Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

kopmania":1y0wlqz6 je napisao(la):
Romi sigurno ne žvrljaju, ali uništavaju, pogotovo ovi iz romvila, kada udju u neki tramvaj ponašaju se kao da su pušteni sa lanca..
Možda i jesu na lancu ipak treba nekakao osigurati da tolika deca ne izadju na put,pa da ih zgazi nešto :laugh:
 
Ovi stu zvrljaju unutra su najcesce osnovci ili srednjoskolci kojima rade hormoni pa se tako u grupi dokazuju.

Po autobusima mnogo vise vidim zenskih imena potpisanih nego muskih, tako da je to cisto dokazivanje kako su kul i neustrasivi. Da se jedno od tih klinaca posalje na neki fizicki rad a da roditelji plate ciscenje autobusa i takoo svaki put, sve bi nam bilo cistije i urednije.

Sto se tice grafita sa spoljne strane to su uglavnom neshvaceni umetnici koji ne znaju sta ce sa svojim zivotom, pa su smisao nasli u vandalizovanju vozila.
 
Validatori rade na linuxu, sto je dobro (i normalno za ovakve sisteme).
 
bojan87":2gd0q8wq je napisao(la):
Da se jedno od tih klinaca posalje na neki fizicki rad a da roditelji plate ciscenje autobusa i takoo svaki put, sve bi nam bilo cistije i urednije
А како је данашњим средњошколцима физички рад срамотан и "за лузере", довести све другаре да их гледају док рибају. Верујем да би брзо искоренили жврљање по возилима. :D
 
Zvučna signalizacija neophodna u javnom prevozu
Moguća obaveštenja i na engleskom jeziku
Autor: Sanela Kesegi

U velikim gradovima Evrope zvučna signalizacija u javnom prevozu već odavno postoji. Kod nas ona još uvek nije uvedena u sve linije gradskog prevoza. Istovremeno veliki broj slepih i slabovidih ljudi vozi se posebnim prevozom i njima bi uvođenje ovakve signalizacije veoma puno značilo. Kako saznajemo u GSP-u u svih 30 novih tramvaja ova signalizacija će biti uvedena kada se za to steknu neophodni uslovi. Međutim u starim tramvajima ne postoje tehnički uslovi da se ona uvede.


http://www.danas.rs/upload/images/news/2011/10/9/1411b_ocp_w380_h300.jpg

U savezu slepih i slabovidih Beograda kažu da veliki broj njih ljudi koristi javni prevoz.

- Slepe i slabovide osobe najčešće idu sa pratiocem, mada ima i onih koji se kreću samostalno i iz tog razloga bilo bi dobro da zvučna signalizacija postoji u tramvajima- kaže Nataša Vukelić, sekretar Gradske organizacije slepih Beograda.

Profesor engleskog jezika Tihomir Nikolić, je slep i samostalno se kreće po gradu. On kaže da je uvođenje zvučne signalizacije u tramvaje odlična stvar, koja bi potakla mnoge slepe ljude da počnu da se kreću po gradu samostalno, ali da ovo nije najveći problem koji oni imaju.

- Ulice su nama nepristupačne za kretanje i prvo bi trebalo rešiti ovaj problem, a tek onda uvesti zvučnu signalizaciju, ali svakako pozdravljam tu ideju. Takođe vozači prevoza vrlo često samo prođu pored nas, a da nas i ne obaveste koji je to broj prevoza- kaže profesor i dodaje da šta god se uradilo u gradu, da je slepim ljudima najvažnija saradnja sa ljudima koji vide i da njih treba edukovati da budu uslužni.

U GSP-u su nam rekli da kada bude proradila zvučna signalizacija na srpskom, gradska komisija će razmotriti mogućnost da se uvede i na engleskom. Što će omogućiti stranim turistrima da se snalaze u gradskom prevozu bez potrebe da saputnike vuku za rukav i pitaju na kojoj se stanici nalaze. Dejan Veselinov v. d. direktor Turističke organizacije Beograda, kaže da bi to bilo izuzetno dobro.

- Jedan od prioriteta Turističke organizacije Beograda jeste da prijateljski budemo nastrojeni prema stranim turistima. Ako postoji mogućnost da se uvede zvučna signalizacija na engleskom, koja će omogućiti stancima, ali i slepim i slabovidim ljudima da znaju na kojoj su stanici i kada treba da izađu iz prevoza, to je nešto što svesrdno podržavam- ističe Veselinov.

Jedan od stanih turista koji je već drugi put u Beogradu i još uvek ne govori dovoljno dobro srpski Ištvan Sanislo, kaže da bi zaista voleo da se ova ideja realizuje.

- Ovo je drugi put da sam u Beogradu i još uvek nisam dobro savladao jezik, ali se trudim. Ponekada mi je neprijatno da zapitkujem ljude u prevozu da mi objasne gde sam, ali pošto nema zvučne signalizacije na engleskom ovo je jedini način da se snađem. Veoma mi se dopada srpska prestonica i raduje me mogućnost da se uvođenjem zvučne signalizacije na englskom jeziku još jedan korak približi Evropi i svetu- priča Ištvan.
Izvor;www.danas.rs

.
 
Kako lipaju ovi iz gspa novi trolejbsi imaju sistem ugradjen samo ga treba upaliti takodje 30 tramvaja remotovanih u gosi imali su ovaj sistem :kafa:
 
Немој тако, то је "скупа технологија" за ГСП и мораће да плате некоме да то "угради" :laugh:
 
Каква звучна обавештења на енглеском, нигде нисам чуо двојезична обавештења а савршено ми је било јасно шта је спикер говорио који год да је језик у питању (мађарски, руски, немачки..). Ваљда ако се најави станица нпр. Вуков Споменик да је јасно о чему се ради и ако се најави са станица и са station, нема потребе да се прави циркус.
 
Ma kakav engleski. Ime stanice i tacka - ionako svi slusaju to. Nikad nisam cuo dvojezicne najave stanica.
 
orion":2zwhnpzh je napisao(la):
Каква звучна обавештења на енглеском, нигде нисам чуо двојезична обавештења а савршено ми је било јасно шта је спикер говорио који год да је језик у питању (мађарски, руски, немачки..). Ваљда ако се најави станица нпр. Вуков Споменик да је јасно о чему се ради и ако се најави са станица и са station, нема потребе да се прави циркус.

Па то нам је још један од услова за улазак у такозвану Европску заједницу ! :lol:
 
Predpostavljam da s obzirom da Francuzi grade Metro biće Srpski/Francuski/Engleski..a onda će Konuzin da protestvuje +Ruski.. :kafa:
 
није ти баш добра аналогија можда буде француски/енглески а Конузин да тражи да буде и српски
 
Ne zaboravite i najave na azerskom jeziku, nakon što Azerbejdžan da donaciju za nove autobuse i metro... Uslov će biti najava i na azerskom, i postavljanje po 1 biste Alijeva na svako stajalište/metro stanicu.
220px-GYDHeydarAliyev.JPG

28.jpg.w180h270.jpg
 
Ево како би требало да изгледају принове у ГСП-у :)
25 комада
ikarbus-gsp.jpg

10 комада
maz-gsp.jpg

15 комада
sjabar-foto-copy.jpg

Слике су са ССЦ форума.
И морам признати да су ови Икари прелепи :D
 
Somi303":2wjqbyf0 je napisao(la):
Ево како би требало да изгледају принове у ГСП-у :)
25 комада
ikarbus-gsp.jpg

10 комада
maz-gsp.jpg

15 комада
sjabar-foto-copy.jpg

Слике су са ССЦ форума.
И морам признати да су ови Икари прелепи :D
zar ne treba da bude 25 ikara,10cng? Nadam se da će i unutra biti promena u dizajnu,ikarbus me uvek oduševi.
 
И ваљда ће ова серија Икарбуса бити боље направљена од претходне...?
 
Firebird-011":2k94cpzv je napisao(la):
И ваљда ће ова серија Икарбуса бити боље направљена од претходне...?
Kada cete vec jednom shvatiti da su Ikari kvalitetni autobusi i da je problem ukatastrofalnom odrzavanju od strane GSP-a. Evo ti na primer Veolijini busevi, stari su 5-6 godina a izgledaju skoro kao novi.
 
tragac":3uajhsmx je napisao(la):
Firebird-011":3uajhsmx je napisao(la):
И ваљда ће ова серија Икарбуса бити боље направљена од претходне...?
Kada cete vec jednom shvatiti da su Ikari kvalitetni autobusi i da je problem ukatastrofalnom odrzavanju od strane GSP-a. Evo ti na primer Veolijini busevi, stari su 5-6 godina a izgledaju skoro kao novi.

Апсолутно. Код нас у Панчеву већ други-трећи пут добијамо расходоване француске аутобусе (једном или двапут од општине Булоњ-Бјанкур са којом смо побратими, а пре неки дан ваљда од синдиката транспортних радника), који су стари по дизајну, али је ентеријер као бомбона. Ок, верујем да су их мало средили пре слања код нас, али је жалосно видети их како изгледају после пар година коришћења од стране АТП-а.
 
tragac":383cknv8 je napisao(la):
Firebird-011":383cknv8 je napisao(la):
И ваљда ће ова серија Икарбуса бити боље направљена од претходне...?
Kada cete vec jednom shvatiti da su Ikari kvalitetni autobusi i da je problem ukatastrofalnom odrzavanju od strane GSP-a. Evo ti na primer Veolijini busevi, stari su 5-6 godina a izgledaju skoro kao novi.

Погледај мало боље завршну обраду, нпр заптивни материјал на стаклима врата аутобуса. Квалитетно? К'о да су га Амиши правили :bash: И то је само пример, вр' леденог брега. Не спорим да је одржавање у ГСП-у очајно, и да је то још већи проблем, али ГСП нигде неће извозити своје услуге, а Икарбус своје производе хоће - бар се надам.
 
Vrh