Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Село се зове Сирча и ту ће се налазити петља Камиџора (по мосту на Морави који је нешто низводно и зове се Камиџорски мост или популарно Камиџорац). То ће бити најближа веза града Краљева са Моравским и даље обилазница око Краљева. Сада је негде на 1/3 урађена.
Није да придикујем већ само зарад тачности информација.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

Hvala na pojasnjenju! Imas li neke fotke ili snimak te petlje? Na sentinelu izgleda kao da nije ni zapoceta.
 
Hvala na pojasnjenju! Imas li neke fotke ili snimak te petlje? Na sentinelu izgleda kao da nije ni zapoceta.
Буквално сам јуче био тамо али нема ништа, ништа се ту још не ради. Радови су сада баш код Камиџорца. Ту мора неки мост, нешто....ту је и пруга. Имаће баш посла. Што се петље тиче сада је ту и један висећи мост који ће по мом мишљењу морати да се руши и да се ради класичан мост.
То је ова локација:

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Koliko je komplikovano da se trenutni radovi na petlji Preljina nastave u istom ritmu s obzirom da se odustaje od petlje truba i pravi petlja trougao?
 
Ne znam je li ovaj stub ošećen jer su se poplave desile baš kada je betoniran. Izgleda mi kao da su skele popustile. A stoji ovako već par meseci.
 
Ima li neko skicu kako ce izgledati ta petlja u Preljini?
U konkretnom slucaju se vrlo jednostavno Preljinska truba moze pretvoriti u trougao tako sto ce se trenutni pravac od naplatne stanice prema Pozegi iz sadasnjeg kruznog oblika preraditi I izgraditi vijadukt polukruzno od zavrsetka mosta gde pocinje odvajanje ka Beogradu tako da premosti dolazni pravac ka naplatnoj iz Bg i tamo dalje skrene ka zapadu tj ka Pozegi.
Ne znam je li ovaj stub ošećen jer su se poplave desile baš kada je betoniran. Izgleda mi kao da su skele popustile. A stoji ovako već par meseci.
Svez beton je bio gore za gredu, a sam stub je podignut jos prosle godine, tako da nema bojazni za ostecenje, pogotovo sto je to drvna masa u pitanju.
 
Po mom misljenju radovi na nadvoznjaku ne mogu krenuti dok se ne ubaci kompletna petlja Krusevac zapad u opticaj. E sada, da li ce uraditi drugu stranu autoputa samo u predelu petlje, pa zapoceti nadvoznjak ili ce ici redom kao sto su krenuli od Makresana, videcemo.
IMG_6352.jpeg
 
Mogu, saobraćaj je već prebačen na devijaciju od mosta preko Morave do kružnog toka. Taj deo mogu da započnu. Isto tako mogu započeti i stub koji će otprilike biti u sredini kružnog toka koji je poprilično širok. Uz neka povremena zaustavljanja saobraćaja. Sad, koliko je to bezbedno...
 
Nadvožnjak na petlji Preljina je dupli, odvojen za svaki pravac. Da li će moći da ga iskoriste, ili će morati da ga ruše.
Screenshot_20230811_093521_Earth.jpg
 
Nisam siguran, ali je moguce preraditi. Iseci ce se kruzni deo te rampe koja ide ka Pozegi u produzetku koji se ne vidi na tvojoj slici I pretvoriti u jednosmerni samo za pravac izlaza iz Beograda. Druga stvar koja je neophodna je izgradnja jos jednog veceg dodatnog nadvoznjaka tj vijadukta koji bi prvo skretao u desno, a onda se polukruzno u levo penjao preko ove izlazne rampe ka BG, zatim prelazio preko Ap I ove sada dvosmerne rampe /buduce jednosmerne/ I u produzetku vracao sa desne strane na ap u smeru ka Pozegi. To je to.
Naravno moraju se zadovoljiti standardi.. /radius krivine za odredjenju brzinu, kao I visina propusta iznad rampi I Ap.
 
@blagic
Ako ce nadvoznjak biti isti kao ispred Ks-Istoka, onda ce to ovako nekako izgledati. Mogli bi 4 stuba unutar kruznog da naprave, pre zatvaranja i preusmeravanja, ali je problem bezbednost, kao sto si i rekao.
IMG_6354.jpg
IMG_6356.jpg
 
Možda im i nešto ovako padne na pamet...

Novi Nadvožnjak smer Beograd-Preljina
A na trenutnom nadvožnjaku smer Beograd-Preljina prebacivanje saobraćaja za smer Preljina-Požega
U tom slučaju trenutni nadvožnjak Preljina - Požega praktično gubi funkciju

PETLJA.png
 
Po znakovima na KŠ zapad se vidi da su ipak predvideli 5 izlaznih i 3 ulazne trake, što je bolja varijanta:

Ma predviđeno je i više od toga ,tj 6 naplatnih i 4 ulazne(takozvane reverzibilne) po tenderu za opremanje i izgradnju i to nije sporno nego pozicioniranje ose stanice u odnosu na središnju liniju puteva koji na tu stanicu dolaze obostrano.

Pre neki dan jedan od direktora izjavi da se za 4 godine uvodi MLFF pa se opravdano postavlja pitanje da li su morale ovako velike stanice da se prave.

Ako se vec ovoliko na sva zvona promovise tag naplata zasto se nije postavila jedna kucica u sredini za one zadrte koji hoce baš keš a ostale trake samo opremiti tehnikom bez kućica.

Ko želi to može da vidi na Vrčinskoj stanici gde su pet ulaznih i dve naplatne trake bez kućica i posade.
 
Koliko smo mi bogata država kada plaćamo rušenje i rušimo most u odličnom stanju, a zatim na istom mestu plaćamo izradu i pravimo novi, a na nekoliko metara od ovog verovatno ćemo praviti još jedan koji će služiti lokalnom stanovništvu. A što je još zanimljivije ovako nešto se radi ili se uradilo na još nekoliko mesta od Koševa do Makrešana.
 
Vrh