A sto se tice saobracaja prema Aleksandrovcu, isli bi se do Koseva i nazad preko Citluka pa za AC. Zbog toga su i najavili gradnu petlje u Kosevima, kako ne bi sav saobracaj isao kroz Cara Lazara, koja je vec preopterecena.
Za Aleksandrovac nije problem jer teretni saobraćaj ka Aleksandrovcu u većini slučajeva ovako i sada funkcioniše. Mada, ja nisam ni pomenuo Aleksandrovac već Brus, Blace, a i dalje ka Kuršumlji, Prokuplju, Kosovu... tj. sav saobraćaj koji sada preko Makrešana izlazi na severnu obilaznicu. Doduše i sada je problem, sve dok se ne završi istočna obilaznica u potpunosti, jer vozila nakon isklučenja sa istočne obilaznice prolaze kroz veći deo grada. U principu, to nije veliki problem sa gužvama jer su u tom delu široke ulice i sa 4 trake, koliko je problem što te gradske ulice nisu projektovane za teške kamione i takav intezitet saobraćaja i veoma brzo se zbog toga oštećuju. Ogroman problem će nastati ako se taj saobraćaj iz pravca Pojata preusmeri preko jasičkog kružnog toka i da isti prolazi kroz deo grada koji nema ulice sa 4 trake, a koje su već i sada prilično zagušene. Mada, da se imalo imalo pameti do sada bi se završila istočna obilaznica u potpunosti koja se gradi preko 30-tak godina ili da je bar povezana sa budućim autoputem ne bi ni pisali o ovim problemima. A najveći apsurd svega ovoga je taj da se i do dan danas, uprkos odličnim vremenskim uslovima, nije počelo sa izgradnjom dela istočne obilaznice koja će spajati petlju Kruševac istok sa gradom. Na toj petlji se uveliko grade naplatne stanice, ali nakon njih put vodi u njive.
Inače, nije najavljena petlja u Koševima, čak je i javni tender za projektovanje te petlje obustavljen samo nekoliko dana nakon što je objavljen. Da je ta petlja u Koševima potrebna, to da, ali tek treba da se odluči da li će se i kada da će da se gradi. Nedavno je glavni gradski arhitekta u Kruševcu izjavio da će se ona graditi, ali tek za neke 3 do 4 godine. Ja se nadam da će se naći neko pametan koji odlučuje o tome i da će ona da se izgradi u sklopu trenutnih radova na autoputu, a ne nekoliko godina nakon toga.