Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Samo da pitam tj da se potvrdi dal je tacno , ali po ovom zakonu koji je donet bas u vezi moravskog koridora, ne vazi klasican zakon o eksproprijaciji vec je ovde slucaj da se parcela koja je predmet eksproprijacije knjizi na koridore a vlasnik ako prihvati ponudu bude odmah isplacen, ako ne ima pravo da to ospori u upravnom postupku i isplata ce da se obavi po donosenju presude, ali sam postupak pred sudom ne odlaze ulazak u posed tj. Izvodjenje radova na tim spornim parcelama.
Zakon o eksproprijaciji član2: "Javni interes za eksproprijaciju nepokretnosti utvrđuje se zakonom ili odlukom Vlade u skladu sa ovim zakonom."
Ovde se pozivaju na zakon (dalje ne bih to komentarisala), ali Vam je ovo dovoljno. Znači u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji.
član 34 Zakona o eksproprijaciji:" Korisnik eksproprijacije stiče pravo da stupi u posed eksproprisane nepokretnosti danom pravosnažnosti odluke o naknadi, odnosno danom zaključenja sporazuma o naknadi za eksproprisanu nepokretnost, ako ovim zakonom nije drukčije određeno."
 
Upra

upravni spor je zaprqvo pokrenut, govorim o parcelama u selima oko Čačka. Veštaci su izlazili vise puta po zahtjevu suda (znam platio sam), jedini problem je sto Antić i koridori koji je druga strana ne dolaze na ročišta, a sud se pravi mrtav po tom pitanju. U ranijim ovakvim situacijama kada se gradio Milos Veliki putevi Srbije na čelu sa Drobnjakom su izlazili na ročišta i te parcele su ljudima plaćene
JP Putevi Srbije.. to je javno preduzeće...
Mislim da se kod Vas radi o sporu vezano za naknadu za eksproprisanu nepokretnost pred nadležnim sudom. Mi smo pokrenuli, vezano za postupak eksproprijacije, upravni spor protiv drugostepenog rešenja (protiv Ministarstva finansija). Razumem Vas, potpuno...
 
Da moram da se nadovezem, ne postoji deonica na moravskom koridoru koja nije nasuta sa bar 3 metra nasipa, negde i vise, i to iz nekoliko slojeva koji su pojedinacno valjani pa opet nasipanonpa valjano... Zestoko dobar trup puta, isto tako ova rizla pre asfalta to nigde nisam video da se naspia sa finiserom obicno to ide kiperima i zaravnava se grejderima, izuzetan kvalitet, verovatno zato toliko i kosta,
I jos nesto kolko sam primetio ima asfaltiranje ide u 3 sloja ... !?
Postoji, poddeonica 6 Vrnjačka Banja-Vrba.. Evo kod nas je trasa u nivou našeg puta, na koji su ušli na silu. Parcela nije eksproprisana. Porušili su i ogradu. Nikakvog veštačenja nije bilo, samo rušenja.
Samo je jedan deo koji je viši, možda više od metra, na delu našeg puta koji su zatvorili u septembru. Tada su nam tokom noći zatvorili prilaz kući nasutim peskom...

naš put ovih dana :
1734289335252.png
 
Što se tiče Petlje Koševi, Leonid nam je rekao sa su radovi gotovi ali da se čeka dokumentacija koja nedostaje. Ne zna se tačno ali će ubrzo po otvaranju deonice do Vrnjačke Banje biti otvorena i Petlja Koševi, tačnije čim dobiju potrebnu dokumentaciju.
Sta to znaci? Bruka za Grad Krusevac pre svega,zbog tranzita koji ce i dalje ici kroz grad direktno...o tome se radi...u cemu je problem sa dokumentacijom a nesto je vec izgradjeno???
 
Онај у САТ емисији је рекао да се чека документација јер је та петља накнадно додата, није првобитно планирана и због тога касни.
Такође је могуће и да се сада на све чека мало дуже за сву потребну документацију због немилог догађаја на железничкој станици у Новом Саду.
 
Tragi-komicno je sve sto se desava u nasoj lepoj zemlji...smatram i tvrdim da je najveci priroritet pogotovo sada u zimskom periodu kako krusevca tako i kopaonika petlja kosevi...jer nema ni krusevac istok jos uvek...i ici kroz grad je van svake pameti...gubi se svaki smisao autoputa.
 
U vezi petlje Pojate. Sve je vrlo slično kao što je bilo, samo je malo bolje. Najveće unapređenje su dve trake iz pravca Beograda i Niša, mada i same izlazne i ulazne trake deluje sada bolje.
Iz pravca Beograda bez problema 80km/h i kad siđeš dole opet gas. Generalno, usporenje minimalno. Slično je i kod uključenja iz KŠ ka Beogradu. Možda to meni jedinom smeta, ali po čitavom svetu spajanje dva autoputa se ne završi sa oko 150m ulivne trake ili još gore sa možda 40m trake za isključenje. Šta je toliki problem proširiti put još par stotina metara, za te trake.
poja1.jpg


Isključenje iz pravca Niša me užasno podseća na isključenje za Požarevac, takođe iz pravca Niša, ali je i dalje bolje od Batočine.
Opasno jeste, dešavale su se tu ozbiljne nezgode.
Uključenje na X ka Nišu je renovirano samo do servisne saobraćajnice, dalje je isto kao poslednjih 30 godina.
poja2.jpg
 
rade okačio najavu za live i naslov je 'Nova izmena, otvaranje Moravskog koridora ipak nije 22. decembra'

koja smejurija, ne znaju da l su pošli il su došli sa ovim datumima
 
Teska smejurija...inace ne znam da li znate...ceo koridor minimum kasni 2god..to je minimum...kome od njih je i u interesu i da zavrsi? pun Krusevac i Kraljevo stranaca sa radova koji svakodnevno trose,plus zakupi kuca,stanova itd...plus politicki poeni koji ih ovako odrzavaju na vlasti,drzeci nas u neizvesnosti...8,15. pa 22. itd...tuga,jad i sramota.
 
Forumasi,informacija iz Koridora sto se tice petlje Kosevi. Kazu nije zavrsena pristupna saobracajnica do same petlje tj od magistralnog puta do petlje...nesto ne vidim da nije zavrseno...moguce papiroloski...luda kuca kunem vam se svima...mi smo indijanska drzava...to je kao sto nije zavrsen tj napravljen novi kruzni tok u ivana ribara a pustena saobracajnica NBGD-Surcin..to smo mi...cestitam
 
Vrh