Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Propusna moć rampe u enp naplati je max 7-8 vozila u minutu što bi značilo da za 3 trake koliko ih Pojate ima 24 sata non stop idu enp vozila da bi prošlo 40.000 vozila.

Realno na keš manuelnim naplatama za 24 sata maksimalno prodje 3.000 vozila.Na Enp samo u vreme jakog saobraćaja ide otprilike po 3-4 vozila u minutu tako da teško mogu prebaciti cifru od 10K.
Prekjuče iz kontra-smera videh kolonu za isključenje sa autoputa kod Pojata.
 
POJATE - DENIVELACIONA RASKRSNICA DVA AUTOPUTA - ČEKAJUĆI KONAĆNO PROJEKTNO REŠENJE

Da li će biti skuplja 'zakrpa' od novog odela, svakako su reči prejake ali, da li će zbog ranije nonšalantnijeg sagledavanja realnog stanja, sa novim ad hoc planiranjem, mic po mic natezanje oko prekrajanja postojeće petlje i infrastrukture na nju naslonjene, na kraju biti ili ne funkcionalnije i bezbednije, ili možda skuplje od nove denivelacione raskrsnice nešto zapadnije, koja bi sigurno već bila završena, da je planirana, videćemo kasnije.

U svakom slučaju, naslućuje se da će funkcionalnost, za ovaj kraj egzistencijalne, proizvodno uslužne, ali i šire rezidencijalne zone obodom A1 biti ugroženija, njen dalji razvoj otežaniji, a perspektiva maglovitija, zato što se postojeća celina, (uključujući i njen pristupni put, ulicu Cara Lazara) ali i okolina, nije u planovima sa kreativnom pažnjom sagledala.

Rešenje je, čini se, ipak trebalo da bude u novoj denivelacionoj raskrsnici, koja bi vodila do prve petlje Ćićevac (a bilo je bolje, jer bi se izbegle lokalne gužve, da je to bio Stalać), a da je postojeća petlja (i naplatna stanica Pojate + pristupna ulica 'Car Lazar'), nezavisno ostala kakva, već 35 godina jeste, za šire lokalne razvojne potrebe.

No, to je što je, tako da dok se čeka konačno projektno rešenje, evo još jednog potencijalno kreativnog predloga.

Pojate novi predlog petlje.jpg
 
Kao spominju sredinom sledeće godine Preljina-Adrani, a ja uopšte sa petlje Preljina nisam video da se išta oko spoja gradi?
 
Prosao danas magistralom. Kod Pojata bilo nesto policije (moguce da je neki glavesina dolazio) odmah iza naplatne rampe iscrtavali su linije. U nivou Stalaca na par mesta neke masine, licilo mi je na dizalice, ne znam sta je bilo. Kasnije od Makresana standardno, radjeno je nasipovanje nekom rizlom/kamenom cime vec. Dalje kod Kamidzorca u Kraljevu se trasira. To je deo koji je poslednji poceo da se radi. To bi bilo to. Ne znam kada ce pustiti i na sta ce to liciti ali ovo spajanje mora da se uradi kako valja. Za sad ne obecava.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Na osnovu ovog snimka rekao bih:
1. Sigurno će postaviti još jednu rampu za naplatu (jer mnogo bi bilo od Vrčina za dž).
2. Ovakva postavka kupuje vreme da se isprojektuje (nabudži) petlja Pojate.
3. Spremite se za duži period gužvi.
 
Na osnovu ovog snimka rekao bih:
1. Sigurno će postaviti još jednu rampu za naplatu (jer mnogo bi bilo od Vrčina za dž).
2. Ovakva postavka kupuje vreme da se isprojektuje (nabudži) petlja Pojate.
3. Spremite se za duži period gužvi.
Па отвориће (вратиће га у функцију) овај привремено затворени пролаз. Тада ће се и гужве смањити. Ова наплатна станица Појате се уклања кад се буду отвориле Крушевац исток и запад. Мислим да ће сама петља још дуго остати у овом облику
 
Ovim postom bih se osvrnuo na dužinu deonice koju svi željno očekujemo.

Naime ako pogledate ova dva isecka iz Radetovog videa pazljivo videcete da je levak za traku iz pravca Kš ka Beogradu moguć jedino na kilometar od Pojata prema Ćićevcu jer je sve ostalo ogradjeno i kanalete u razdelnom pojasu sprečavaju prolaz.

Takodje je kolega @radez07 pisao da će kod Makrešana levak biti tek posle mosta na Moravi na strani ka Pojatama .Po mom proračunu skoro 2 kilometra manje autoputa.I naravno znam tako mora zbog bezbednosti.Malo je sve ovo smešno jer uveliko se hvale da puštaju 20km itd itd.

ks1.jpg
ks2.jpg
 
Poslednja izmena:
Ovim postom bih se osvrnuo na dužinu deonice koju svi željno očekujemo.

Naime ako pogledate ova dva isecka iz Radetovog videa pazljivo videcete da je levak za traku iz pravca Kš ka Beogradu moguć jedino na kilometar od Pojata prema Ćićevcu jer je sve ostalo ogradjeno i kanalete u razdelnom pojasu sprečavaju prolaz.

Takodje je kolega @radez07 pisao da će kod Makrešana levak biti tek posle mosta na Moravi na strani ka Pojatama .Po mom proračunu skoro 2 kilometra manje autoputa.I naravno znam tako mora zbog bezbednosti.Malo je sve ovo smešno jer uveliko se hvale da puštaju 20km itd itd.

Pogledajte prilog 159410Pogledajte prilog 159411
Pa dobro, radi se fazno zbog saobraćaja.
Prvo ce prebaciti saobracaj pa završiti drugu traku, pa završiti nove naplatne, pa srušiti staru naplatnu. Jedino da su završili naplatne već sad, mogli su porušiti ovu staru. Možda i stignu tako, mada onda ne vidim koji je razlog da se betonira razdelni pojas....
 
Ovim postom bih se osvrnuo na dužinu deonice koju svi željno očekujemo.

Naime ako pogledate ova dva isecka iz Radetovog videa pazljivo videcete da je levak za traku iz pravca Kš ka Beogradu moguć jedino na kilometar od Pojata prema Ćićevcu jer je sve ostalo ogradjeno i kanalete u razdelnom pojasu sprečavaju prolaz.

Takodje je kolega @radez07 pisao da će kod Makrešana levak biti tek posle mosta na Moravi na strani ka Pojatama .Po mom proračunu skoro 2 kilometra manje autoputa.I naravno znam tako mora zbog bezbednosti.Malo je sve ovo smešno jer uveliko se hvale da puštaju 20km itd itd.

Samo da dodam da se na videu cele trase (post 2730), na 04:05, vidi gde će saobraćaj odmah posle mosta preći iz leve trake na dvosmeran. Takođe se na 04:20 se vidi i postavljanje znakova koji označavaju prestanak svih zabrana.
 
Vrh