Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Ако идете са Копаоника ка Београду, у Крушевцу вас сва сигнализација води на нови аутопут, преко петље Ћићевац!
 
Ако идете са Копаоника ка Београду, у Крушевцу вас сва сигнализација води на нови аутопут, преко петље Ћићевац!

Koja je najbolja opcija? Brus - Stopanja - Kosevi?
 
Да ли има неких радова код Појата? Да ли је уклоњена наплатна рампа? Могло би се бар привремено брзо урадити да иду две траке до рачвања за Ниш и Београд и обрнуто, да се из Ниша и Београда улива у две траке, а не спаја у једну.
 
Да ли има неких радова код Појата? Да ли је уклоњена наплатна рампа? Могло би се бар привремено брзо урадити да иду две траке до рачвања за Ниш и Београд и обрнуто, да се из Ниша и Београда улива у две траке, а не спаја у једну.
Nema logike da se rastura pre nego sto krene naplata (Cicevac, KS zapad i Kosevi), kada tu krene naplata onda se moze rasturati Pojate i pocetak radova na toj petlji.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Joш увек је наплата у Појатама? Мислио сам да је већ пребачено на Ћићевац, КШ и Кошеве, по систему Рума - Шабац где се наплаћује 0 за тај део.
 
Ja koliko znam ko ide iz pravca BG ili NI naplatna rampa Pojate plati i onda na jednoj od ovih drugih rampi samo prodje tj kartice i sve cisto zbog provere sistema. Od 01.01. kada krene naplata na Moravskom gase Pojate i tada krece rasturanje naplatne stanice i uz neke devijacije garant preuredjenje petlje. Ovo je samo moje neko razmisljanje, nigde nisam procitao

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Onda se izvinjavam na dezinformaciji. Mogu i da se pobrisu postovi. Jesam koristio Moravski ali samo do i oko KS. Izvinjavam se jos jednom.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Onda se izvinjavam na dezinformaciji. Mogu i da se pobrisu postovi. Jesam koristio Moravski ali samo do i oko KS. Izvinjavam se jos jednom.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Ma taman posla da se izvinjavaš.
Niko ne očekuje da svi znamo sve, valjda. 🙂
Ni ja nisam prolazio tim delom Moravskog, valjda se nisam ZJB.
 
Да поновим онда моје питање:

Да ли има неких радова код Појата? Да ли је уклоњена наплатна рампа? Могло би се бар привремено брзо урадити да иду две траке до рачвања за Ниш и Београд и обрнуто, да се из Ниша и Београда улива у две траке, а не спаја у једну.
 
Нема рампе код Појата, ја сам се из КШ укључио ка Београду, на рампи Ћићевац, где сам и узео картицу. Стара наплатна станица је уклоњена.
 
Да поновим онда моје питање:
Ја мислим да за Појате није готов ни пројекат.

 
Нисам мислио на изградњу нове петље него да се профил 2+2 продужи до самог рачвања за Београд и Ниш, јер постоји слободан простор за још једну коловозну траку испод надвожњака на путу Параћин - Појате. За то не треба никакав пројекат, то може за пар дана да се заврши.

https://maps.app.goo.gl/NcgjAKQCq1B8j46C7
 
Нисам мислио на изградњу нове петље него да се профил 2+2 продужи до самог рачвања за Београд и Ниш, јер постоји слободан простор за још једну коловозну траку испод надвожњака на путу Параћин - Појате. За то не треба никакав пројекат, то може за пар дана да се заврши.

https://maps.app.goo.gl/NcgjAKQCq1B8j46C7
Moje mišljenje je da će to ipak da rade u sklopu rekonstrukcije petlje, a to može dosta da potraje
 
Moje mišljenje je da će to ipak da rade u sklopu rekonstrukcije petlje, a to može dosta da potraje

До реконструкције петље могу проћи и године, а ово се уради буквално за пар дана. Мислим да су чак и неку подлогу радили од наплатне рампе Појате до рачвања на петљи Појате.
 
До реконструкције петље могу проћи и године, а ово се уради буквално за пар дана. Мислим да су чак и неку подлогу радили од наплатне рампе Појате до рачвања на петљи Појате.
Desna traka je od ispod nadvožnjaka pa dalje ka Kruševcu odradjena komplet (odvod,kanali za optiku,podltlo,slojevi itd)i tada je ako se sećate i deo rampe bio zatvoren sada će verovatno to isto odraditi na levoj strani jer u zoni rampe postoje naletni stubovi,betonski šahtovi i sve te konstrukcije koje se moraju raskopati i razbucati pa onda odraditi sve skojeve itd do zone podvožnjaka tako da ja tu očekujem trenutno suženje prolaza.
 
Нисам мислио на изградњу нове петље него да се профил 2+2 продужи до самог рачвања за Београд и Ниш, јер постоји слободан простор за још једну коловозну траку испод надвожњака на путу Параћин - Појате. За то не треба никакав пројекат, то може за пар дана да се заврши.

https://maps.app.goo.gl/NcgjAKQCq1B8j46C7
Treba projekat i ako menjaš ogradu na kući, a kamoli za put, pa makar i za 50m.

Mislim da je u pravu @StaraMo i da će pustiti dve trake do samog račvanje pred X tek kad urade uklanjanje naplatne stanice Pojate.
 
Mislim da je u pravu @StaraMo i da će pustiti dve trake do samog račvanje pred X tek kad urade uklanjanje naplatne stanice Pojate.

А шта чекају за уклањање наплатне станице Појате, с обзиром да се не користи више?
 
Da li će ovu rekonstrukciju petlje da radi konzorcijum Bechtel & Enka?
 
А шта чекају за уклањање наплатне станице Појате, с обзиром да се не користи више?
Pa dok naprave projekat uklanjanja, dok raspišu tender,...
Ne mogu da se setim, ali ona kod Naisa je stajala neko vreme nakon što su zatvori sistem do Preševa.
 
Vrh