Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Koliko smo mi bogata država kada plaćamo rušenje i rušimo most u odličnom stanju, a zatim na istom mestu plaćamo izradu i pravimo novi, a na nekoliko metara od ovog verovatno ćemo praviti još jedan koji će služiti lokalnom stanovništvu. A što je još zanimljivije ovako nešto se radi ili se uradilo na još nekoliko mesta od Koševa do Makrešana.

Neki mostovi su rekonstruisani, nisu svi poruseni.
 
Koliko smo mi bogata država kada plaćamo rušenje i rušimo most u odličnom stanju, a zatim na istom mestu plaćamo izradu i pravimo novi, a na nekoliko metara od ovog verovatno ćemo praviti još jedan koji će služiti lokalnom stanovništvu. A što je još zanimljivije ovako nešto se radi ili se uradilo na još nekoliko mesta od Koševa do Makrešana.
Mnogo volimo da kukamo na državu. A da li si probao da razmisliš da se, posle poplava 2014., nešto nije promenilo pri projektovanju infrastrutkture u zoni reka u cilju zaštite od poplava i da je to možda razlog zašto se neki mostovi ruše i podižu novi. Valjda ako nešto praviš novo gledaš da ga napraviš kako treba, a ne non stop improvizacije i obrni okreni uvek nam država kriva. Propisi se menjaju, što je normalno svuda u svetu.
Neće biti mosta za meštane, napravljen je pločasti propust kod crkvice za pristup ovom delu.
 
Mislim da je Rade snimatelj ovde naslovom napravio malu zabunu. Konkretno ovaj most na snimku rusi se na njemu taj tzv gazeci sloj, asfalt I betonska ploca na nosecim gredama. Onda ce se na spoljnjoj strani mosta prosiriti nosaci, za potreban broj greda, u ovom slucaju po dve grede I onda izgradnja nove place, asfalt itd.
 
Sadašnji most je niži od novog, tako da će možda da ga uravnaju sa novim mostom
 
Ovaj most konkretno, preko reke Pepeljuše se ruši ili rekonstruiše jer se kota autoputa diže barem 2.5 metra (neka moja procena). To je zbog poplava. Jer ako se dobro sećam, iz nekih dokumenata koje sam čitao kada se tek pojavila priča o ovom autoputu autoput se diže na kotu dovoljne visine da ostane suv u slučaju hiljadugodišnjih poplava. Takav je slučaj i sa fruškogorskim koridorom, gde trasa delom ide po nasipu kod Petrovaradina. Nasip je inače visine dovoljne da zaštiti od hiljadugodišnjih poplava i još će se dodatno podići.

 
Sinoc sam prolazio u blizini petlje u Adranima i primetih da je postavljen dobar broj betonskih greda koje se nalaze iznad trase auto-puta, a veliki broj njih je pripremljen za postavljanje.
Screenshot 2023-08-16 at 01-00-58 Sentinel-hub Playground.png
 
Gledajući ovo, razmišljam koliko li su delotvorne one zvučne barijere između autoputa i kuća koje su imale (ne)sreću da ostanu tik pored
 
Надам се да неће, то би било потпуно безсмислено! Адрани су приоритет, пролазак кроз села је незабораван , свих 30 на сат се јури!
 
Kad idem iz pravca Brusa, potrebno je da prodjem kroz Krusevac, do Jasike, pa se tim putem ukljucujem na autoput?
 
Za nas slabije upoznate sa ovim koridorom - kolika je dužina, koliko je gotovo i koliko je km pušteno u saobraćaj.
Hvala :)
 
Vrh