Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

OK rešenje za petlju Pojate. 80km/h u svim pravcima ograničenje. Pravac Niš-Kruševac će biti nadvožnjak to je sigurno. Pravac Kruševac-Niš će ići ispod puta Paraćin-Ražanj, koliko mi se čini.
 
OK rešenje za petlju Pojate. 80km/h u svim pravcima ograničenje. Pravac Niš-Kruševac će biti nadvožnjak to je sigurno. Pravac Kruševac-Niš će ići ispod puta Paraćin-Ražanj, koliko mi se čini.
биће мост дужине 60м:

1703610569162.png
 
Biće most naravno. Ali čini se da će autoput ići ispod puta Paraćin-Ražanj. I pumpa se izgleda ruši.
 
Biće most od 530m za pravac NI-KŠ. Pumpa će možda preživeti. Rampa prolazi tik uz pumpu.
 
Sad pogledah na računaru. Autoput se pre pumpe račva u četiri trake. Širine preko 16m. Moraće tu mnogo rušenja da bude. U protivnom biće neko iznuđeno rešenje kao na B. Potoku.
 
Da li ima neka informacija u vezi spajanja autoputeva Miloš Veliki i Moravskog koridora (čvor Preljina) gde su radovi trenutno usporili maksimalno. Da li se planira/radi rekonstrukcija trenutne petlje Preljina ili će se spajanje napraviti nakaradno preko postojeće petlje?
 
Како сада ствари стоје нема никаквог спајања...
 
Biće most naravno. Ali čini se da će autoput ići ispod puta Paraćin-Ražanj. I pumpa se izgleda ruši.
Kao što je @sindimitora objasnio, biće most 60m PREKO starog Carigradskog druma u pravcu KŠ-Ni a ovaj bolesno dugačak tobogan će biti u pravcu Ni-KŠ.

Najveći trenutni problem petlje Pojate je Kš-Ni
Daleko manji je Ni-Kš, dok je ka i iz BG prilično OK. I sada može bez problema da se vozi u pravcu Kš-BG 80km/h, ali nije bezbedno uključiti se na X tom brzinom, pogotovo tu.
 
Ne verujem, konfiguracija terena je takva da, ukoliko bi rampa išla preko puta Paraćin-Ražanj onda bi most morao da bude duži a i razdvajanje bi moralo da počne ranije. Ostaje da vidimo. Nadam se da će to na kraju da bude funkcionalno a ne kao ona katastrofa kod B. Potoka.
 
Da li neko zna jel se radi nešto na istočnoj obilaznici?
Ako misliš na deo od petlje Kruševac istok do kružnog toka u Bivolju, za sada radovi i dalje ne napreduju, čeka se na esproprijaciju i rušenje nekoliko kuća.
Nastavak izgradnje istočne obilaznice od parunovačkog mosta pa dalje ka bruskom putu najavljen je za sledeću godinu kao što su najavljivali skoro svake godine u poslednjih petnaestak i više godina.
 
Zbog lošeg projektovanja i nesagledavanja stanja na terenu, kada se izračuna novo projektovanje, eksproprijacija pumpe, motela na parkiralištu i ostalih objekata, rušenje starog parkinga i izgradnja novog... spoj moravskog koridora i koridora X će koštati više nego da su spajanje izvršili na nekom drugom mestu, a da su ostavili petlju Pojate za potrebe industrijske zone i privrede.
Sada, em što će novo rešenje više da košta, em što su tim skupljim rešenjem ugasili industrijsku zonu Pojate za koju su mislili da će je zameniti nova industrijska zona u Ćićevcu koja treba tek da se formira, a i pitanje da li će se ikada uopšte formirati.
 
Hit mi je da nije prvo trebalo da se ovo i projektuje i napravi a ne poslednje...totalni javasluk...ne znam sta bih vise rekao...icicemo kao autoputem i onda usporiti na polurazrusenu naplatnu stanicu....hit jos jedan....uvek poluzavrseni projekti...wtf
 
Ne verujem, konfiguracija terena je takva da, ukoliko bi rampa išla preko puta Paraćin-Ražanj onda bi most morao da bude duži a i razdvajanje bi moralo da počne ranije. Ostaje da vidimo. Nadam se da će to na kraju da bude funkcionalno a ne kao ona katastrofa kod B. Potoka.
Po ovom poslednjem projektu je most preko Carigradskog druma, nema tu više promena, ako prođe sad proceduru.

Mislim, kako god. Nešto mora da urade. Potpuno se slazem sa @SerbiX. Bolje da su uradili potpuno novu petlju u zoni oko fabrike stočne hrane, a da su staru ostavili za lokalnu upotrebu i u slučaju zatvaranja autoputa X.

@dane bezanija
Pa nažalost, što se tiče rampe tako mora. Ono što može bolje je da su odmah nakon gradnje puta počeli sa uklanjanjem stare.
Ali eto tako se kod nas radi. I Soko vozove su naručili kad je pruga bila već skoro gotova, ne čim su počeli.
 
Da li ima neka informacija u vezi spajanja autoputeva Miloš Veliki i Moravskog koridora (čvor Preljina) gde su radovi trenutno usporili maksimalno. Da li se planira/radi rekonstrukcija trenutne petlje Preljina ili će se spajanje napraviti nakaradno preko postojeće petlje?

Pisali smo vec o tome, radi se preprojektovanje same petlje i zbog toga kasne radovi.
 
Je l mozes objasniti sta je na slici? Los je kvalitet, ne vidi se tabla.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
1703931315731.png


Da li će ovo biti nova mala petlja Pojate, koja se nalazi južno od velike, ka Nišu? Na prvu deluje kao petlja, e sad pitanje je da li ima mesta za ovako nešto.
 
Vrh