StaraMo
Advanced
Izbegavajte pravac ka Kš i danas
Ko ide npr. iz Beograda i Novog Sada za Vrnjačku Banju, brže je preko A2 i Kraljeva, nego preko A1 i PojataPut do Kopaonika ili Vrnjačke banje ovim pravcem izbegavati.
Tako je, još kad urade do Kraljeva biće lagani izlet.Ko ide npr. iz Beograda i Novog Sada za Vrnjačku Banju, brže je preko A2 i Kraljeva, nego preko A1 i Pojata
Raducka se, prošao sam danas. Nadam se da ubrzaju, 1 godinu od danas da bude gotovo mislim da može u laganom ritmu.Dali neko ima informaciju o radovima od Cacka- Preljine do Adrani -Kraljevo
Rade Košanin reče da kroz naplatnu rampu Pojate prođe dnevno 30 - 40 000 vozila dnevno. Ne znam da li je informacija proverena, ali ako 50% vozila putuje ka Trsteniku, pa i Vrnjačkoj Banji, onda je gradnja autoputa itekako opravdana i ovo nije neki beznačajan put. Možda ima manji značaj od A1, ali moje lično mišljenje da je po značaju kao A2, ako ne i veći. Vreme će pokazati, odnosno, broj vozila koji autoput ima veći značaj. Već su ogromne gužve, a to se oseti najviše u danima praznikaProšao danas 60tak km od Vrnjačke Banje do Čačka, saobraćaj je sve vreme u koloni, doduše brzoj, autoput se baš i ne vidi sa puta sem gde ga prelazi posle Kraljeva nadvožnjak, i tu je uredno čekalo 5 kamiona sa kamenom jedan iza drugog, u metar poređano. Kad se setim da čini mi se Caribrod reče da promet ovde neće biti ni, kolko, 5000, ja i dalje verujem kad se ceo pusti da će biti preko 10.000. Vr banja širi kapacitete, pušten je pre neki dan ogroman panoramski točak, nedavno Akva Park, očekuje se da u drugoj polovini godine krene se gradi gondola 7km od centra do Goča sa Đokovićem, gradi se dosta novih objekata... tako da samo Banja će privući veliki promet dobar deo godine, a ako posle gondole krene razvoj Goča, planina+banja na jednom mestu, biće to veliki promet i obrt para za ovu opštinu.
Ne treba preerivati. Sigurno da ima dana sa tolikim saobraćajem, ali godišnji prosek je daleko manji. Bar po podacima Puteva Srbije.... kroz naplatnu rampu Pojate prođe dnevno 30 - 40 000 vozila dnevno. Ne znam da li je informacija proverena, ali ako 50% vozila putuje ka Trsteniku, pa i Vrnjačkoj Banji, onda je gradnja autoputa itekako opravdana i ovo nije neki beznačajan put. Možda ima manji značaj od A1, ali moje lično mišljenje da je po značaju kao A2, ako ne i veći. Vreme će pokazati, odnosno, broj vozila koji autoput ima veći značaj. Već su ogromne gužve, a to se oseti najviše u danima praznika
Nisam baš hteo da rušim sneška.Propusna moć rampe u enp naplati je max 7-8 vozila u minutu što bi značilo da za 3 trake koliko ih Pojate ima 24 sata non stop idu enp vozila da bi prošlo 40.000 vozila.
Realno na keš manuelnim naplatama za 24 sata maksimalno prodje 3.000 vozila.Na Enp samo u vreme jakog saobraćaja ide otprilike po 3-4 vozila u minutu tako da teško mogu prebaciti cifru od 10K.