Danas se na izlazu iz Kruševca ka jasičkom kružnom toku, negde oko 15h, putovalo otprilike sat-sat i po, uz prijatnih 39 stepeni. Radi se o razdaljini od oko jednog kilometra. Kolona je bila sve do Omv pumpe u oba smera.
Prosto za nepoverovati da su toliko nesposobni da procene intenzitet saobraćaja na tom delu puta, koji je skoro uvek visok. Neposredno nakon Uradi sam, naizmenično je propuštan saobraćaj jednom trakom uz privremeni semafor.
Gužva je bila tolika da sam nakon pola sata milenja u koloni, okrenuo auto, i preko Trstenika stigao u Belu Vodu sa druge strane Morave.
Sve u svemu, saobraćajni kolaps kakav dugo nisam video. Gazela u špicu je bila mala maca za ovo danas, ali zaista, bez preterivanja.
Нема разлике. Возилима у нижем смеру ће сметати фарови од возила са вишег смера. Када је разлика у висини коловозних трака, онда иде она зелена пластика што блокира бацање фарова у други смер. Опет нема поенте јер онда та плаатика може да се постави и кад су исте висине траке.Čak je i poželjno da ne budu, kako tokom noći svetla automobila ne bi smetala vozačima koji idu jedan drugom u susret.
Danas se na izlazu iz Kruševca ka jasičkom kružnom toku, negde oko 15h, putovalo otprilike sat-sat i po, uz prijatnih 39 stepeni. Radi se o razdaljini od oko jednog kilometra. Kolona je bila sve do Omv pumpe u oba smera.
Da smo bogati, to sigurno nismo i upravo iz tog razloga je Kruševcu trebala da ostane severna obilaznica. Uništiti potpuno funkcionalnu i u dobrom stanju jednu saobraćajnicu, a pre toga projektovati i planirati novu to sebi neće priuštiti i prilično bogate države. Ako nije problem možeš li mi reći šta je tim uništavanjem ušteđeno?Nije da smo bogati pa da možemo da imamo i autoput i obilaznice.
Izgleda da smo za neke gradove bogati, a za neke ne. I nije samo Ruma jedina. Ostala je stara obilaznica Beogradu, Leskovcu, Vranju, Pirotu...Ruma recimo neće izgubiti svoju obilaznicu, koja je jedna od boljih kod nas. A dobiće i brzu saobraćajnicu paralelno sa obilaznicom.
Možda je malo offtopic, ali kako je npr. u Beogradu autoput besplatan, a npr. u Nišu nije?
Da li održavanje autoputa kroz Beograd plaćaju samo Beograđani ili svi građani Srbije?
Mada u ovom momentu mi deluje da je obilaznica mogla da bude kompletno pod naplatom.
Možda nisu morale da se prave velike čeone naplatne rampe u Pazovi i Vrčinu.