Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Kakve klime. Da imamo prozore kao na grčkim ZiU-9 pa da uživamo. Svaka staklena površina se 50% može otvoriti! U tom slučaju je divno provetravanja pri kretanju vozila. Ja iskreno čekam te grke kad moram da se vozim trolom, bez obzira što greju, optet je prijatnije u njima !!!
 
Zakon je zastareo trebalo bi ga promeniti, normalno je da ce u klimatizovanim vozilima biti zapecaceni prozori (a kad klima crkne e onda ne znam, otvoriti vrata:)))
 
Evo o čemu govorim.

2py711c.jpg


GSP ne vodeći računa o svojim putnicima kako to radi firma iz Atine, naručiuje BKM 333 skoro bez luftera. Zbog ovog ih treba tužiti! To je tortura za građane. Temperatura u vozilu je nepodnošljiva. Rešenje je da se ugrade klime što pre. No, čini mi se da kada bi sva vozila makar imala sisteme za provetravanje, ventilatore koji bi ubacivali vazduh situacija bi bila bar nešto bolja.

2mpbrkn.jpg

rid7xv.jpg
 
Slazem se,te nove trole imaju idiotski male prozore i u slucaju opasnosti posto nema onih staklo razbijaca ostajes zatocen tamo
 
Nikakva ugradnja klima nije rešenje,već kupovina novih vozila sa ugrađenom klimom,i Hitno početi sa gradnjom Metroa ispod zemlje,jer ako bi u slučaju Metro bio iznad zemlje opet bi se pojavio problem sa klimama koje ne rade ili se ne uključuju,i zaista bitno pitanje da li će se i u Beovozove ove renovirane ugraditi klime?,jer leta su postala nepodnošljiva! :grand:
 
Pa šta da radimo sa ovim Belkommunmašima? Solo imaju relativno dobre luftere, na ovim zglobnim je problem koji se treba rešiti. :mad: Ovakvi lufteri su i na nekim MAZ autobusima. To je jesu možda original Neoplanovi, ali za voziila sa klima uređajem. Ne znam kakva su leta u Belorusiji i kakvi su kod njih lufteri, ali pretpostavljam da i oni imaju istih problema. Uzgred, nisu Atinjani glupi pa na svim vozilima bez klime imaju ovako široke luftere!

U svakom slučaju novi će imati klimu, bar je to bio uslov na tenderu. Tender za ugradnju klime u MB Connecto autobuse i MAN je prošao. Videćemo našta će to ličiti.
 
amm8990":1xrk2svo je napisao(la):
izvinjavam se na offu, ali u čemu je fazon sa ovom trolom? zar ne mogu da je prefarbaju da ne izgleda ovako seljački?
 
Ovo je kolor šema vozila u Atini :D Nema potrebe da je farbaju kad će uskoro biti isečena.
 
verovatno stekaju jer ce ih povuku/iseku kad stignu nove
 
Sve trole proizvedene pre 2000. bi trebale da idu u rashod kad dođu nove trole i onda bukvalno ne ulažu ništa u njih, što je posebno problem sa grcima koji se doslovno raspadaju.

Naravno, nadajmo se da će kec ipak preživeti! ;)
 
Upravo je objavljen sledeći tender:

GRADSKA UPRAVA GRADA BEOGRADA
Sekretarijat za saobraćaj - Direkcija za javni prevoz
11 000 Beograd, 27. marta 43-45
upućuje
POZIV
za podnošenje prijava po konkursu za "Sistem za naplatu karata
i upravljanje vozilima u javnom prevozu putnika"
ev. br. IV–08 br. 346.5-821/10
Sekretarijat za saobraćaj – Direkcija za javni prevoz, poziva sve zainteresovane za učešće na konkursu za "Sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu putnika".
Konkurs se sprovodi u skladu sa Odlukom o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada Beograda ("Službeni list grada Beograd"", broj 61/09).
Predmet konkursa je "Sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu putnika" prema uslovima definisanim konkursnom dokumentacijom. Sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu putnika se sastoji iz dva podsistema:
- podsistem za upravljanje vozilima koji obuhvata i informisanje putnika i
- podsistem za naplatu karata koji obuhvata i kontrolu putnika.

itd.......
 
Sto znaci nasli su nekog ko ce konacno da pobjedi na tom tenderu i uzme provizijicu :kafa:
 
Vidi dobro je što nas slušaju i uvode proverene Evropske sisteme uz to još i najmodernije,apelovali smo da uvedu Smart sistem pre kraja godine da bi Beovoz ušao u ITS ,i poslušali e sada koja firma... ma svejedno jedna od nekoliko Evropskih pa sad važno nek radi kako treba,a Lasta je već uvela Smart sistem još je na probi, tako da već imaju rezultat i primer..zamislite samo koliko će ljudima iz unutrašnjosti biti jednostavnije da kupe dnevnu ,3 dnevnu ili nedeljnu kartu bilo gde u gradu a posebno na stajalištima,a strancima da ne govorim kada dođu na železničku a tamo ima automat i mogu odmah da kupe dnevnu kartu ili nedeljnu...ili svima nama da jednom smart karticom i ITS-om se vozimo i Beovozom..ako sve sprovedu kako treba biće to još jedan velikih ++ gradskoj vlasti,dakle GPS,Smart,Kamere,Uniforme,Novi Trolejbusi,Tramvaji i ako naruče i nove vozove to je značajan pomak u opštoj slici grada..
 
Ja bih rekao koliko ce naplata biti bolja. Karte za drugu zonu se i ne kupuju sada, a u tom sistemu ce morati. Garantujem da ce za 6 meseci da se isplati
 
Tačno, a samim tim što će ljudima biti pristupačniji automati za prodaju tj.ne moraju da se vuku do udaljene trafike i sl.povećava prodaju
 
Pa rekoše da raspisuju ili su raspisali tender ,nisam siguran ali je ipak mnogo ranije nego što su prvobitno rekli da će biti tek naredne god.mislim vide i oni da je puštanje u funkciju Beovoza bez ITS-a bezveze.
 
[Систем за наплату карата и управљање возилима у јавном превозу путника се састоји из два подсистема:
- подсистем за управљање возилима који обухвата и информисање путника и
- подсистем за наплату карата који обухвата и контролу путника.
Podrazumeva li ovo obavestenja o sledecoj stranici u vozilima?
 
pa verovatno. u to spada i obaveštenje u vozilu i obaveštenje na stanici za koliko dolazi sledeći bus
 
Vrh