Било би лепо ко год може да му уплати новац, човек прави врхунске репортаже!
Ako ce neka od tih firmi da bankrotira zbog 9km vise, onda ne treba ni da rade.
SerbiX
Intermediate
"...Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela."
Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.
benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...
Njima odgovara sto su pored autoputa, tako da mislim da ove stvari nece propasti.magacini, manji kargo centri,
SerbiX
Intermediate
Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.
Čini mi se da i ti nisi upoznat o čemu se tačno radi. Po tvojoj logici treba ugasiti postojeću industrijsku zonu iz Pojata i osnovati novu na drugi kraj Ćićevca. Čisto sumnjam da će neko ko već posluje u industrijskoj zoni Pojate, da napusti svoj objekat ili objekte, a da kupi drugo zemljište u Ćićevcu i da na njemu zida nove objekte.Ne bih se ni ja slozio sa ovim sto kaze SerbiX. Mozda ce neke grane na koje su ljudi navikli da rade slabije, ali autoputevi doprinose boljoj saobracajnoj konekciji, pa samim tim i investitori zele da grade fabrike/pogone pored autoputa.
Vlasnici su dobro razumeli kako da vode biznis jer im je ciljna grupa bila ljudi i vozila u tranzitu. To nije nešto od juče, već su tako poslovali poslednjih nekoliko decenija.To su stvari koje treba da postoje i bez magistralnog puta, a ako su opstajale samo zbog tog magistralnog puta, onda vlasnici nisu bas najbolje razumeli kako da vode biznis.
O ovoj temi smo diskutovali već nekoliko puta na ovom forumu, pa bih te zamolio ako te stvarno interesuje o čemu se tačno radi da pregledaš te postove kako bi se upoznao sa tačnom problematikom da se ne ponavljamo bespotrebno i da pišemo o istoj stvari više puta.Njima odgovara sto su pored autoputa, tako da mislim da ove stvari nece propasti.
Neka mesta su ozivela jer su pored autoputa, a ne znam nijedno mesto koje je umrlo jer je pored istog.
ASerbiX
Intermediate
"...Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela."
Не бих био баш толики песимиста, јер људи се лако навикну/прилагоде бољем а по мом разлог за забринутост би био да су имали АП па им исти укинули.
Oni ce bolje proci nego mnogi u Mrcajevcima, kafane pecenjare i mnogi drugi zive od tranzita ljudi tuda, kad se otvori AP, to ih sve zaobidjeŠta ti misliš zašto su se industrijska zona i sve te firme u njoj osnovale u blizini naplatne rampe i priključenja na autoput? Da im ta blizina nije bitna ne bi kupovali zemljište na tom mestu i plaćali ga basnoslovno više od npr. zemljišta koje su mogli da kupe u okolini Stalaća, Varvarina...
Da li bi tebi bilo sve jedno kada bi se praktično preko noći tvoj put kojim ideš svakodnevno na posao produžio za 9km u jednom pravcu?
Pretpostavljam da nisi upoznat na koji način je Pojate bilo bitno kao saobraćajni čvor za mnoge privrednike i stanovništvo Kruševca, Trstenika, Aleksandrovca i da sve to ne može nikako da zameni nova naplatna rampa u Ćićevcu?
Ne treba mnogo logike da se dođe do zaključka da će ukidanje izlaska na autoput sigurno uništiti skoro sve firme koju su se bavile prodajom, uslugom i logistikom (magacini, manji kargo centri, benzinska pumpa, kafić, prodavnice, menjačnica, servisi...), a koje su direktno zapošljavale najmanje 100 radnika. Kada se na tu brojku doda i 100-tinak radnika koji su izgubili ili koji će zbog smanjenja tranzita izgubiti posao u samom Ćićevcu, to će se drastično finansijski i veoma negativno odraziti na sam Ćićevac, Pojate, a i na mnoga okolna sela.
Oni ce bolje proci nego mnogi u Mrcajevcima, kafane pecenjare i mnogi drugi zive od tranzita ljudi tuda, kad se otvori AP, to ih sve zaobidje