Niko Kažanegra
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.08.2017.
- Poruke
- 1.166
- Pohvaljen
- 2.272
Значи ли то да се сада на целој траси Моравској коридора од Прељине до Појата изводе радови '?
А зашто је грешка?Velika greška što kod Koševa nije planirana petlja.
Ovaj Antić će još ispasti i ozbiljan lik... daje odmerene izjave... nisam primetio netačnosti, mada nisam nešto ni pratio, moram priznati...
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
AAAAA, ти си га прво нахвалио!Kako "dobra dinamika", zar Pojate-Kruševac nije već trebao bude gotov? Što hvalite Antića za kašnjenje i ne vidi se ni kad će pustiti taj deo koji kasni
Npr. zbog toga što tu postoji industrijska zona i sva ta vozila će morati da prolaze skoro kroz sam centar Kruševca, kao i kroz najzagušeniju ulicu u gradu (Cara Lazara) da bi se uključila na autoput. Pored toga ukida se povezanost tog dela sa saobraćajem iz pravca Kragujevca preko Jasike i taj saobraćaj se preusmerava kroz grad.А зашто је грешка?
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Svi ili skoro svi imaju po dva ukljucenje na autoput (Nis, Kraljevo, Cacak,...) realno nepotrebno je da Krusevac ima tri (Kosevi, Jasika, Makresani) dva su sasvim dovoljna. E sad da li su na pravimo mestu to je druga prica. Kod Jasickog mosta ce garant ici neki nadvoznjak pa ce ostati kako ce ostati. Najbolje je bilo da su ostavili Koseve i ovu sada sto su planirali (sto kasnije izlazi na MOL pumpu) sve bi se u toj prici zadovoljilo. Ja sam shvatio da ti si misljenja da su neophodne tri petlje.Npr. zbog toga što tu postoji industrijska zona i sva ta vozila će morati da prolaze skoro kroz sam centar Kruševca, kao i kroz najzagušeniju ulicu u gradu (Cara Lazara) da bi se uključila na autoput. Pored toga ukida se povezanost tog dela sa saobraćajem iz pravca Kragujevca preko Jasike i taj saobraćaj se preusmerava kroz grad.
Takođe, tu petlju bi koristili i oni koji idu iz pravca Aleksandrovca i Stopanje. Do sada je teretni saobraćaj iz pravca Aleksandrovca i Stopanje išao preko severne obilaznice i time su obilazili Kruševac, sada ta obilaznica postaje autoput i bez mogućnosti uključenja za sva ta vozila, tako da će i ta vozila morati da prolaze kroz sam grad.
Inače, koliko ja znam, Kruševac je jedini grad u državi kome se izgradnjom autoputa oduzela veoma bitna obilaznica i kome će izgradnja autoputa povećati gužve i zagušenja u saobraćaju. Ne računajući što će smanjiti povezanost sa glavnim železničkim čvorom u Stalaću.
Mislim da se Durlanci ne bi složili da su nešto drugo.Nis na AP Beograd - Nis i dalje (Leakovac - Vranje - Presevo) ima dva izlaza? Beograd - Pirot je nesto drugo.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Sam grad Niš je 3x veći od Kruševca. Saobraćajno ga je smešno porediti.To je drugi AP. Na to mislim. KS treba da ima treci izlaz ali tamo iz pravca Parunovca ili Pakasnice. Ako se u Koseve bude racvao AP ka Prokuplju. Shvatate na sta mislim? Sa jedne strane je previse tri izlaza.
Nis ima kod aerodroma i dole kod KP Doma. Za jedan grad te velicine je sasvim dovoljno dva izlaza sa jedne strane.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Niš ima 4 naplatne stanice:Svi ili skoro svi imaju po dva ukljucenje na autoput (Nis, Kraljevo, Cacak,...) realno nepotrebno je da Krusevac ima tri (Kosevi, Jasika, Makresani) dva su sasvim dovoljna. E sad da li su na pravimo mestu to je druga prica. Kod Jasickog mosta ce garant ici neki nadvoznjak pa ce ostati kako ce ostati. Najbolje je bilo da su ostavili Koseve i ovu sada sto su planirali (sto kasnije izlazi na MOL pumpu) sve bi se u toj prici zadovoljilo. Ja sam shvatio da ti si misljenja da su neophodne tri petlje.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока