Ovde je predstavljen planirani izgled budućih petlji
Заправо правац је један. Смера су два.OK rešenje za petlju Pojate. 80km/h u svim pravcima ograničenje. Pravac Niš-Kruševac će biti nadvožnjak to je sigurno. Pravac Kruševac-Niš će ići ispod puta Paraćin-Ražanj, koliko mi se čini.
биће мост дужине 60м:OK rešenje za petlju Pojate. 80km/h u svim pravcima ograničenje. Pravac Niš-Kruševac će biti nadvožnjak to je sigurno. Pravac Kruševac-Niš će ići ispod puta Paraćin-Ražanj, koliko mi se čini.
Kao što je @sindimitora objasnio, biće most 60m PREKO starog Carigradskog druma u pravcu KŠ-Ni a ovaj bolesno dugačak tobogan će biti u pravcu Ni-KŠ.Biće most naravno. Ali čini se da će autoput ići ispod puta Paraćin-Ražanj. I pumpa se izgleda ruši.
Ako misliš na deo od petlje Kruševac istok do kružnog toka u Bivolju, za sada radovi i dalje ne napreduju, čeka se na esproprijaciju i rušenje nekoliko kuća.Da li neko zna jel se radi nešto na istočnoj obilaznici?
Po ovom poslednjem projektu je most preko Carigradskog druma, nema tu više promena, ako prođe sad proceduru.Ne verujem, konfiguracija terena je takva da, ukoliko bi rampa išla preko puta Paraćin-Ražanj onda bi most morao da bude duži a i razdvajanje bi moralo da počne ranije. Ostaje da vidimo. Nadam se da će to na kraju da bude funkcionalno a ne kao ona katastrofa kod B. Potoka.
Da li ima neka informacija u vezi spajanja autoputeva Miloš Veliki i Moravskog koridora (čvor Preljina) gde su radovi trenutno usporili maksimalno. Da li se planira/radi rekonstrukcija trenutne petlje Preljina ili će se spajanje napraviti nakaradno preko postojeće petlje?
i meni je promaklo, a sad sam gledao unazad i nisam nasaoPisali smo vec o tome, radi se preprojektovanje same petlje i zbog toga kasne radovi.
Tako je, render je iz pravca Beograda prema Nišu.Verovatno render buduće petlje Pojate