To si u pravu. Po svemu sudeći izgleda da se planira da stoji bar do završetka kompletnog autoputa ili dok ne naprave neku čeonu rampu u npr. Koševima ili u Trsteniku.Stanje privremenosti niko precizno ne može da saopšti.
Bavim se proizvodnjom, prodajom i ugradnjom parking sistema. Pretežno za automobile, ali radio sam i parkinge za kamione.Pošto je to Elektronska traka u kojoj nema čoveka u traci postoje četiri indukivna senzora.
Da bi senzori a samim tim i traka ispravno funkcionisali podloga mora biti odgovarajaća.
Induktivna petlja se stavlja zbog rampi, nebitno da li je automatska ili manuelna naplata, tj. da se zna da li je vozilo pristutno ili da spreči rampu da prilikom zatvaranja ista ne ošteti vozilo. A i kao brojač vozila. Na svim lokacijama na kojima sam radio projektant je projektovao i postavljen je asfalt i sa asfaltom to radi godinama. Tako da nije bitno da li je podloga beton ili asfalt da bi induktivna petlja radila ispravno. Da je problem petlja izbetonirali bi samo taj jedan manji deo gde se petlje ugrađuju, a ne celu traku.
Autoput jeste specifičan jer je veliki broj vozila u pitanju i beton se stavlja da bi ulazno/izlazna traka izdržala veliki broj godina. Konkretno u slučaju Pojata ako ne nameravaju da naplatna rampa ostane nekoliko godina onda bi i asfalt sasvim bio dovoljan. Još ako bi bio pojačan vlaknima ili nekim polimerima izdržao bi najmanje 2,3 godine, a verovatno i duže bez problema. Nekada je bio standard da se da se zbog više razloga u tunelima radi beton umesto asfalta ali je to već prevaziđeno.Za samo 5 vrelih dana je bilo slučajeva da pretovareni kamioni pokidaju senzore.
Njihovo ponovno urezivanje i izlazak ekipa na teren kao i privremena sprečenost trake bi koštala itekako.
U svakom slučaju izvođač verovatno ima neke informacije i planove koje mi ne znamo i zbog toga rade to što rade. Možda će to što su uradili ostaviti kao razdelni pojas, možda će porušiti, a možda im je i u interesu da sada naplate betoniranje, a da kasnije naplate rušenje i ponovno asfaltiranje.