Kako do kraja godine kad je zvaničan rok Oktobar, a duže vreme rade u tri smene? Nisu valjda opet odložili otvaranje do Koševa?Do kraja godine obećavaju Makrešane-Koševi oko 11 km
Kako do kraja godine kad je zvaničan rok Oktobar, a duže vreme rade u tri smene? Nisu valjda opet odložili otvaranje do Koševa?Do kraja godine obećavaju Makrešane-Koševi oko 11 km
Kako do kraja godine kad je zvaničan rok Oktobar, a duže vreme rade u tri smene? Nisu valjda opet odložili otvaranje do Koševa?
I ja sam tako razmišljao, dali su rok oktobar, ali na terenu se vidi da nema šanse.Ja ne znam kako do oktobra, a nadvožnjak nije ni počeo da se radi. Evo još malo pa je septembar...
Moze pomoc?Kad idem iz pravca Brusa, potrebno je da prodjem kroz Krusevac, do Jasike, pa se tim putem ukljucujem na autoput?
Ide lako, ali treba vremena. Minimum 3 meseca, nije to mali nadvožnjakJoš uvek je izvodljivo da se završi, pod uslovom da krenu da rade na novom jasičkom nadvožnjaku za par dana. Novi most preko garskog potoka je započet pre tri nedelje, vidi se na Radetovim snimcima. I evo već je dosta dobro odmakao. Kad završe stubove posle je lako, postavljanje greda ide lako i posle toga ploča.
Neki mostovi su rekonstruisani, nisu svi poruseni.
Mnogo volimo da kukamo na državu. A da li si probao da razmisliš da se, posle poplava 2014., nešto nije promenilo pri projektovanju infrastrutkture u zoni reka u cilju zaštite od poplava i da je to možda razlog zašto se neki mostovi ruše i podižu novi. Valjda ako nešto praviš novo gledaš da ga napraviš kako treba, a ne non stop improvizacije i obrni okreni uvek nam država kriva. Propisi se menjaju, što je normalno svuda u svetu.
Neće biti mosta za meštane, napravljen je pločasti propust kod crkvice za pristup ovom delu.
Neće biti mosta za meštane, napravljen je pločasti propust kod crkvice za pristup ovom delu.
Što se tiče mosta na Rasini, ne gleda se samo visina nego i širina, reljef, blizina ušća.... Projektnim zadatkom definiše se koja je merodavna kota visoke vode tj profil reke koji treba da bude slobodan(premošćen) u slučaju pojave kiše sa određenim povratnim periodom (npr. 1u 1000 godina ili 1 u 100 godina). Za svaki rečni tok se to određuje posebno na osnovu brojnih faktora.Slažem se da to pravilo treba primenjivati na nove saobraćajnice i mostove, ali kako onda objašnjavaš most na Rasini za meštane koji je skoro izgrađen prilično niže od mosta pored njega, čak i niže nego što je bio stari most? Kako da se tu nije primenjivalo novo pravilo u projektovanju infrastrukture u zoni reka? Čemu onda služi novoizgrađeni bedem između Južne Morave i autoputa na toj deonici?
Ok, do crkvice nije problem, možeš li mi objanisti kako će sada meštani Čitluka prići svojim njivama koje se nalaze preko Pepeljuše pored desne obale Zapadne Morave?
Inače, suština mog komentara je u vezi rušenja mostova i obilaznice jer do sada nikada i nigde nisam video da se totalno uklanja potpuno funkcionalna i u odličnom stanju saobraćajnica u dužini od 10-tak kilometara i da se umesto nje pravi druga, tj. autoput. I da se sav lokalni saobraćaj između Koševa i Makrešana prebacuje na autoput ili kroz sam grad. Umesto da Kruševac konačno dobije preko potrebnu istočnu obilaznicu da bi se rasteretio saobraćaj u gradu, grad gubi svoju severnu obilaznicu koju je imao.
U mnogim gradovima se radilo suprotno, tj. gradila se saobraćajnica pored autoputa koja povezuje naplatne rampe ili se autoput pravio pored lokalnih saobraćajnica. Npr. Novi Sad, Pirot, Leskovac, Aleksinac, Niš...
April prosle godine do Krusevca. Kraj ove do Kraljeva od Preljine ako se ne varam. Sledeca godina Krusevac Kraljevo