Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Možda ih je (opravdan) strah od vandala
da ne prođu sa tim aparatima kao što su prošle prve telefonske govornice na udaljenim mestima
Računaju u centru, ima i kamera i službi i sveta non-stop , pa dok prođe atrakcija i privikavanje
a na udaljenim mestima, aparati su izloženi vandalima na izvolte dok su atrakcija

Kasnije ,bice ih svuda kao i tel. govornica, koje više ne razbijaju, jer nisu nisu atrakcija

Kad sam vec spomenu telefone ,
pa informacioni sistem bi mogao da iskoristi te komunikacione tel. linije samih govornica na stajalištima ,
na neki pametan način (deo interneta, beo-info, video nadzor i sl. ) ? :rolleyes:
ima tu dosta mogucnosti sa današnjom tehnologijom
 
To je bilo moje razmišljanje kada su krenuli da redukuju govornice. Telefonska govornica ostaje i dalje smislena, a posebno ako bi počeki da se koriste neku novi uređaji. Ona može da emituje i bežični Internet - signal, pozivi u lokalu mogu da budu besplatni, može da se doda brzi punjač za mobilne :D U svakom slučaju, mogu da pomognu i informisanju u JGPP-u
 
„Na uređaju za kontrolu štampa se doplatna karta i kartica se stavlja na crnu listu. Kontrolor doplatnu kartu izdaje i onim putnicima koji uopšte nemaju kartu."


Neka mi neko objasni zašto bi se kartica stavila na crnu listu ako putnik plati doplatnu kartu (od 1700 din)

Šta je uopšte crna lista i koliko dugo je kartica na njoj?
 
Na stajalištima gde postoji tel. govornica
uvede se i onaj ,,okovan,, info comp ko na aerodromu
gde bi dosta informacija moglo da se vidi: pozorišta bioskopi spiskovi razni redovi vožnje, plan grada
i to sve sa par metalnih dugmica , mali ekran iza debelog stakla taman sa one strane govornice
jer modernizacija GSBa bez modernizacije stajališta nije kompletno :)
 
имам нешто у вези нових стајалишта што постављају по граду. наиме, исекли су старе печурке у Јерковићу, на стајалишту Јована Бјелића још пре више од годину дана, и никада нису поставили нове. је л' зна неко, која је процедура око постављања истих? јер су их поставили на стајалишту Пиве Караматијевића у оба смера, затим Топлана оба смера, а на стајалишту Мештровићева су их само поставили у правцу ка Медаковићу и Кумодражу, док на правцу ка граду и даље стоји печурка, па се бринем да и њу не осеку и оставе нас без надстрешице
 
Матеја Бељан":1nx9proa je napisao(la):
„Na uređaju za kontrolu štampa se doplatna karta i kartica se stavlja na crnu listu. Kontrolor doplatnu kartu izdaje i onim putnicima koji uopšte nemaju kartu."
Sve ta Apex Solutions/Kentkart tehnologija, uređaji za kontrolu, crne liste i slično, postaju beskorisni kada putnik kontrolorima da standardni odgovor - da nema kod sebe ličnu kartu i da nema para da plati doplatnu kartu... Živo me zanima da vidim kako će novi "privatni" kontrolori, kada krenu da rade od januara 2012, rešavati takve situacije (profit njihovog poslodavca će direktno zavisiti od toga, plus će izgleda imati bonus od svake naplaćene kazne). Pretpostavljam da će prva promena biti ukidanje onih drečavih prsluka kontrolora, kako bi se utopili u masu koja ulazi u vozilo :D
 
Znate i sami da nastrešnice nisu u vlasništvu GSP-a, već firme Alma Quattro. Za nepostojanje stajališta se moraš obratiti inspekciji, pošto je postojao dogovor da GSP ukloni sva svoja stajališta (pečurke) iz ITS Zone1 i da na tim mestima ova privatna firma postavi svoja stajališta, a da za uzvrat dobije reklani prostor što zapravo otplaćuje nastrešnicu. Kako sam razumeo, ista firma je i u obavezi da ih održava.

Međutim, ako lokacija nije atraktivna firmi nije bilo u interesu da postavi nastrešnicu :rolleyes:
 
prva promena biti ukidanje onih drečavih prsluka kontrolora. . . . . i uvođenje vidnih zavoja :laugh: :lool: :laugh:
 
Александар":4yxwbz42 je napisao(la):
Znate i sami da nastrešnice nisu u vlasništvu GSP-a, već firme Alma Quattro. Za nepostojanje stajališta se moraš obratiti inspekciji, pošto je postojao dogovor da GSP ukloni sva svoja stajališta (pečurke) iz ITS Zone1 i da na tim mestima ova privatna firma postavi svoja stajališta, a da za uzvrat dobije reklani prostor što zapravo otplaćuje nastrešnicu. Kako sam razumeo, ista firma je i u obavezi da ih održava.

Međutim, ako lokacija nije atraktivna firmi nije bilo u interesu da postavi nastrešnicu :rolleyes:

да, али су они те настрешице поставили на 5 од 8 стајалишта на том правцу. и у горњем Јерковићу су исто поставили настрешице на сва стајалишта. само је остало Јована Бјелића исечено и мештровићева није дирана
 
Jedino mi nije jasno zasto kod pijace u Jerkovicu nema nastrasnice
 
Zanimljivo je da je Batajnica prvu nastresnicu dobila tek kada su počeli da skidaju te po gradu zbog Alma Kvatra. Neke pečurke su zaista skinute i nisu vraćene posle, ali mislim da su skidali sve, kako bi ih malo sredili, jer su neke bile i trule.
 
Felix55":p247ed98 je napisao(la):
Матеја Бељан":p247ed98 je napisao(la):
„Na uređaju za kontrolu štampa se doplatna karta i kartica se stavlja na crnu listu. Kontrolor doplatnu kartu izdaje i onim putnicima koji uopšte nemaju kartu."
Sve ta Apex Solutions/Kentkart tehnologija, uređaji za kontrolu, crne liste i slično, postaju beskorisni kada putnik kontrolorima da standardni odgovor - da nema kod sebe ličnu kartu i da nema para da plati doplatnu kartu... Živo me zanima da vidim kako će novi "privatni" kontrolori, kada krenu da rade od januara 2012, rešavati takve situacije (profit njihovog poslodavca će direktno zavisiti od toga, plus će izgleda imati bonus od svake naplaćene kazne). Pretpostavljam da će prva promena biti ukidanje onih drečavih prsluka kontrolora, kako bi se utopili u masu koja ulazi u vozilo :D

Dobro, toga će biti. Ali zamisli da si kupio kartu i napunio je sa 500 dinara, a onda zaboraviš da si ušao u drugu zonu, na primer, i oni ti blokiraju celu karticu iako si platio doplatnu kartu. Doplatna karta nije nikakva kazna, to je mogućnost i pravo svakog putnika
 
JohnnyLee":3bcws6xb je napisao(la):
Александар":3bcws6xb je napisao(la):
Znate i sami da nastrešnice nisu u vlasništvu GSP-a, već firme Alma Quattro. Za nepostojanje stajališta se moraš obratiti inspekciji, pošto je postojao dogovor da GSP ukloni sva svoja stajališta (pečurke) iz ITS Zone1 i da na tim mestima ova privatna firma postavi svoja stajališta, a da za uzvrat dobije reklani prostor što zapravo otplaćuje nastrešnicu. Kako sam razumeo, ista firma je i u obavezi da ih održava.

Međutim, ako lokacija nije atraktivna firmi nije bilo u interesu da postavi nastrešnicu :rolleyes:

да, али су они те настрешице поставили на 5 од 8 стајалишта на том правцу. и у горњем Јерковићу су исто поставили настрешице на сва стајалишта. само је остало Јована Бјелића исечено и мештровићева није дирана
Kо је задужен за надстешнице у зони 2? На потезу 300 немамо скоро ниједну.
 
Ali zamisli da si kupio kartu i napunio je sa 500 dinara, a onda zaboraviš da si ušao u drugu zonu

Jel se druga zona racuna kad fizicki predjes zonsku granicu ili u svakom trocifrenom broju mora da se kuca drugozonska karta? Ovo mi je uvek bilo nepoznanica.
 
Voziš se sa kartom za prvu zonu dokle si u prvoj kada predješ u drugu moraš imati kartu za drugu ako naidje kontrola :D
 
Imaš u svakom vozilu shemu zona i tarifnih relacija. Zone su za karte i za markice. A tarifne relacije su samo za karte.

Naime, u okviru druge zone neke linije su podeljene na tarifne relacije, jer su vožnje duge. Tako, na primer, ako se vozite kroz Surčin, to činite sa markicom za zonu 1 i 2 (jer ne postoji samo za zonu 2), a ako se vozite sa kartom, iako ste u okviru druge zone, a prelazite centar naselja kao granicu tarifne relacije, morate imati kartu za zonu 1 i 2. To će biti teško sprovodljivo u delo.
 
BEOGRAD 30. 08. 2011

PRESS

Počelo izdavanje personalizovanih kartica

Ne žurite, biće dovoljno karata!
Apel - Kako bi se izbegle gužve, građani koji imaju važeće povlastice trebalo bi da u prvih desetak dana da prednost daju onima koji moraju da izvade nove. Postojeće markice i karte za javni gradski prevoz mogu da se koriste do zvaničnog uvođenja novog sistema elektronskih karata
http://www.pressonline.rs/upload/boxImageData/2011/7/29/149393/elektornske-karte-1.jpg

Izdavanje personalizovanih "Bus plus" kartica za gradski prevoz počelo je juče na 24 pulta širom grada, a savremeni sistem zaživeće u vozilima do kraja godine. Mnogi su požurili da već prvog dana izvade nove karte, ali na sreću, većih gužvi nije bilo. Za vađenje kartice potrebno je 250 dinara, a sve se obavlja za pet minuta.
Postojeće markice i karte za javni gradski prevoz mogu da se koriste sve do zvaničnog uvođenja novog sistema elektronskih karata "Bus plus", što će se desiti krajem godine. Sugrađani koji nemaju pretplatnu kartu mogu da izvade elektronsku i koriste je sa mesečnom markicom do početka sledeće godine.

Za vađenje personalizovanih karata treba izdvojiti 250 dinara, kao i za povlasticu, dok će izdavanje same papirne "smart karte" koštati 40 dinara, a putnici će na nju moći da uplate maksimalno 500 dinara za vožnju.

- Završila sam srednju školu i s obzirom na to da moram da menjam legitimaciju, odlučila sam da što pre nabavim ovu novu. Došla sam sa sestrom, koja je sada upisala srednju, pa i ona menja staru legitimaciju. Želimo da izbegnemo gužve kojih će sigurno biti u narednim danima - rekla je bricoš Marina Ikonić.

Izbeći gužvu
Kako bi se izbegle gužve, a imajući u vidu da ovu vrstu kartica koristi više od 450.000 ljudi, apeluje se na građane koji imaju važeće povlastice da u prvih desetak dana daju prednost onima koji u ovom periodu moraju da izvade nove.

- Čim sam čula da je otvoreno mesto gde se prodaju ove nove povlastice došla sam da je nabavim. Znam da ne moram da žurim i da ove stare povlastice važe do kraja godine, ali pošto živim blizu poslovnice MTS-a, odlučila sam da ne čekam jer će kasnije sigurno biti gužva - kaže ekonomista Slavica Nedeljković.

a
Prodajna mesta
GSP
Skenderbegova 47
TC Trg Republike
Deligradska 10
Tempo
Viline vode bb
Autoput 1, blok 53
Erste banka
Jurija Gagarina 32
Ratka Mitrovića 158
Knez Mihailova 36
MTS
Trg Nikole Pašića 7
Bulevar umetnosti 16a
Bulevar kralja Aleksandra 84
Terazije 24
Požeška 66
Obilićev venac 2
Goce Delčeva 36
Lasta
Autobuska stanica
Mladenovac
Obrenovac
Lazarevac
Barajevo
Sopot
Osim personalizovanih beskontaktnih elektronskih karata koje, kao i markice, sadrže ime i fotografiju korisnika, građani će moći da izaberu nepersonalizovane elektronske karte koje neće važiti na ime, već za određeni broj vožnji. Kad sistem zaživi, u prodaji će biti i papirna beskontaktna "smart karta" namenjena za povremene korisnike javnog prevoza, ali i pojedinačna papirna karta za jednu vožnju koja će se prodavati isključivo kod vozača. Tarifni sistem u javnom gradskom prevozu ostaće isti i sigurno je da se cene karata neće menjati šest meseci nakon uvođenja novog sistema.

Doplatna karta
Pored kontrolora, nove karte će pomoću prenosivih uređaja za proveru kontrolisati i komunalni policajci. Oni će moći da naplate doplatnu kartu na licu mesta ili direktno sa kartice, kao i da odštampaju kaznu. Najbitnija razlika u odnosu na sadašnju kontrolu je to da će kontrolor po ulasku u vozilo blokirati validatore, tako da neće biti poništavanja u zadnji čas.
Personalizovane karte izdavaće se i dopunjavati na 24 mesta, među kojima su neka od dosadašnjih prodajnih mesta GSP-a u Skenderbegovoj, na Trgu Republike i Deligradskoj ulici, kao i prodajna mesta "Laste" na Glavnoj autobuskoj stanici, u Mladenovcu, Obrenovcu, Lazarevcu, Barajevu i Sopotu.

Sve potrebne informacije sugrađani mogu dobiti u "Bus plus" korisničkom centru na telefon broj: 011/7-155-155 ili na web sajtu www.busplus.rs

M. R. - G. M.
Izvor;www.pressonline.rs
Eto dobili smo i tranzit policiju...komunalac kontrolor,pa ajde mu ne plati kartu.. :cool: predpostavljam da će paralelno sa validatorima ugrađivati i video nadzor ,pa verujem da će to odvraćati od vandalizma..
 
ја чекам неперсонализоване. ионако нисам редовни корисник јавног превоза :)
 
Koliko razumeh na Studiu B juce nepersolizovane ce tek od nove godine da uvedu.
 
знам, тако су и планирали, тада треба цео систем да крене да ради
 
Voziš se sa kartom za prvu zonu dokle si u prvoj kada predješ u drugu moraš imati kartu za drugu ako naidje kontrola

Aha! Znaci ako se vozim npr 601 kroz nbg ne treba mi karta za 2. zonu. Najs. Znam da imaju one nalepnice sa krugovima za zone. Skoro nikad ne prelazim u 2.zonu ali smatram da je izuzetno glupo to sa zoniranjem, treba ukinuti pod hitno! Pravi konfuziju i otezava zivot putnicima. Sad imam markicu za 1.zonu i hocu npr. do Bataje i moram da kupujem kartu??? Nema sanse.
 
Moras da kupis i otkucas jos jednu kartu od 50 din ako imas markicu za prvu zonu.
 
Матеја Бељан":zif4ks09 je napisao(la):
Zanimljivo je da je Batajnica prvu nastresnicu dobila tek kada su počeli da skidaju te po gradu zbog Alma Kvatra. Neke pečurke su zaista skinute i nisu vraćene posle, ali mislim da su skidali sve, kako bi ih malo sredili, jer su neke bile i trule.

Alma kvatro stanične nastrešnice su nešto najgore u Beogradu. Leti ne možeš da setiš jer je onaj metal vruć, zimi jer je ladan, od sunca ne štiti jer je providan krov, a od kiše može da se zaštiti 5-6 ljudi.
 
Ali su zato najbolje odrzavani javni objekti u gradu. Ni jedna stanica nikada nije bila toliko cista i uredna toliki dugi niz godina.

Pa na njoj kada se slomi staklo isto se zameni u roku od jednog dana. Svakih par nedelja ekipe za ciscenje stakala operu gotovo svaku stanicu. Dok se recimo u isto vreme u gspu polomljeni prozor drzi po nekoliko godina, a pranje vozila je misaona imenica
 
Vrh