Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Poštovanje zakona.
Kao kada bi neko dobio dozvolu za rad na Vašem imanju.

Tako su oni dobili dozvolu gde su i naše parcele. Jednostavno su slagali da imaju pravo svojine.

Ako hoćete da gradite, da dobijete dozvolu, morate imati to pravo.
Znači kod nas, na našem imanju, izvošal radi nezakonito.
 
To nije odgovor na pitanje koje je glasilo šta je zadovoljavajuće rešenje za vas problem. To je put za rešenje problema a ne ishod.

Šta je ono sto je za vas zadovoljavajuci ishod? Šta je ono sto tražite od države?
 
Pričao sam nešto sa prijateljima i dve stvari smo primetili kao lokalci u vezi sa petljom u Vrnjcima. Voleo bih da podelim sa vama mišljenje i da mi kažete šta mislite. Mi smo svakako laici kad je građevina u pitanju.
1. Kad se isključite za Vrnjačku Banju ili ako hoćete da se uključite, navigacija neće da vas vodi tamo gde su planirali.
Ova duža zelena linija je lokalni put i spaja Vrnjačku Banju sa Novim Selom delom, dok onaj neobeleženi izlaz vodi kroz seoski put koji je u lošem stanju, a nakon otvaranja petlje, opteretiće se još više i biće u još gorem stanju. Nakon što prođete seoski put, penjete se na lokalni i on vas vodi ka banji. Sumnjam da će ljudi ići 2.5 km ka već postojećem kružnom toku da bi došli do Vrnjačke Banje, pa će sav saobraćaj sa autoputa koji ide u Vrnjačku Banju da optereti ovaj lokalni put i ovaj seoski put.
2. Ova kraća linija je put koji je do sada vodio ka Ugljarevu i on nije uklonjen i ne znamo da li će biti, ali svi koji dolaze iz pravca Trstenika-Kruševca magistralnim putem, verovatno će da seku put tuda, preko pruke, umesto da idu nadvožnjakom, jer je dosta kraće.

Mislim da su greške što je napravljen dodatni izlaz iz kružnog toka i saobraćaj se ne forsira na magistralu i što nije uklonjen stari pružni prelaz i saobraćaj se ne forsira na nadvožnjak.
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-12-21 at 10.20.26.png
    Screenshot 2024-12-21 at 10.20.26.png
    2,5 MB · Pregleda: 60
Sada se radi na gradnji mosta koji je okrenut baš ka našoj kući. Odatle smo prošle godine već dva puta poplavljeni. O tom problematičnom mestu je x puta pisano nadležnima. Ovo je svesno ugrožavanje naše imovine.
Od seoskog potoka se pravi kanal. Taj kanal pored našeg mosta je tako smrdeo da je to bilo užasno. Smrad je tek od jeseni nestao.

Da napomenem da nemaju ni saglasnost na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu .. Ministarstva životne sredine. Za izgradnju auto-puteva obavezna je procena uticaja na životnu sredinu.
 
Znači pored pisanja rep. građevinskoj inspekciji, treba pisati i inspekciji Minist. zaštite životne sredine.
 
Vrh