Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Kod nas se ni nov asfalt ne crni kako treba da se crni. Mora da bude musavo, pa to ti je.
 
Pogledajte prilog 159562
ajd sa srećom , pa da uskoro dočekamo i zelenu tablu za Trstenik, Banju i Kraljevo...

Ima je kod naplatne stanice Pojate.
tabla.png
 
Stvarno, zašto su ovo cementirali? Neće valjda posle da stavljaju asfalt preko toga?
Ako se to sve uklanja, zar ne treba sve asfaltirati?

1682034726900.png
 
 
Stvarno, zašto su ovo cementirali? Neće valjda posle da stavljaju asfalt preko toga?
Ako se to sve uklanja, zar ne treba sve asfaltirati?

Pogledajte prilog 159668
Svaka naplatna rampa a i parkinzi za teška vozila moraju biti od betona.Razlozi su nabrajani i na ovoj temi pa prelistajte.

Kada se na jesen završe rampe oko Kruševca doći će pikaner i sve te elemente razlupati a posle će bageri raskopati sve,promenti podtlo ako treba i onda novi slojevi agregata sve do asfalta.

Za to vreme će saobraćaj dvosmerno ići trakom koja je već završena tj levo na slici bez naplate i zaustavljanja.
 
Ne verujem više nikome u vezi rokova.
 
Svaka naplatna rampa a i parkinzi za teška vozila moraju biti od betona.Razlozi su nabrajani i na ovoj temi pa prelistajte.

Kada se na jesen završe rampe oko Kruševca doći će pikaner i sve te elemente razlupati a posle će bageri raskopati sve,promenti podtlo ako treba i onda novi slojevi agregata sve do asfalta.

Za to vreme će saobraćaj dvosmerno ići trakom koja je već završena tj levo na slici bez naplate i zaustavljanja.
Odakle ti to da svaka naplatna rampa mora biti od betona? Nema to u nikakvom pravilniku. Pogotovo ne privremena naplatna rampa.
Ne znam kako je to prihvatljivo da se stavlja armirani beton i nakon nekoliko meseci da plaćaju razbijanje istog?
Nekima izgleda jednostavno razlupati, raskopati,... To bi bilo bacanje para. Mora da je nešto drugo.
 
Odakle ti to da svaka naplatna rampa mora biti od betona? Nema to u nikakvom pravilniku. Pogotovo ne privremena naplatna rampa.
Ne znam kako je to prihvatljivo da se stavlja armirani beton i nakon nekoliko meseci da plaćaju razbijanje istog?
Nekima izgleda jednostavno razlupati, raskopati,... To bi bilo bacanje para. Mora da je nešto drugo.
Šta znam 30 godina već učestvujem u izgradnji naplatnih rampi u regionu i Srbiji.Možda odatle
 
Šta znam 30 godina već učestvujem u izgradnji naplatnih rampi u regionu i Srbiji.Možda odatle
Pa šta nisi onda ovim diletantima što prave naplatnu rampu Ćićevac rekao da rade pogrešno?
Dali ti vidiš negde na donjoj slici armirani beton?
To je problem, naši eksperti neće da pomognu na gradnji objekata već rađe kritikuju po forumima.
Javi im što pre da to sve razlupaju, raskopaju i rade ispočetka sa betonom.

1682085542362.png
 
Pa šta nisi onda ovim diletantima što prave naplatnu rampu Ćićevac rekao da rade pogrešno?
Dali ti vidiš negde na donjoj slici armirani beton?
To je problem, naši eksperti neće da pomognu na gradnji objekata već rađe kritikuju po forumima.
Javi im što pre da to sve razlupaju, raskopaju i rade ispočetka sa betonom.

Pogledajte prilog 159699
Malo je nekulturno nekoga nazivati diletantom ali ako odeß sada do Ćićevca videćeš da su sve trake betonirane.
Pojedini izvodjači preferiraju asfalt ispod betona a možeš videti i po visini ivičnjaka i šahtova.

Screenshot_2023-04-09-21-43-21-009_com.google.android.youtube.jpg
 
U redu. To shvatam da tamo gde duže vreme stoje teški kamioni, treba beton. Jer asfalt nakon par godina može da ulegne. Tu si u pravu.
Ali ono o čemu smo pričali je privremeni prolaz za nekoliko meseci.
Zašto stavljati 100 metra armiranog beton i posle par meseci rušiti. Kao da je to lako. Na desnoj strani te tvoje slike je samo asfalt i to bi bilo sasvim dovoljno za ovu privremenu traku.
 
Stanje privremenosti niko precizno ne može da saopšti.

Pošto je to Elektronska traka u kojoj nema čoveka u traci postoje četiri indukivna senzora.

Da bi senzori a samim tim i traka ispravno funkcionisali podloga mora biti odgovarajaća.

Za samo 5 vrelih dana je bilo slučajeva da pretovareni kamioni pokidaju senzore.

Njihovo ponovno urezivanje i izlazak ekipa na teren kao i privremena sprečenost trake bi koštala itekako.

A o ciframa i uštedi....
 
Ovo uklapanje autoputa i obilaznice kod Makrešana je skandalozno. Bolje da ništa ni ne otvaraju dok ne završe asfaltiranje ove jedne trake autoputa do zapadne petlje Kruševac.
 
Ovo uklapanje autoputa i obilaznice kod Makrešana je skandalozno. Bolje da ništa ni ne otvaraju dok ne završe asfaltiranje ove jedne trake autoputa do zapadne petlje Kruševac.
Ne mogu nijednu traku da završe jer bi morali da zaustave saobraćaj. Na ovaj način će saobraćaj funkcionisati, a oni će uraditi levu traku od Pojata ka Kruševcu. To će brzo uraditi i onda će da preusmere saobraćaj na tu traku. Posle će se baciti na desnu traku gde već imaju dosta više posla.
 
Овим ритмом не могу до Кошева завршити у овој години, са више људи и механизације би можда могло! Ионако све већ дебело касни!
 
Ne mogu nijednu traku da završe jer bi morali da zaustave saobraćaj. Na ovaj način će saobraćaj funkcionisati, a oni će uraditi levu traku od Pojata ka Kruševcu. To će brzo uraditi i onda će da preusmere saobraćaj na tu traku. Posle će se baciti na desnu traku gde već imaju dosta više posla.
Pa mogli bi da završe asfaltiranje leve trake ka Kruševcu koju su sada počeli, zatim da preko već asfaltiranog bajpasa prebace postojeći saobraćaj sa magistrale iz pravca Makrešana na novoasfaltiranu levu traku, a onda spoje tu levu traku sa već završenim autoputem i puste autoput u punom profilu do Makrešana, a odatle levom asfaltiranom trakom do Kruševca. Puštanjem autoputa u svakom slučaju magistrala posle kružnog toka u Makrešanima više neće ići postojećom trasom.
 
Vrh