POJATE - DENIVELACIONA RASKRSNICA DVA AUTOPUTA - ČEKAJUĆI KONAĆNO PROJEKTNO REŠENJE
Da li će biti skuplja 'zakrpa' od novog odela, svakako su reči prejake ali, da li će zbog ranije nonšalantnijeg sagledavanja realnog stanja, sa novim ad hoc planiranjem, mic po mic natezanje oko prekrajanja postojeće petlje i infrastrukture na nju naslonjene, na kraju biti ili ne funkcionalnije i bezbednije, ili možda skuplje od nove denivelacione raskrsnice nešto zapadnije, koja bi sigurno već bila završena, da je planirana, videćemo kasnije.
U svakom slučaju, naslućuje se da će funkcionalnost, za ovaj kraj egzistencijalne, proizvodno uslužne, ali i šire rezidencijalne zone obodom A1 biti ugroženija, njen dalji razvoj otežaniji, a perspektiva maglovitija, zato što se postojeća celina, (uključujući i njen pristupni put, ulicu Cara Lazara) ali i okolina, nije u planovima sa kreativnom pažnjom sagledala.
Rešenje je, čini se, ipak trebalo da bude u novoj denivelacionoj raskrsnici, koja bi vodila do prve petlje Ćićevac (a bilo je bolje, jer bi se izbegle lokalne gužve, da je to bio Stalać), a da je postojeća petlja (i naplatna stanica Pojate + pristupna ulica 'Car Lazar'), nezavisno ostala kakva, već 35 godina jeste, za šire lokalne razvojne potrebe.
No, to je što je, tako da dok se čeka konačno projektno rešenje, evo još jednog potencijalno kreativnog predloga.