Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Сад ме занима шта ће радити од Прељине до Мрчајеваца или од Мрчајеваца до Адрана. Вероватно ово друго јер има много посла на петљи Прељина!
I ja sam takvog mišljenja za petlju preljina. Doduše objasni mi vlasta ovde drugačije:

Ta petlja je laka za rad i biće brzo urađena, kad stigne na red.

Ne mislim ništa loše ovim ponavljanjem. Samo me zanima jel ima još neko neki detalj ili dodatnu informaciju, jer su mišljenja na forumu očigledno podeljena.
 
Јако много има бетонских радова на петљи Прељина. Најмање три месеца интензивног рада а вероватно и више, сав остатак трасе до Адрана је практично припремљен до ризле!
 
Његови снимци, његов избор! Снимиће неко други, верујем да је до сада петља Трстеник асфалтирана. Сад су главни радови у Кошевима и на приступној петљи на магистрали за Врњачку бању! Очигледно им се жури да се што пре заврши Моравски, ем стратешки ем су добили пара колико су хтели!
 
Na poslednjem klipu Trsteničana mislim da je autor rekao da su asfalteri otišli u Koševe pa tek onda je na redu petlja Trstenik.
 
U opštini Vrnjačka Banja auto-put je trasiran preko zaštićenog arheološkog nalazišta "Lađarište" (Vrnjaci).
1722183759250.png


1722183812932.png


Nepokretno kulturno dobro neolitsko naselje Lađarište u Vrnjcima nije smelo da se ugrozi.
Izvođenje radova na ovom nalazištu moglo je da se vrši isključivo u cilju njegove sanacije, restauracije, revitalizacije i prezentacije...
 
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je danas da će Moravski koridor čija je ukupna dužina 112,4 kilometra u potpunosti biti završen krajem 2025. ili početkom 2026. godine, a da će do kraja ove godine u saobraćaj biti pušteno 30 kilometara tog koridora, čime će u saobraćaj biti uključeni Trstenik i Vrnjačka Banja kao i deo deonice Preljina – Adrani najverovatnije do Mrčajevaca.

Ovde imamo dve deonice, od Preljine do Mrčajevaca i od Mrčajevaca do Adrana, jedna je 12 kilometara, a druga je 18 kilometara. Radimo da bude završena i neka od tih deonica.
Ovo je vrlo moguće da se desi i reko bih da će biti Adrani - Mrčajevci pa tek onda Mrčajevci - Preljina. U svakom slučaju ta polutka nam ništa ne znači, tek kad bude kompletno od Preljine do Adrana će imati smisla.

 
Poslednja izmena:
Vezano za Lađarište, neolitsko naselje preko kojeg je trasiran auto-put na poddeonici 6 Vrnjačka Banja-Vrba, parcele sa zabeležbom svojstva kulturnog dobra nisu mogle biti predmet građevinske dozvole. Njih nema u prijavi radova od 20.07.2023.g., ali ih je katastar podelio, iako je na tim parcelama zabeležba koja je teret na parceli:

1722254098090.png


Katastar je u KO Vrnjačka Banja menjao svojinu u javnu, ali na parcelama sa ovom zabeležbom nije mogao. Još jednom, pitanje je za RGZ kako je mogao da podeli te parcele, i kako su se uopšte te parcele našle na trasi auto-puta?
 
Ljudi jesam malo dosadan sa Košaninom ali dajte nas 200 da uplatimo po 200din da omogućimo snimanje finala do Trstenika bar za avgust mesec.Stvarno je šteta da Rade prestane da snima sada kada je najzanimljivije...Zamolio bih članove koji su protiv da se ako je moguće uzdrže od komentara.Hvala unapred.
 
Vrh