moje viđenje je da se odvoje strujni saobraćaj i autobuski i u budućnosti metro saobraćaj.
nastankom metroa autobuski saobraćaj polako može da se ugasi, i da se prepusti privatnicima.
jer gledano realno, po propisima direkcije, a i po zakonu o bezbednosti saobraćaja, retko koji autobus gsp-a bi smeo uopšte da bude na ulicama, a kamoli još da se bavi javnim prevozom putnika.
gsp autobuski saobraćaj nema ništa vredno što bi moglo da se privatizuje osim veoma atraktivnih lokacija koje bi mogle da se prenamene u poslovno - stambene. pa da ne bi došlo do tajkunskih privatizacija najbolje je ugasiti autobuski gsp i prevoz autobusima prepustiti privatnim prevoznicima.
što se tiče radnika, izvesni gospodin vukan iz neke komisije je rekao da je plan da se u budućnosti 60% ljudi u beogradu prevoze šinskim vozilima (tramvaj, metro, voz). znači da preostalih 40 posto opada na sopstvena vozila, autobus, taxi, trolejbus....
znači da će ljudi postajati viškovi i to je neminovno, vozači koji vrede preći će kod privatnika, dok će većina ipak morati da traži druge poslove.
znači kad bude 3 linije metroa, gsp autobuski saobraćaj prodati vozila koja vrede, srušiti hale i zemljište prodati investitorima.
nastankom metroa autobuski saobraćaj polako može da se ugasi, i da se prepusti privatnicima.
jer gledano realno, po propisima direkcije, a i po zakonu o bezbednosti saobraćaja, retko koji autobus gsp-a bi smeo uopšte da bude na ulicama, a kamoli još da se bavi javnim prevozom putnika.
gsp autobuski saobraćaj nema ništa vredno što bi moglo da se privatizuje osim veoma atraktivnih lokacija koje bi mogle da se prenamene u poslovno - stambene. pa da ne bi došlo do tajkunskih privatizacija najbolje je ugasiti autobuski gsp i prevoz autobusima prepustiti privatnim prevoznicima.
što se tiče radnika, izvesni gospodin vukan iz neke komisije je rekao da je plan da se u budućnosti 60% ljudi u beogradu prevoze šinskim vozilima (tramvaj, metro, voz). znači da preostalih 40 posto opada na sopstvena vozila, autobus, taxi, trolejbus....
znači da će ljudi postajati viškovi i to je neminovno, vozači koji vrede preći će kod privatnika, dok će većina ipak morati da traži druge poslove.
znači kad bude 3 linije metroa, gsp autobuski saobraćaj prodati vozila koja vrede, srušiti hale i zemljište prodati investitorima.