Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

26 ili 31km nebitno....Ali da li ima šanse da bude otvorena do kraja godine ova deonica tj koliko je to realno uzimajući u obzir stanje sa terena koji smo svi mogli da vidimo prethodnih dana na yt?
 
Izgleda da će najopterećenija deonica od Adrana do Preljine poslednja biti otvorena.

To sad otvara niz pitanja:

- Zašto je prvo počela gradnja od Pojata do Kruševca, tj zatvaranje već postojeće industrijske zone Pojate, koja zapošljava veliki broj meštana?

- Zašto se nije počelo sa gradnjom autoputa od Preljine do Adrana, ako se već po PGDS zna da je to najopterećenija deonica na autoputu?

- Zašto autoput prelazi u Koševima na suprotnu (levu) stranu Zapadne Morave, pa se opet u Medveđi vraća na desnu stranu, tj grade se dva ogromna mosta?

- Zašto autoput od petlje Trstenik nije ostao na desnoj strani Morave do Koševa, ali bez skupih mostova?
 
Izgleda da će najopterećenija deonica od Adrana do Preljine poslednja biti otvorena.

To sad otvara niz pitanja:

- Zašto je prvo počela gradnja od Pojata do Kruševca, tj zatvaranje već postojeće industrijske zone Pojate, koja zapošljava veliki broj meštana?

- Zašto se nije počelo sa gradnjom autoputa od Preljine do Adrana, ako se već po PGDS zna da je to najopterećenija deonica na autoputu?

- Zašto autoput prelazi u Koševima na suprotnu (levu) stranu Zapadne Morave, pa se opet u Medveđi vraća na desnu stranu, tj grade se dva ogromna mosta?

- Zašto autoput od petlje Trstenik nije ostao na desnoj strani Morave do Koševa, ali bez skupih mostova?


na prvo pitanje, odgovor je "zato sto nemas za koga da glasas"

na drugo pitanje, odgovor je "sjasi kurta da uzjasi murta",

na trece pitanje, odgovor je: "zato sto vladu postavljaju zle zapadne ambasade, da je moguce promeniti nesto izborima - izbora ne bi ni bilo"

na cetvrto pitanje, odgovor je: "zato sto se gadis politike i politicara, opozicija gleda samo kako da se docepa fotelja"...
 
26 ili 31km nebitno....Ali da li ima šanse da bude otvorena do kraja godine ova deonica tj koliko je to realno uzimajući u obzir stanje sa terena koji smo svi mogli da vidimo prethodnih dana na yt?
Realno, mislim da je neizvodljivo, zbog ukrstanja u preljini a i ne zuri im se zavrsili za mesec dana ili za tri godine isto im je
 
Gledam ova dva videa što je postavio @aca_info i stvarno, kako neko pre koji dan napisa, biće dolina Morave kao Finska - gde god su zakopali, voda. Kako će se sve vratiti u prvobitno stanje, videćemo. Šta će biti sa starim koritom, močvara?
 
Aco, odakle ti infomacija da je nesto zatvoreno u Pojatama? Ako ce neka od tih firmi da bankrotira zbog 9km vise, onda ne treba ni da rade.
 
Pa neće da bankrotira, ali sigurno je da će im transport biti otežan, posebno transportnim firmama. Neke su se iselile ili će se iseliti iz Pojata.
Mi smo prebogata visoko razvijena zemlja pa nam ne predstavlja problem da zatvorimo jednu industrijsku zonu sa postojećom infrastrukturom, a pravimo dve zone od nule
 
Као што се види на Радетовом снимку, трасирање петље Врњци или како се већ зове није ни почело. То доста отежава да се у овој години уради до Врњачке бање!
 

Prilozi

  • Врњци.png
    Врњци.png
    693,7 KB · Pregleda: 140
Poslednja izmena:
Као што се види на Радетовом снимку, трасирање петље Врњци или како се већ зове није ни почело. То доста отежава да се у овој години уради до Врњачке бање!
U vezi toga sto pominjes ovo Vrnjacke banje, most preko Morave kod Trstenika ide svojim tokom. Drugi most kod Grabovca takodje. Mostic preko Vrnjacke reke pretpostavljam da ne moze biti nikakav problem. E sad, petlja Vrnjacka banja...manji je problem sto se nije jos ni pocelo. Ako nagaze onda je 10 meseci sasvim dovoljno. Ali licno mislim da od toga nece biti nista ove godine iz razloga sto to niko nije pomenuo. Znamo da se cesto najavljuje i nesto sto nije mnogo realno, a kada se ne najavi uopste onda je verovatnoca za to izuzeto mala.
A realno, ako bude deonica Preljina-Adrani kasnila zbog petlje Preljina, mogli bi kao kompenzaciju da Trstenik produze do Vrnjacke banje.
 
U vezi toga sto pominjes ovo Vrnjacke banje, most preko Morave kod Trstenika ide svojim tokom. Drugi most kod Grabovca takodje. Mostic preko Vrnjacke reke pretpostavljam da ne moze biti nikakav problem. E sad, petlja Vrnjacka banja...manji je problem sto se nije jos ni pocelo. Ako nagaze onda je 10 meseci sasvim dovoljno. Ali licno mislim da od toga nece biti nista ove godine iz razloga sto to niko nije pomenuo. Znamo da se cesto najavljuje i nesto sto nije mnogo realno, a kada se ne najavi uopste onda je verovatnoca za to izuzeto mala.
A realno, ako bude deonica Preljina-Adrani kasnila zbog petlje Preljina, mogli bi kao kompenzaciju da Trstenik produze do Vrnjacke banje.
То је и велики респиратор схватио и оставио као могућност. Нажалост Прељина-Адрани је много битнија деоница него све ово што раде са друге стране....зато можда и продуже до Врњачке бање, јер се тамо не може ништа радити. Зима је изузетно блага и омогућава да се ради без проблема!
 
Vrh