kome smeta?Kome smeta dron???
Ako ima dozvolu za snimanje autoputa onda ovakvo postupanje radnika nije uredu.
Mislim da ovu naplatnu rampu neće puštati u ovoj I fazi kad se pušta do Makrešana, već posle kad bude do Koševa i prorade naplatne KŠ Zapad i Istok.Стара Мо јел могу ово завршити за два месеца?
Ovo je vrlo lako moguće.Mislim da ovu naplatnu rampu neće puštati u ovoj I fazi kad se pušta do Makrešana, već posle kad bude do Koševa i prorade naplatne KŠ Zapad i Istok.
Да ли неко зна тачно о каквој дигитализацији је реч? И у ком смислу је најшири ауто-пут?Ajmo Srbija!
Ove godine bi u promet trebalo da bude pušteno osam novih puteva u Srbiji
Vozači u Srbiju bi do kraja godine trebalo da dobiju mogućnost da voze novim saobraćajnicama na čak osam putnih pravaca. Toliko deonica bi na srpskim koridorima bi trebalo da bude pušteno u saobraćajwww.kamatica.com
4. Moravski koridor do Kruševca
Kada je reč o Moravskom koridoru, to jest auto-putu od Pojata do Preljine koji će spojiti koridore 10 i 11, završetak Sektora 1 Pojate-Kruševac od 27,4 kilometara se očekuje tokom 2023. godine. Prema podacima MGSI, deo od Pojate do Makrešana od16,9 kilometarado martai deonica Makrešane–Koševi od 10,5 kilometara do septembra 2023. godine.
Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Dužina Moravskog koridora je 112,37 kilometara, na njemu se gradi 88 mostova i nadvožnjaka, 29 podvožnjaka i 11 petlji, a biće i uređen tok Zapadne Morave.
Radovi su počeli krajem 2019. godine, aizvodi ih tursko-američki konzorcijum Behtel Enka. Vrednost projektaje 745 miliona evra. Saobraćajnica je projektovana za brzine do 130 kilometara na sat i biće prvi domaći digitalni auto-put. Takođe, kako je ranije najavljeno, Moravski koridor biće i najširi auto-put u Srbiji.
Ne, ovo je deo od Pojata do Makrešana, koji treba da se otvori za 2-3 meseca (oko 16 km).Jel ovo snimak oba dela deonice koje će se ove godine otvarati?
Ja sam mišljenja da autoput oko Kruševca ne mogu da završe do kraja 2023. Isto mislim i za Kraljevo-Čačak. Ostaće sve to za 2024.Jel ovo snimak oba dela deonice koje će se ove godine otvarati?
Чекај , по уговору до краја ове године треба бити готова и деоница Прељина -Адрани ,али се овде и не спомиње....Ajmo Srbija!
Ove godine bi u promet trebalo da bude pušteno osam novih puteva u Srbiji
Vozači u Srbiju bi do kraja godine trebalo da dobiju mogućnost da voze novim saobraćajnicama na čak osam putnih pravaca. Toliko deonica bi na srpskim koridorima bi trebalo da bude pušteno u saobraćajwww.kamatica.com
4. Moravski koridor do Kruševca
Kada je reč o Moravskom koridoru, to jest auto-putu od Pojata do Preljine koji će spojiti koridore 10 i 11, završetak Sektora 1 Pojate-Kruševac od 27,4 kilometara se očekuje tokom 2023. godine. Prema podacima MGSI, deo od Pojate do Makrešana od16,9 kilometarado martai deonica Makrešane–Koševi od 10,5 kilometara do septembra 2023. godine.
Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Dužina Moravskog koridora je 112,37 kilometara, na njemu se gradi 88 mostova i nadvožnjaka, 29 podvožnjaka i 11 petlji, a biće i uređen tok Zapadne Morave.
Radovi su počeli krajem 2019. godine, aizvodi ih tursko-američki konzorcijum Behtel Enka. Vrednost projektaje 745 miliona evra. Saobraćajnica je projektovana za brzine do 130 kilometara na sat i biće prvi domaći digitalni auto-put. Takođe, kako je ranije najavljeno, Moravski koridor biće i najširi auto-put u Srbiji.
Preljina - Adrani su najavili za prvi kvartal 2024. godine.Чекај , по уговору до краја ове године треба бити готова и деоница Прељина -Адрани ,али се овде и не спомиње....
То можда сада јер касне ,као и што касне са првим лотом Појате- Крушевац где је цео лот од скоро 28 км требао већ одавно пуштен у саобраћај. Прељина - Адрани по уговору су требали бити крај 2023 а Адрани - Крушевац крај 2024....Preljina - Adrani su najavili za prvi kvartal 2024. godine.
Ja bih se vodio logikom da onog trenutka kada padne prvi asfalt na deonici Adrani-Pojate, trebace minimum 6-7 meseci do otvaranja.То можда сада јер касне ,као и што касне са првим лотом Појате- Крушевац где је цео лот од скоро 28 км требао већ одавно пуштен у саобраћај. Прељина - Адрани по уговору су требали бити крај 2023 а Адрани - Крушевац крај 2024....