Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Од умора и теме машим. Али коначно сам потрефио праву :) Каква је била данас ситуација са клима уређајима у возилима ЈГП? Поштују ли превозници наређење ДЈП о укључивању расхладних уређаја при температури вишој него 25ст?
 
RockerSVK":tndb6vo9 je napisao(la):
Од умора и теме машим. Али коначно сам потрефио праву :) Каква је била данас ситуација са клима уређајима у возилима ЈГП? Поштују ли превозници наређење ДЈП о укључивању расхладних уређаја при температури вишој него 25ст?
РокерСВК, па ево овако. Што се тиче аутобуса на линији 65. и 75. које сам користио, сад већ јуче-понедељак, а где су били уграђени расхладни уређаји, радили су :kk: . У повратку према кући, пошто сам ушао у стари дупли Икарбус, значи нема расхладног уређаја, јесте било врући, али срећом није било пуно путника.
 
RockerSVK":21wgigsw je napisao(la):
Од умора и теме машим. Али коначно сам потрефио праву :) Каква је била данас ситуација са клима уређајима у возилима ЈГП? Поштују ли превозници наређење ДЈП о укључивању расхладних уређаја при температури вишој него 25ст?

Privatnici skoro niko nije palio, osim veolije, koja je neobuseve rashladjivala za medalju :) (verovatno jer nemaju prozore :D , pa moraju )

A od gsp-a, u svakom trećem radi klima.
U novim ikarbusima radi, u ponekom connectu radi, u ponekom japancu radi, ali u n seriji nigde ne radi !
 
Дакле зависи од возила до возила. Хвала на одговорима :) :kk: Питао сам и због тога што сам приметио да у Братислави на већини SORова (можда и на свима) не раде климе ових дана, видео сам јуче у мом насељу а пошто сви прозори отворени, претпоставио сам да нема ни к од климе. У Мечкама вероватно укључују, али што се тиче ових low cost, изгледа да нема вајде, пошто је и сам квалитет уређаја у њима изгледа једнаки као на ГСП-овој Н серији из 2008. Дошао сам онда до закључка да се ситуација у ова два града може поредити, што се овог конкретног сегмента тиче.
 
Данас у 13:40 у 65-ци ГБ 950 није радила клима, у питању је новији Икарбус, не знам модел и тип.
 
2012-05-31-520.jpg
 
Što se tiče klima u autobusima IK-112N i IK-218N, one služe samo za ukras, pošto su ti busevi najvreliji od svih. U starim ikarbusima bar duva na sve strane promaja, a u niskopodnim je sauna, klima džabe duva, posebno u zadnjem delu autobusa i na zadnjim sedištima.

A, za okretnice, pa da, Šumice su najbolja okretnica u Beogradu, a mnogo ih ima koji bi mogle da se tako naprave, da imaju perone i da moderno izgledaju i funkcionišu. Slažem se za Medaković III, a kada je 18 u pitanju, i stanica Zemun Bačka je ogromna, ima veliko ostrvo a skroz je neiskorišćena, mogla bi da primi najmanje 5 frekventnih linija. Takođe, stanica na Karaburmi. U Zemunu u Bačkoj se autobusi i ređaju jedan pored drugog pa se onda putnici provlače pored 18-ice da uđu u 83, a mogli bi ono ogromno ostrvo da raskopaju i izbetoniraju najmanje pet perona.
 
Зашто 301Н и 304Н пролазе кроз, односно свраћају у Калуђерицу? :shok: :rant:
 
Глупост. Калуђерица треба да добије 309Н, а 301Н да свраћа у Заклопачу. То је само 5 минута више вожње, а покриће последње насеље на том потезу без ноћног превоза. :)
 
Posto je 308n koliko sam ja video minibus varijanta o jednom trosku bi kada sve putnike ostavi u Vmlu u povratku mogao ici niz Klenak i parcijalno ostaviti putnike, tipa da se zaustavi kod groblja iako tamo nema stajalista, dalje redovnom trasom 309ke , da se okrene i vraca kako ide linija 309 i opet do trga... Time bi narod sa Klenka, duz ulice Zeljka Milivojevica i brdovitijih delova Kaludjerice dobio dosta blizu varijantu bar za nocni prevoz kad vec u dnevnoj varijanti nista od toga... Mada moze i ovaj Somijev predlog :)
 
Ако је то минибус, одмах ставити праве аутобусе и "направити" 309Н. 308Н нека иде од ВМЛ-а до Трга или негде другде, а 309Н Калуђерица-Цветко. 304Н нека свраћа у Винчу-Лештане-Болеч-Ритопек, 301Н Заклопача-Гроцка-Бегаљица. Почетни терминуси и нису толико битни, може и Устаничка јер ваљда иде 7Н, тако ће вожња бити скраћена и биће више полазака.
 
Nemoj da si tako alav Somi :p
Neka 301n da krece sa ustanicke posto mu je i duza relacija,od trga do kaludjerice ima jedva 12 km :)
A 308n krece sa slavije ja mislim...
U sustini nocni prevoz ka potezu 300 mora da se reorganizuje, gosn zidar sigurno ima resenja,ne sumnjam u njega :)
 
Па може, и 304Н нека креће са Устаничке. Сад само чекамо Зидарев предлог :)
 
Ne treba Zidar koji živi i radi u Francuskoj da daje predloge kako organizovati prevoz u istočnobeogradskim selima zar ne?
Tu valjda stupamo na scenu mi, žitelji, a Zidar je tu da nam da smernice, jer se razume u funkcionisanju transportnih sistema po Evropi.
Mi dajemo glavnu reč, Zidar savete, a IMAMO PLAN plan mreže koji predaje gradskoj upravi.

Prema tome, komšije, na posao!
 
dJhIK.jpg


Modernizacija went wrong. Koliko su super ovi panoi izgledali kad su počeli da ih stavljaju, toliko danas izgledaju kao oglasne table mesne zajednice iz 90ih, samo što na ovima nisu umrlice, nego redovi vožnje. Užas.
 
jlaki":2wnyc1ye je napisao(la):
dJhIK.jpg


Modernizacija went wrong. Koliko su super ovi panoi izgledali kad su počeli da ih stavljaju, toliko danas izgledaju kao oglasne table mesne zajednice iz 90ih, samo što na ovima nisu umrlice, nego redovi vožnje. Užas.

Pored toga u GSPu i Direkciji je i dalje zvanično stajalište za 21,22 i 22L ono pored kapetan-Mišinog zdanja :rolleyes:
 
Juče neki dečkić gleda te redove vožnje za noćni misleći da to i dalje važi. Mada, možda se nešto i poklapa :D
 
Grad raspisao konkurs za konsultantsku kucu koja ce voditi projekat modernizacije javnog prevoza i gradskog saobracaja. Cijena, prava sitnica. 1.050,000 Eura.

Jedan od zadataka te kuce je da upravlja projektom "изградњe трамвајске пруге преко новог Савског моста и новог система управљања саобраћајем".


[box]Насловна > Градски огласи

Понедељак, 27. aвгуст 2012.
Град Београд – Агенција за инвестиције и становање

Јавни позив за пружање консултативних услуга на управљању пројектом и подршку у спровођењу јавних набавки за ПИУ при спровођењу пројекта унапређења београдској јавног превоѕа и саобраћајне инфраструктуре


ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Агенција за инвестиције и становање
Трг Николе Пашића 6, Београд

објављује

Јавни позив за достављање Писма заинтересованости
ЗА ПРУЖАЊЕ КОНСУЛТАНТСКИХ УСЛУГА НА УПРАВЉАЊУ ПРОЈЕКТОМ И ПОДРШКУ У СПРОВОЂЕЊУ ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА ПИУ ПРИ СПРОВОЂЕЊУ ПРОЈЕКТА УНАПРЕЂЕЊА БЕОГРАДСКОГ ЈАВНОГ ПРЕВОЗА И САОБРАЋАЈНЕ ИНФРАСТРУКТУРЕ

Овај позив у складу је са Општим обавештењем о јавним набавкама, које је објављено на сајту ЕБРД (www.ebrd.com), дана 10. априла 2012. године, под бројем 6638-ОЈН-42809 и у Службеном гласнику Републике Србије број 35 од 20. априла 2012. године.

Овај позив је у складу са позивом за достављање Писма заинтересованости објављеним на сајту ЕБРД (www.ebrd.com), дана 16. августа 2012. године, под бројем 37277. Од датума објављивања овог позива на сајту ЕБРД тече рок за достављање Писама заинтересованости.

Предметне услуге финансирају се из средстава Заједничког европског фонда за земље западног Балкана.

Предметна услуга спроводи се у складу са Политиком и правилима за набавке ЕБРД-а („EBRD`s Procurement Polices and Rules”) и Смерницама за клијенте који спроводе консултантске услуге финансиране од стране фондова Техничке сарадње ЕБРД („EBRD`s Guidelines for Clients Managing Technical Cooperation Funded Consultancy Assignments”).
Опис задатка:
Европска банка за обнову и развој (у даљем тексту „Банка“ или „ЕБРД“) је одобрила зајам Граду Београду (у даљем тексту „Град“ или „Београд“, или „Наручилац“), за финансирање Пројекта унапређења београдског јавног градског превоза и саобраћајне инфраструктуре (у даљем тексту „Пројекат“). ЕБРД ће да финансира 57 милиона еура, уз вероватно будуће финансирање од стране Европске инвестиционе банке (у даљем тексту „ЕИБ“), у износу од 57 милиона еура, како би се комплетирала стратегија управљања саобраћајем и транспортом у Граду.

Пројекат ће омогућити Граду да финансира кључне инвестиције потребне да би се довршила стратегија управљања транспортом и саобраћајем укључујући: (и) изградњу трамвајске пруге преко новог Савског моста и новог система управљања саобраћајем, (ии) модернизацију трамвајске инфраструктуре и саобраћајница у центру Београда за нове трамваје на трамвајским линијама, и (иии) санацију и проширење главних градских саобраћајница како би се обезбедио бољи и сигурнији проток саобраћаја у граду.

У складу са разговорима измедју Банке и Града, а узимајући у обзир искуство претходних година приликом реализације великих пројеката у области градског саобраћајног сектора (нпр. Пројекат обнове града Београда са ЕИБ-ом /2003-у току/, и пројекат моста преко реке Саве и приступних саобраћајница /2006-у току/, заједно са ЕИБ и ЕБРД-ом), истакнуто је да је Граду потребна подршка споља, како би реализовао предложене нове пројекте који су описани у тескту изнад.

Као први корак, Град настоји да упосли тим искусних стручних консултаната (Консултант) у области управљања пројектом и подршци у спровођењу јавних набавки, за потребе Града да реализује овај дугачки низ нових инвестиција.

Главни смисао овог пројектног задатка је изведен из детаљне анализе и стручне процене за време припреме инвестиционг програма, и за то везане анализе функционисања ПИУ. Очекује се да ће примена бољих техничких решења и коришћење софтверских система, добро опремљених подацима за управљање на начин на који се програм реализује, довести до значајних уштеда у новцу и времену, као и инвестиционим трошковима, приликом реализације главних пројеката, високо-квалитетног надзора и примене новог интегрисаног приступа управљањем пројекатима, у реализацији многобројних инвестиционих компоненти.

С обзиром на горе наведено, Јединица за имплементацију пројеката („ПИУ”), у оквиру Града, има потребу за стручним Консултантом који ће пружити помоћ у имплементацији Пројекта финансираног од стране ЕБРД-а.

Општи циљ овог пројектног задатка је да обезбеди Граду неопходна средства за реализацију наведеног инвестиционог програма, Пројекта унапређења београдског јавног градског превоза и саобраћајне инфраструктуре, на ефикасан начин, у оквиру очекиваног временског периода и предвиђеног буџета, а у складу са средствима наведеног Уговора о кредиту. Овакав циљ захтева вишеструке напоре у области управљања пројектом, контролу инвестиционог буџета, подршку у процесу јавних набавки, захтеве за подношење извештаја и надзор над уговорима до њихове коначне реализације. Сваки пројектни сегмент треба пажљиво проценити и припремити пре покретања процедуре за јавну набавку за реализацију истих, а потом применити практичан приступ у управљању пројектом, и комуникацији између стручне локалне Јединице за имплементацију пројеката („ПИУ“), која се налази у оквиру Градске управе Града Београда и другим организационим јединицама Градске управе Града Београда, према потреби, остављајући иза себе стечено наслеђе, а користећи се савременим софтверским приступом који су уобичајени у целој Европској унији („ЕУ”).

Задаци које треба спровести могу се поделити на четири главне области активности:
1. Развој ПИУ и њених опреативних активности
2. Развој Плана за имплементацију пројеката (ПИП) и давање савета по питању стратегије јавних набавки
3. Помоћ при управљању конкурсним процедурама и администрацији уговорима
4. Помоћ у имплементацији целовитог пројекта и администрацији Зајма.

Статус процеса избора: Заинтересоване компанија или групе компанија се овом приликом позивају да покажу своју зантересованост.

Датум почетка задатка и трајање: Очекује се да ће задатак да отпочне у јануару 2013. године, а процена је да ће трајати укупно 36 месеци.

Максимални расположиви буђзет за дати Задатак: 1.050,000 еура (без ПДВ-а).

Консултант мора да утврди да ли се наплаћују било какви порези/ПДВ за предложене услуге и наведе основе за то. Уколико се наплаћују било какви индиректни порези/ПДВ, Клијент ће морати да плати индиректне порезе/ПДВ на услуге директно Консултанту, осим уколико није другачије договорено.
Изво финансирања: Заједнички европски фонд за Западни Балкан.
Подобност: Нема ограничења по питању подобности.
Профил консултанта: Захтевају се корпоративне услуге. Консултант ће највероватније бити из консултантских компанија које могу да пруже подршку у управљању пројектима и спровођењу јавних набавки.

Консултанат и његов тим треба да има искуства у управљању пројектима на градским путевима и улицама, пословањима у јавном превозу, изградњи и модернизацији јавне саобраћајне инфраструктуре, управљању пројектима и пружању подршке у процесу набавки за Међународне финансијске институције МФИ - IFIs (International Financial Institutions), посебно у земљама централне и источне Европе. Стручњаци треба да поседују специфично искуство у најмање 2 слична задатка у последњих 10 година.

Потребни су следећи стручни профили:
Стручњак за управљање пројектом; (1)
Саобраћајни инжењер, грађевински инжењер и инжењер електротехнике; (3)
Стручњак за финансије на пројекту и за буџет (1)
ИФИ Стручњак за набавке (1)
Стручњак за управљање уговорима (1)
ИТ стручњак (1)
Стручњак за трамваје (1)
Стручњак за управљање саобраћајем (1)
Инжењер електротехнике специјализован за енергетски ефикасно осветљење (1)
Стручњак за заштиту животне средине (1)
Стручњак за социјална питања (1)
Захтеви за учествовање: како би се установило да ли Консултант поседује способност и искуство да се квалификовао на ужу листу, подаци који се достављају треба да обухвате следеће:
(а) кратак приказ компаније/групе компанија, укључујући профил компаније, организацију и особље;
(б) детаље сличног искуства компаније или групе сродних компанија и задатака које су предузети у претходних пет година, укључујући информације о вредности уговора и наручиоцу / клијенту, локацији пројеката / земљи, трајање (мм / гг до мм / гг), месеце које су експерти провели, буџет за задатак, проценат који су обављали консултанти у случају удруживања компанија или подуговарања, главне активности, циљеве;
(в) ЦВ-еве кључних експерата који би могли да обављају овај задатак уз детаљан приказ њихових квалификација, искуства у сличним областима, посебно задацима који су преузети у претходних 10 година, укључујући информације о наручиоцу / клијенту, локацију пројеката / земљи, трајање (мм / гг до мм / гг), месеце које су експерти провели, буџет за задатак, главне активности, циљеве.
(г) Попуњени образац за уговоре, модел чега је расположив на следећem web-link-у:
http://www.ebrd.com/pages/workingwithus/procurement/notices/csu/contact_sheet.doc

Приказивање заинтересованости за овај задатак не сме да пређе 25 страна (без ЦВ-ева и обрасца за уговоре).
Један оригинал и копију писма заинтересованости, на енглеском и на српском језику, уз електронску верзију на оба језика, доставити Клијенту у коверти са назнаком „ИСКАЗИВАЊЕ ЗАИНРЕСЕОВАНОСТИ за БЕОГРАДСКИ ЈАВНИ ПРЕВОЗ И САОБРАЋАЈНУ ИНФРАСТРУКТУРУ – УПРАВЉАЊЕ ПРОЈЕКТОМ И ПОДРШКА ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ за ПИУ”, најкасније до 14. септембра 2012. године до 13.00 часова (по локалном времену у Србији).

Додатно, један примерак у електронском облику доставити контакт особи у ЕБРД-у на оба језика до горе назначеног датума.

Јавни позив објављен је 22. августа 2012. године у „Службеном гласнику РС” у броју 82.

У случају одступања важећа је верзија на енглеском језику.

Важно обавештење:
Консултант који се бави анализом/одређивањем оквира задатка не испуњава услове за овај задатак.
Након оваквог исказивања заинтересованости, заинтересоване компаније са уже листе ће бити званично позване да доставе своје понуде. Избор Консултанта и уговарање биће подложно расположивости ресурса из фонда.
Контакт особа за Клијента:
Контакт особа г.дин Драган Ивановић
Град Београд, Градска управа града Београда – Агенција за инвестиције и становање
Трг Николе Пашића 6
11000 Београд
Република Србија
имејл: divanovic@beograd.gov.rs
Тел + 381 11 3216036
Факс + 381 11 3216374
Контакт особа за ЕБРД:
Ginny Makepeace Awosunle
Европска банка за обнову и развој
One Exchange Square
London EC2A 2JN
тел: + 44 20 7338 6369
факс: +44 20 7338 7451
имејл: makepeag@ebrd.com

Овај оглас се односи на робу, радове, и услуге или консултантске услуге које се набављају кроз отворену и конкурсну процедуру за пројекте који се финансирају од стране ЕБРД-а. Потенцијални понуђачи који желе да добију додатне информације о овој јавној набавци, или желе да се информишу о пројекту уопштено, треба, осим уколико другачије није назначено, да контактирају Агенцију која је одговорна за овај пројекат, а не ЕБРД.

[/box]
 
Vrh