basnoslovno više od npr. zemljišta koje su mogli da kupe u okolini Stalaća, Varvarina...
Da li bi tebi bilo sve jedno kada bi se praktično preko noći tvoj put kojim ideš svakodnevno na posao produžio za 9km u jednom pravcu?
Pretpostavljam da nisi upoznat na koji način je Pojate bilo bitno kao saobraćajni čvor za mnoge privrednike i stanovništvo Kruševca, Trstenika, Aleksandrovca i da sve to ne može nikako da zameni nova naplatna rampa u Ćićevcu?

Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela.
Oni ce bolje proci nego mnogi u Mrcajevcima, kafane pecenjare i mnogi drugi zive od tranzita ljudi tuda, kad se otvori AP, to ih sve zaobidje
 
Oni ce bolje proci nego mnogi u Mrcajevcima, kafane pecenjare i mnogi drugi zive od tranzita ljudi tuda, kad se otvori AP, to ih sve zaobidje

Marko, jedno je kada se izgubi tranzit zbog izgradnje autoputa, a sasvim drugo je kada se ugasi naplatna stanica u mestu koje je prethodnih 50 godina tu imalo priključenje na autoput.
Ne znam zašto misliš da će oni bolje proći od Mračajevaca?
 
Свеједно, нико од њих неће добро проћи. Мада до Адрана АП озбиљно касни и не види се уопште када ће почети радови. Деоница од Прељине до Мрчајеваца има исто оптерећење као деоница од Пожеге до Ужица. Мислим да такво оптерећење имају само БГ-Зрењанин и силазак са Малог Пожаревца.
 
Da li se zna gde ce mozda biti pumpe i drugi pomocni objekti/partkinzi/odmaralista? Nisam uspeo da nadjem u planu.
 
Vrh