Ne bih želeo pogrešno da me razumeš. Volim Niš i veoma često sam tamo. ali, ako bi realno gledali Niš sa oko 260.000 stanovnika je duplo, a ne četiri puta, veći od Kruševca koji ima nešto više od 130.000 stanovnika.Zanimljivost u vezi Niša,tj njegovog južnog dela je da kamioni iz pravca Vranja često za izlaz i ulaz koriste novu petlju Doljevac i preko novog puta kroz klisuru i pored Malocista dolaze do industrijske zone ili ovi manji idu desno preko Pasi Poljane.Naravno da je četiri puta veći grad od KŠ ali i KŠ zaslužuje šansu.
Sam grad Niš je tri puta veći, ali s obzirom da Kruševcu ne pripadaju mnoga okolna naselja (Lazarica, Parunovac, Dedina, Čitluk, Mudrakovac, Malo Golovode, Kapidžija...) koja su sastavni deo grada, razlika je čak i manja. Zamisli da Nišu ne pripada: Niška banja, Komren, Ledena Stena, Medoševac, pa čak i naselje Ratko Jović, kao i mnoga druga naselja koja ga okružuju ili koja su spojena sa gradom.
A što se tiče same površine. Kruševac obuhvata 854 km2, a Niš 596 km2. Tako da je i to verovatno bitan pokazatelj kada se sumira mreža magistralnih puteva.
Izvinjavam se svima što sam malo skrenuo sa teme, ali nije na odmet da baratamo što preciznijim informacijama, a možda će ova informacija nekom biti i zanimljiva.
Da se malo vratim na temu. Npr. Kraljevu i Čačku koji su slične veličine kao i Kruševac, autoput će smanjiti bar 30% putničkog i najmanje 60%-70% teretnog saobraćaja kroz grad. Dok će u slučaju Kruševca izgradnja autoputa samo povećati prolazak putničkog i teretnog saobraćaja kroz sam grad.