Pogledajte prilog 159562
ajd sa srećom , pa da uskoro dočekamo i zelenu tablu za Trstenik, Banju i Kraljevo...
Svaka naplatna rampa a i parkinzi za teška vozila moraju biti od betona.Razlozi su nabrajani i na ovoj temi pa prelistajte.Stvarno, zašto su ovo cementirali? Neće valjda posle da stavljaju asfalt preko toga?
Ako se to sve uklanja, zar ne treba sve asfaltirati?
Pogledajte prilog 159668
Ne verujem više nikome u vezi rokova.ПРЕДСЕДНИК ВУЧИЋ НАЈАВИО: “29. априла отварамо дигитални аутопут до Крушевца”
Преседник Србије Александар Вучи, гостујући на ТВ Прва, изјавио је да ће аутопут од Појата до Крушевца бити отворен 29. априла. “Идемо онда још 10 километара до Кошева према Трстенику, па онда отварамо Чачак -…krusevacpress.com
Ni Vucicu?Ne verujem više nikome u vezi rokova.
Odakle ti to da svaka naplatna rampa mora biti od betona? Nema to u nikakvom pravilniku. Pogotovo ne privremena naplatna rampa.Svaka naplatna rampa a i parkinzi za teška vozila moraju biti od betona.Razlozi su nabrajani i na ovoj temi pa prelistajte.
Kada se na jesen završe rampe oko Kruševca doći će pikaner i sve te elemente razlupati a posle će bageri raskopati sve,promenti podtlo ako treba i onda novi slojevi agregata sve do asfalta.
Za to vreme će saobraćaj dvosmerno ići trakom koja je već završena tj levo na slici bez naplate i zaustavljanja.
Šta znam 30 godina već učestvujem u izgradnji naplatnih rampi u regionu i Srbiji.Možda odatleOdakle ti to da svaka naplatna rampa mora biti od betona? Nema to u nikakvom pravilniku. Pogotovo ne privremena naplatna rampa.
Ne znam kako je to prihvatljivo da se stavlja armirani beton i nakon nekoliko meseci da plaćaju razbijanje istog?
Nekima izgleda jednostavno razlupati, raskopati,... To bi bilo bacanje para. Mora da je nešto drugo.
Pa šta nisi onda ovim diletantima što prave naplatnu rampu Ćićevac rekao da rade pogrešno?Šta znam 30 godina već učestvujem u izgradnji naplatnih rampi u regionu i Srbiji.Možda odatle
Malo je nekulturno nekoga nazivati diletantom ali ako odeß sada do Ćićevca videćeš da su sve trake betonirane.Pa šta nisi onda ovim diletantima što prave naplatnu rampu Ćićevac rekao da rade pogrešno?
Dali ti vidiš negde na donjoj slici armirani beton?
To je problem, naši eksperti neće da pomognu na gradnji objekata već rađe kritikuju po forumima.
Javi im što pre da to sve razlupaju, raskopaju i rade ispočetka sa betonom.
Pogledajte prilog 159699
1.марта па 15.марта па крајем марта, па половином априла па ево крај априла. Наравно све ово је годину и по након првобитног рока!Ni Vucicu?
Ne mogu nijednu traku da završe jer bi morali da zaustave saobraćaj. Na ovaj način će saobraćaj funkcionisati, a oni će uraditi levu traku od Pojata ka Kruševcu. To će brzo uraditi i onda će da preusmere saobraćaj na tu traku. Posle će se baciti na desnu traku gde već imaju dosta više posla.Ovo uklapanje autoputa i obilaznice kod Makrešana je skandalozno. Bolje da ništa ni ne otvaraju dok ne završe asfaltiranje ove jedne trake autoputa do zapadne petlje Kruševac.
Pa mogli bi da završe asfaltiranje leve trake ka Kruševcu koju su sada počeli, zatim da preko već asfaltiranog bajpasa prebace postojeći saobraćaj sa magistrale iz pravca Makrešana na novoasfaltiranu levu traku, a onda spoje tu levu traku sa već završenim autoputem i puste autoput u punom profilu do Makrešana, a odatle levom asfaltiranom trakom do Kruševca. Puštanjem autoputa u svakom slučaju magistrala posle kružnog toka u Makrešanima više neće ići postojećom trasom.Ne mogu nijednu traku da završe jer bi morali da zaustave saobraćaj. Na ovaj način će saobraćaj funkcionisati, a oni će uraditi levu traku od Pojata ka Kruševcu. To će brzo uraditi i onda će da preusmere saobraćaj na tu traku. Posle će se baciti na desnu traku gde već imaju dosta više posla.