Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

moje viđenje je da se odvoje strujni saobraćaj i autobuski i u budućnosti metro saobraćaj.

nastankom metroa autobuski saobraćaj polako može da se ugasi, i da se prepusti privatnicima.

jer gledano realno, po propisima direkcije, a i po zakonu o bezbednosti saobraćaja, retko koji autobus gsp-a bi smeo uopšte da bude na ulicama, a kamoli još da se bavi javnim prevozom putnika.

gsp autobuski saobraćaj nema ništa vredno što bi moglo da se privatizuje osim veoma atraktivnih lokacija koje bi mogle da se prenamene u poslovno - stambene. pa da ne bi došlo do tajkunskih privatizacija najbolje je ugasiti autobuski gsp i prevoz autobusima prepustiti privatnim prevoznicima.

što se tiče radnika, izvesni gospodin vukan iz neke komisije je rekao da je plan da se u budućnosti 60% ljudi u beogradu prevoze šinskim vozilima (tramvaj, metro, voz). znači da preostalih 40 posto opada na sopstvena vozila, autobus, taxi, trolejbus....

znači da će ljudi postajati viškovi i to je neminovno, vozači koji vrede preći će kod privatnika, dok će većina ipak morati da traži druge poslove.

znači kad bude 3 linije metroa, gsp autobuski saobraćaj prodati vozila koja vrede, srušiti hale i zemljište prodati investitorima.
 
Наш систем је и докусурен са праксом да кад не знамо шта ћемо, дајте приватнику.

Аутобуски систем једини треба да изумире појавом метроа, али неће изумрети. Људи су овде деценијама навикли да бус пролази кроз 70% улица, и биће жестоких побуна на укидање линија, чак и после метроа. Како је само дочекана идеја Зидара о реорганизацији трамваја....

Ја сам предложио да се прода један или два депоа, и то фирми са дугогодишњом традицијом у јавном саобраћају. Никаквим корпорацијама и осталим профитерима капитализма.

Уколико цео ГСП продамо, опростили смо се од јефтиног јавног превоза и нерентабилних али свима корисних линија. Приватнику је битан само профит. Где га нема, нема ни услуге. Код државног предузећа имамо лошију услугу, али је има у сваком забаченом куту нашега града.
 
ili spremi 6000rsd za mesecnu pa ce privatnici voziti po svakom zabacenom kutku i bice sve klimatizovano i po redu voznje... :kafa:

Sta ste se navadili na privatnike?
 
Nije privatizacija resenje za nerad i korupciju vec pravda i odgovornost.

Postavite @c.s.i. ili @cuburac93 za direktora GSP mesec dana, ima da pljuste ukori i otkazi, od vozaca do direktora i svi ce da se bace na posao.
Za nepunih mesec dana GSP bi postao uzorno preduzece, preostali zaposleni bi bili ispunjeni i zadovoljni a kvalitet usluga dostigao bi zavidan nivo.

Problem je naravno u tome sto se javna preduzeca koriste za finansiranje stranaka i kupovinu socijalnog mira.


A ukidanje autobusa zbog metroa mozete da zaboravite. Autobus i metro su komplementarni sistemi. Pariz sa svojih 14 linija metroa i stanicama na svakih 400m ima i 50 autobuskih linija.

A mi ko zna kada cemo, i kakav metro dobiti.

Reorganizovati beogradski saobracaj na papiru nije teska rabota, problem je politicka volja za sprovodjenje plana.

Sve dok saobracanim policajcima bude nalagano da suprotno zdravom razumu pustaju vozace na tramvajske sine da bi smanjili guzvu necemo se pomaci iz mesta.
 
Jel moguce da ce svako ko udje u bus morati da ocvika bus plus karticu?
To bi bilo zaj..... jer samo bi o tome morao da mislim, vecu glupost nisu mogli da smisle
 
tragac":2mp64ak9 je napisao(la):

У праву си. На жалост, нисам успео да пронађем листу чланова највећег акционара, али није ни битно. Свеједно, слажем се у потпуности са оним што је Вучко написао.
 
Гледао већ на тој страници. и на неким другим. Нпр: http://www.rating.rs/sr/bonitet/AKCIONARSKI-FOND-AD
Оно што ме је занимало је да ли су акције у власништву акционарког фонда државне, нисам баш нешто упознат са том материјом. Ако јесу, онда уз 20% акција у власништву Републике Србије и ПИО фонда, држава јесте већински власник Ласте и то надмоћно. То даље доказује Вучкову тезу коју сам подржао.
 
Да ли сте знали да неки Икари имају камере? :)
Она изгледа овако
GV-Fisheye.jpg

А снима овако :D
GSP1.jpg

Исте такве камере имају и "Швајцарци" :)
061220112092.jpg


И ко је за враћање старе црвене боје на аутобусе? :)
crveni-bez-strafte.jpg
 
U jednom svajcarcu je ugradjena kamera u dva sam vido spremljene kablove za ugradnju sve u drugom dejlu vozila valjda da se otarase zvrljaca dobro su se sjetili :kafa:
 
Orion koliko sam shvatio ove iz stabenog kamere cew biti u postrojenju lifta u potkrovlju a ne u samom liftu .Jer su imali cestu karadju djelova pa liftovi nisu radili .A koliko je kamera ugradnjeno na ulazima zgrada samoincajtivno od strane stanara i ispred sanducica kako bi se rijesli gostujucih narkomana nezeljene poste its.Mislim da netreba da postanemo london :kafa:
 
Nema sanse da zazivi ponistavanje karata, koja glupost da svako ko udje u autobus mora da ponistava busplus karticu
 
A зашто се правите као да нисте знали још од почетка да СВИ морају да се валидирају? И они са месечним картама.
То сам вам рекао и ја и други, који су већ користили такав систем. А још и расправљасмо о томе колико ће валидација успорити саобраћај, и нагађали колико треба времена да се свако валидира. И о томе да могу да злоупотребљавају податке.
А сада одједном сви најављују грађанско непослушност због валидације. :|
 
У Новом Саду сви улазе само на прва врата, морају да покажу повластицу возачу, а остали који немају, морају да купе карту код возача. У поређењу са овим, валидација је мед и млеко. У сваком случају, ја ћу да валидирам, ал зато ћу касније да имам право да тражим статистику.
 
Велика је неправилност урађена са овим системом, јер си пре са маркицом за 2500дин могао да се возиш 1000 пута месечно, а сад ћеш уз валидацију моћи само 40 пута МЕСЕЧНО. Много би боље било да се на картице само уплаћује износ који си пре морао да издвојиш за маркицу и кад контрола уђе само очита картицу и види да ти имаш право на вожњу :rolleyes: Ја ћу да валидирам само кад(ако) будем видео контролу пре уласка у возило. А што се тиче улаз само на предња врата, пишите ПРОПАЛО! :D
 
Cek, cek... A odakle ti ta informacija da ces moci 40 puta mesecno da otkucas. Ja nekad u toku dana promenim i 5-6 razlicitih vozila...
 
Vrh