Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Čij da je, svoj, naš, ili i ,, njihov ,, Dečko je pokazo izuzetnu h r a b r o s t ne samo aktivnim činjnjem
nego otvoreno imenom, prezimenom i slikom
hrabriji je i od mene i od svih nas
Društvo koje se nalazi u ovakvom stanju kakvo je , rizikuje ne samo zdravlje nego i život, koji mogu da mu ugroze
koje kakve spodobe u ime bilo čega ili koga..... to je istina i bez obzira ko šta mislio ili pisao.... to je tako .
Treba da budemo zahvalni što je u redovima Beobuilda. :kk: :kk: :kk: :kk: ....... ko je tako hrabar. :) :kk: :) :kk: :)
 
Не обраћајте пажњу на људе који пљују све по дифолту. Свака част Филипе и само тако настави! :kk: :gobb: :vops:
 
zidar":25t7wqu0 je napisao(la):
vucko":25t7wqu0 je napisao(la):
Vecina komentara su pozitivni,sto je za komentare na blicu super stvar.Rekao bih da imamo izuzetno malo losih kritika.

Serife,vozi dalje :gobb:

Ko sto neko rece da nam budes gradonacelnik za 10 godina!
sto za deset, kada su sledeci izbori ?
Pa ono,blizu su,ali c.s.i jos nije doterao gsp u red.taman 10 leta dok odradi sve sto valja,zavrsi fax i.t.d. I verujem da necemo imati ni tada metro,ali znam da ce ga on zapoceti!

Salu na stranu.druze C.S.I na sledeci okup moramo da ti doteramo konja i kaubojske cizme da ti se slazu sa znackom,a kaubojski sesir sam nabavi :)
 
boca-ica":3uebn9x8 je napisao(la):
Modernizacija je neophodna pa i na sajtu GSPa, konkretno oko ,,poslovičnog viška tolerancije od strane moderacije/administrcije.,,

Evo sa foruma odgovor članu a isti je na odgovrajucoj temi predložio izmenu trase ili linije autobusa
upravo zbog uvažavanja vece stručnosti GSPa i formiranja jedinstvenog predloga iz GSPa pri prezentovanju Direkciji za javni prevoz BGDa
što je logično a da ne bi svi građani po naosob zatrpavali istu Direkciju, koja ima i još druge probleme sem GSBa
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GSP Beograd Forum posvećen ljubiteljima ovog i ostalih prevoznika koji učestvuju u beogradskom javnom prevozu
link: http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=23&t=60&start=530
TEMA: Predlozi za nove ili izmene postojećih linija

Re: Predlozi za nove ili izmene postojećih linija » 17 Apr 2011, 18:32

Voleo bih da znam šta je nejasno ili iznenađujuće. Da li zaista treba da se sriče (ono, s-l-o-v-o p-o s-l-o-v-o) da GSP Beograd nema nikakve veze sa redovima vožnje, brojem polazaka i trasama linija? Time se bavi Direkcija za javni prevoz.

I ne - ne možeš da kažeš da nisi znao, jer su te stvari napisane par miliona puta i ovo što vas par radi (sa posebnim osvrtom na diskusiju o 73) već počinje ljudima ozbiljno da smeta (što su neki i jasno napisali), a i dalje to radite samo usled poslovičnog viška tolerancije od strane moderacije/administrcije. Dakle, ako nisi znao - nisi znao zato što nisi čitao.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne, ne učestvujem u njihovim postovima samo,, izdaleka,, pratim

Meni je to isto kao neprimereno ponašanje vozača u autobusu , forum jeste deo GSBa
jer građanin se učlanio i piše sa dobronamernošcu a dobija odgovor koj ne shvatam sem da je pogrešio forum ili temu ili je glup....
Čovek je samo običan Beograđanin koj se obratio Beogradskom javnom prevozniku na liniji komunikacje 21 veka-forum.
Modernizacija GSBa mora uči i na sajt i na forum i svuda da bude u funkciji i koristi građana.
Gornje je potpuno izvučeno iz konteksta!!

Kao jedan od modova na tom forumu, iako je neko već ranije rekao, osećam se p(r)ozvanim još jednom da vam zvanično potvrdim i razjasnim da forum http://www.gspbeograd.net nema apsolutno nikakve veze sa "Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd". Forum je u privatnom vlasništvu i ni na koji način nije i ne može biti doveden u vezu sa GSP-om. Stavovi na tom forumu su isključivo privatni stavovi učesnika u diskusiji - ljubitelja javnog prevoza u BG, nikako nisu stavovi GSP-a Beograd, Direkcije za javni prevoz, privatnih prevoznika niti Grada Beograda uopšte. U diskusijama na forumu učestvuje veliki broj zaposlenih u GSP-u i privatnim prevoznicima ali oni su tu isključivo kao privatna lica i sami odgovaraju za ono što napišu. Nadam se da smo to razjasnili.
 
vucko":20twzu31 je napisao(la):
Salu na stranu.druze C.S.I na sledeci okup moramo da ti doteramo konja i kaubojske cizme da ti se slazu sa znackom,a kaubojski sesir sam nabavi :)
Di da nadjemo konja i cizme. Lakse sesir da mu nadjemo pa da ga odvedemo do hipodroma ako treba ili topcidera na jedan krug :)
 
Nadam se da da je ovo odgovarajuća tema za to. Da li može da se uvede neko pravilo, uredba, akt ili kakose to tačno zove da su vozači u obavezi da na okretnicama ugase motor autobusa? To dovodi do smanjenja potrošnje goriva i pre svega zagađenja, a i buke.
 
c.s.i.":2m2qozwe je napisao(la):
Ljudi hvala na podršci !
Biće o ovoj akciji i u Beogradskoj hronici nja RTS-u sutra. :)
Da li bi neko mogao da snimi sutra BG hroniku tj gostovanje naseg Filipa pa da okaci na youtube da imamo za uspomenu :) a i voleo bih da vidim posto necu biti pri tv-u u to vreme
 
Igor":p81jvk2p je napisao(la):
vucko":p81jvk2p je napisao(la):
Salu na stranu.druze C.S.I na sledeci okup moramo da ti doteramo konja i kaubojske cizme da ti se slazu sa znackom,a kaubojski sesir sam nabavi :)
Di da nadjemo konja i cizme. Lakse sesir da mu nadjemo pa da ga odvedemo do hipodroma ako treba ili topcidera na jedan krug :)
Eh,Igore...Sve se moze ako se hoce.Pogledaj samo svoj avatar na sekund.Zamisli da Filip ima ljutog ata,odlucnog kao sto je on pa da moze da kontrolise vozila u galopu. Garant bi u roku od mesec dana sve bilo pod konac!
 
Kokos":13j9qw68 je napisao(la):
Nadam se da da je ovo odgovarajuća tema za to. Da li može da se uvede neko pravilo, uredba, akt ili kakose to tačno zove da su vozači u obavezi da na okretnicama ugase motor autobusa? To dovodi do smanjenja potrošnje goriva i pre svega zagađenja, a i buke.
Тај акт и постоји. И на снази је. Колико ја знам, уколико се возило задржава на окретници дуже од 3 минута, возачи су у обавези да искључе мотор.
Значи, камерицу у руке, снимај, па ако клип траје дуже од 3 минута, правац инспекција.
 
Filipe plus odlicno .A sto se tice gasenaj vozila na okretnici pravilo postoji kao sto rece stf ali postoji i jedan broj autobusa koji kad bi se ugasili nebi ih vise upalili pa iz tog razloga stoje upaljeni :kafa:
 
не знам где да ставим, а ово ми некако изгледа као најбоље место, предлог за ново зонирање целе територије Београда када се уведе нови систем наплате (сви превозници који возе по територји града би требало да буду интегрисани):

1 зона - иста као сада
2 зона - садашња зона 2 тарифна релација 1
3 зона - садашња зона 2 тарифна релација 2
4 зона - регион 10 километара од краја зоне 3
5 зона - регион 15 километара од краја зоне 4
6 зона - све изван зоне 5 и Панчево, Пазова, Инђија и Смедерево (ако би се те 4 оптшине укључиле у систем)

цене би могле да буду (само пример):
50 динара - једна зона
75 динара - две зоне
100 динара - три зоне
125 динара - четири зоне
150 динара - пет зона
175 динара - свих шест зона
 
Što se tiče paljenja ne brinem se
vec su se ispraksovali da ih pale u i toku vožnje, jedino što vatrogasci moraju da ih ugase :laugh: :lool: :laugh:
u poslednjih pet godina, koliko je buseva ukupno izgorelo ?



Prvu zonu treba proširiti za po neki kilometar , granice zona se nisu menjale po odavno
pa kad menjaju i cene i opremu i vozila i drirektora i svašta pa mogli bi i granice zona da pomere
Uvesti ,,nultu zonu,, i to
da u nekom malo manjem krugu kao ,,dvojke,, nulta zona uopšte ne naplacuje prevoz tj da bude besplatan
i time postaje ,,zujanje,, putničkim vozilima besmisleno unutar kruga (tako i tako su uvek u pitanju od 1-2 stanica)
a cenu za prvu zonu malo povecati
stim da
povecavanjem teritorije 1 zone opravdava malo vecu cenu karte
Sada je stanje tako , da gro putnika za ulaz u zonu 2 kad je u pitanju 1-2 stanice kartu-povlasticu ima iz zone 1
što bi omogucilo i priliv vece količine novca od naplate usluga (odstranjivanje tog dela ,,šverca,,)

Glavni prihod od usluga je od markica pa tek onda od karata. Ko kupuje markicu da bi je koristio samo u nultoj zoni, niko, onaj ko ima
on se tako i tako vozi . Ista situacija je i sa kartama tako da gubitak je minimalni ali pokriven minimalnim povecanjem cene i veličinom zone.
Edit
Nulta zona i postavljanje novih granica dr. zona još lakše je za elektronsku naplatu i ceo elektornski sistem koj je ce vrlo brzo biti uveden
postoje još pozitivni efekti iznesenog ali nisu toliko primarni u ovom momentu.
 
Kokos":3fmd7t8c je napisao(la):
Nadam se da da je ovo odgovarajuća tema za to. Da li može da se uvede neko pravilo, uredba, akt ili kakose to tačno zove da su vozači u obavezi da na okretnicama ugase motor autobusa? To dovodi do smanjenja potrošnje goriva i pre svega zagađenja, a i buke.
Većinu vozila ne smeju da ugase, pošto bi im tada iscureo vazduh iz instalacije.

Igor":3fmd7t8c je napisao(la):
c.s.i.":3fmd7t8c je napisao(la):
Ljudi hvala na podršci !
Biće o ovoj akciji i u Beogradskoj hronici nja RTS-u sutra. :)
Da li bi neko mogao da snimi sutra BG hroniku tj gostovanje naseg Filipa pa da okaci na youtube da imamo za uspomenu :) a i voleo bih da vidim posto necu biti pri tv-u u to vreme
I ja bih još jednom zamolio ako bude neko u stanju da usnimi :) Potrebno je već razmišljati o pritisku preko medija, možda je to efikasniji sistem, pošto smo videli kakvi su nam sudovi :(
 
Zaboravio sam da postavim. Ovo su izvodi iz službenog lista GSP koji se odnose na novi sistem naplate i praćenje vozila:


2yzbn5y.jpg

2ujruy0.jpg

2s01fkw.jpg

2yv3u5w.jpg
 
Hvala ti Aleksandre što postavi ovaj tekst,zaista detaljno objašnjava sistem...konačno da i po tom sistemu postanemo deo sveta,čak šta više uvodimo ga među prvima uz rame recimo sa Amsterdamom,ovoj ogroman + za gradsku vlast,a i po koji put da ponovim inicijativa za uvođenje smart card sistema je upravo potekla sa Beobuilda,kao i mnoge druge a posebno da istaknem našeg Filipa koji nas je predstavio u najboljem svetlu,danas se ime Beobuilda u svim medijima predstavlja kao relevantan partner u društvenom miljeu grada,uvažavan od svih stranaka zbog svojih inicijativa bez političke pozadine, isključivo na korist građana a sve zahvaljujući svima vama posebno dežurne ekipe moderatora i ostalih ravnopravnih forumaša,Beobuild-pokret će siguran sam dobiti svoje zasluženo mesto u istoriji razvoja Beograda,može se reći da su najbolji predlozi potekli od nas i danas na sednicama gradske uprave kada se iznese neki pametan predlog od strane nekog aktiviste,upita"jeste li tu ideju pročitali na Beobuildu ili...." :vops:
Eto održah prigodan govor.. :cool:
 
и бре, ала се наприча, к'о неки политичар ;)

за мене је ова неперсонализована карта, с обзиром да се не возим често јавним превозом. судећи по овоме, у наредних пар месеци се може очекивати да се крене са постављањем овог новог система. баш ме занима на шта ће све то личити.
 
JohnnyLee":dhijvg1m je napisao(la):
у наредних пар месеци се може очекивати да се крене са постављањем овог новог система. баш ме занима на шта ће све то личити.
Od nove godine se aktivno radi na tome. Primetio sam da su svi (ili skoro svi) novi trolejbusi pripremljeni, provučena instalacija,probušene rupe, postavljeni držači za konzole terminala. U većini novih autobusa, posebno N serije iz pogona Karaburma. Za ostale ne znam...
 
RockerSVK":21r12mir je napisao(la):
2012, ти би могао бити идеалан Ђилетов заменик :lol:
Uh kakav bi tada Beobuild imao uticaj na razvoj Beograda ;) a i sve bi vas zaposlio u gradskoj upravi...šta reći Beobuild na vlasti..:dil:
 
Александар":g98zfavk je napisao(la):
JohnnyLee":g98zfavk je napisao(la):
у наредних пар месеци се може очекивати да се крене са постављањем овог новог система. баш ме занима на шта ће све то личити.
Od nove godine se aktivno radi na tome. Primetio sam da su svi (ili skoro svi) novi trolejbusi pripremljeni, provučena instalacija,probušene rupe, postavljeni držači za konzole terminala. U većini novih autobusa, posebno N serije iz pogona Karaburma. Za ostale ne znam...
I Conecto Mercedesi su opremljeni.
Ocigledno da ce krenuti neka cistka u pogonima, jer prvo opremaju vozila koja planiraju jos dugo da zadrze u voznom stanju. Verovatno ce neke rashodovati.
 
uh,kakve su lepotane izvukli danas na 6a,a ja se pitam sto videh nekog crvenog krsa sa pocetka 90tih na 33 ili 48.
 
Vrh