Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Синоћ на линији 552 на терминусу Умка, возач чекајући време поласка узео крпу, течност за брисање прашине и редом скидао пластичне заштите са салонске расвете и чистио их изнутра.

Ја сам био пријатно изненађен. Волео бих да похвалим човека, препоручим за стимулацију, али се бојим да га још ови ментоли из ГСП-а још и не казне јер капирам да има неки правилник који такву интервенцију забрањује.
 
Onda im reci da je bio ljubazan, da je nesto drugo radio sto bi moglo da ih navede da ga stimulisu. ;)
 
Стф, ти као да не знаш о каквом је пилићарском предузећу реч. Тамо као и у осталим ЈП стимулацију можеш да зарадиш само ако учиниш диши услугу, типа одвезеш жену, децу или швалеру до куће и слично.
 
Novosti.rs
Šefovi krali naftu i delove

Pre dve večeri privedeno nekoliko radnika službe održavanja u pogonu "Kosmaj". Akciju organizovali MUP i unutrašnja kontrola GSP

UNUTRAŠNjA kontrola Gradskog saobraćajnog preduzeća i pripadnici MUP pre dve večeri organizovali su veliku akciju u pogonu "Kosmaj", kraj auto-puta. Kako nezvanično saznajemo, tom prilikom otkrili su da majstori, vozači i drugo osoblje ove firme nelegalno trguju originalnim delovima i preprodaju gorivo, naravno, na štetu gradskog preduzeća.

Kako javlja izvor "Novosti", organizatori nelegalne trgovine delovima i naftom bili su šefovi održavanja saobraćaja. Ukradena nafta i rezervni delovi pronađeni su u kanalima za otpadnu vodu, koji vode ka Mokroluškom potoku.

Protiv privedenih, pored prijava, biće pokrenute disciplinske mere.

Direktor GSP Željko Milković, zbog policijske istrage, nije želeo da zvanično govori o rezultatima akcije unutrašnje kontrole i inspektora MUP.

- Pre nekoliko meseci napravili smo promene u unutrašnjoj kontroli, što sada daje rezultate - za "Novosti" priča Milković. - Imamo potpuno drugačiji pristup ovom problemu. Krađa je smanjena na sporadične slučajeve.

Iako čelni čovek preduzeća neće da priča o budućim akcijama, "Novosti" iz svojih izvora saznaju da će kontrole biti učestale, a češljaće se svi pogoni bez izuzetaka.

PRETAKALI GORIVO U FLAŠE

Podsećamo, pre dva meseca unutrašnja kontrola GSP i operativci srpske policije priveli su dva parkirera u pogonu "Zemun". Oni su početkom aprila uhvaćeni u trenutku krađe nafte. Gorivo iz autobusa su pretakali u plastične kante, a onda sipali u rezervoare privatnih automobila, koji su bili parkirani u neposrednoj blizini pogona.
 
Pa šta ima generalni da priča, kad je on svojevremeno smenjen sa mesta direktora jednog pogona zbog istih aktivnosti....
 
Iskustvo se očigledno više ceni nego stručnost.
 
Foto Direktor

Novo vozilo za radove na kontaknoj mrezi
 
У професионалном смислу, фали знак питања у наслову, мада, `беш наслов са знаком питања, а и ја мислим да, услед развоја технологије, гконтактне мреже у градовима - немају будућност:


Beogradski trolejbusi idu u istoriju

Beograd -- U voznom parku najvećeg gradskog prevoznika, osim tramvaja, autobusa i trolejbusa odnedavno su i elektrobusi.

“Kupovinu novih trolejbusa držimo na "stendbaju" jer smo krenuli u priču sa elektrobusima. Ukoliko se pokažu kako očekujemo, više nam se isplati da nastavimo sa nabavkom ovih vozila koja ne zahtevaju kontaktnu mrežu i mnogo su praktičnija za održavanje, a cena je približno ista. Sad nam predstoji rekonstrukcija trolejbusa "Belkomunmaša". A u septembru-oktobru ćemo dobiti probni trolejbus iz Belorusije koji proizvodi fabrika MAZ. On će biti šest meseci na testiranju u Beogradu. Ako se performanse pokažu, kako očekujemo i sa dopunskim kretanjem bez kontaktne mreže, verujem da ćemo ući u nabavku 10 komada godišnje”, kaže Željko Milković, direktor GSP "Beograd".

Prema njegovim rečima i tramvaje očekuje rekonstrukcija i modernizacija. Kako kaže, biće remontovano 40 "kata". Osim spoljašnjosti, sa led osvetljenjem modernije će izgledati i unutrašnjost vozila, a biće ugrađena i klima.

Milković kaže da klima za takav tramvaj košta 200.000 evra, a da ih oni imaju 120.

“Ukupan remont jednog tramvaja koštaće pola miliona. To je relativno povoljno, s obzirom na to da se ranije za remont izdvajalo od 270.000 do 850.000 evra. Sve dok je iznos popravke trećina vrednosti vozila, isplativo je ulaganje. S druge strane, za remont kočionog sistema na KAF tramvajima, koji takođe moramo da uradimo, potrebno je 70.000 evra po vozilu, a ima ih 30. To je trošak od dva miliona evra”, kaže on.

Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.

Govoreći o naplati karata, prvi čovek GSP, kaže da se raskidanje ugovora sa "Apeksom" ne ispalti.

“Trebalo bi međutim, ići na soluciju aneksa i da se uslovi koriguju. Sada je mesečna naplata 750.000.000 dinara. U odnosu na pre dve godine je povećana, ali nedovoljno. Sa subvencijama koje GSP dobija optimalna bi bila naplata od 950 miliona. Da bismo građanima pružili uslugu kakvu traže i očekuju, nedostaje 200.000.000 dinara mesečno”, kaže on.

Milković kaže i da su ispoštovali zahteve o smanjenju broja zaposlenih i da ne razmišljamo o smanjenju broja radnika. Kako je rekao, za dve godine otišlo je 350 ljudi, 170 po socijalnom programu, a sa uvođenjem osmočasovnog radnog vremena eliminisali supotrebu za 285 vozača. Kad se to sabere, više od 10 odsto su smanjili broj zaposlenih.


Antrfile:
Manji gubici

- Smanjili smo gubitke. Lane smo uspeli da smanjimo gubitke za 350.000.000 dinara, zahvaljujući povećanju prihoda za 13 odsto. Od školskog prevoza i drugih ugovorenih vožnji uspeli smo da zaradimo 171.000.000 dinara. Takođe, za 2,5 odsto smo povećali učešće u ITS, što je 11.250.000 dinara. Godišnji udeo u kolaču je 135.000.000 dinara, što znači da smo prevezli veći broj putnika i prešli veću kilometražu sa manje vozila. Ove godine projektovan je gubitak od 1,6 milijardi, a sada je 1,3 milijarde. Uspeli smo za dve godine da isplatimo 1,1 milijardu za doprinose, socijalno i penziono osiguranje zaposlenih.
Do kraja godine biće pokrenuti tenderi za još 10 solo i 30 zglobnih autobusa, o čemu se pregovara sa gradom. Plan je da se za pet godina kupi 500 autobusa, pišu Večernje novosti.


Извор: b92.net

Линк: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1152964
 
Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.
 
U GSP vozilima klima mora da radi i moraju da budu čista ali internet u GSP vozilima je po meni ne potreban luksuz.
Kome treba internet dok se vozi autobusom neka koristi svoj prenos podataka iz GSM paketa.
Mi smo presiromašno društvo da bi se toliko luksuzirali, besplatan internet u gradskom autobusu, internet na pijaci...
 
Pa i nema interneta hahahaha, retko u kome se može naleteti da isti radi... :D
Inače slažem se, nepotreban luksuz. Što se tiče klima, ne pamtim godinu goru od ove po tom pitanju, Zemun nijedan bus sa klimom, Dorćol nijedna trola, jedino što radi je novi Ikamerci i pojedini Solarisi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396467#p396467:dd9kat49 je napisao(la):
marrecar » July 8th, 2016, 6:01 pm[/url]":dd9kat49]Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.

Pre neki dan je gostovao u Beogradskoj hronici i rekao kako nabavka jedne klime košta 8.000 € , i da je održavanje klime komplikovano , te da iz tog razloga nije moguće da rade u svim vozilima , a da se nove ne mogu nabavljati tempom kojim narod očekuje , jer ne plaćaju svi kartu , te se nema dovoljno novca ...
 
Narod uvek kriv, nema sta... Tako efektno stimulisanje naroda da placaju kartu, svaljivanje krivice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396490#p396490:2747b9b1 je napisao(la):
solecar » 08 Jul 2016 08:06 pm[/url]":2747b9b1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396467#p396467:2747b9b1 je napisao(la):
marrecar » July 8th, 2016, 6:01 pm[/url]":2747b9b1]Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.

Pre neki dan je gostovao u Beogradskoj hronici i rekao kako nabavka jedne klime košta 8.000 € , i da je održavanje klime komplikovano , te da iz tog razloga nije moguće da rade u svim vozilima , a da se nove ne mogu nabavljati tempom kojim narod očekuje , jer ne plaćaju svi kartu , te se nema dovoljno novca ...
Zašto bi nabavljao novu klimu?
Nisu sposobni ni postojeće da održavaju, a ne da kupe nove. Biće i kilma, kad nađu nekog sposobnog rođaka, da otvori privatnu firmu za održavanje i popravku...
 
Beogradski trolejbusi idu u istoriju

Veću glupost odavno nisam pročitao, a konkurencija je vrlo oštra u poslednje vreme. Što bi delija rekao, ovo je ništa drugo do veleizdaja.
 
Не претеруј. Нисам сигуран да у време јагме за електро-аутомобилима ико верује да тролејбуси имају будућност... као ни аутобуси са дизел-мотором. Кина је већ крцата аутобусима на електро-погон, а рекло би се да је та земља данас један од два пола планете са којих долазе техничке новотарије (други је и даље у САД).
Ако мене питаш, и дизел-моторни возови ће ускоро постати прошлост, а богме и трамваји ће, пре или касније, остати без контактне мреже и, нажалост, пантографа:(
Наравно, технологије су још у повоју, и још немамо коначан одговор нпр. на дилему ултракапацитатори/батерије, али ја мислим - на дужи рок - свакако батерије.
 
Na duži rok - možda. Dok sam živeo na Zvezdari, uvek sam radije koristio trole nego 77, kul su nekako, i startuju fenomenalno. Klinci ih vole mnogo, naročito one što pište kada koče (pretposlednju generaciju). Mislim da trole još uvek vrlo korektno rade posao, radile bi mnogo bolje kada bi postojala daleko veća saobraćajna kultura, i kada bi bile održavane kako treba.

Elektrobusevi: vozio sam se ovim kineskim, samo na solarni pogon, na Schiphollu. Odlični su za kratke deonice, kako će se snaći kod nas na dugim trasama i u nepredvidivim uslovima videćemo.
Spletom okolnosti sam upućen u tehnologije baterija za elektro vozila, mnogo će vremena još proći pre totalnog ukidanja kontaktnih mreža.
Offtopic: videh danas na Tašu fenomenalnu katicu, kao novu, na liniji 6, nisam uspeo da je slikam :( I mnogo lepo joj stoji i kontaktna mreža i pantograf :)
 
Ajde ukidanje trola nekako da progutam, elektrobusevi i uklanjanje kontaktne mreze i sl. ali klima 200.000 € stvarno nema smisla.
Pa sta radi ta klima hladi i ulice kojima prolaze tramvaji i svakome ko se validira po rumenko? Jezivo koja je ovo kradja.
 
Бекс лакше мало са таквим оптужбама, све троле која сам ја видео су имали упаљене климе.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Evo 3 slike ovih autobusa direktno iz Kine dok sam bio tamo :)
bdc9c30c88529d233191863dc52cd087.jpg
7c12837c0cc13c5951247df24a1d5f0a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396548#p396548:37ytzjlj je napisao(la):
Somi303 » 09 Jul 2016 01:30 am[/url]":37ytzjlj]Бекс лакше мало са таквим оптужбама, све троле која сам ја видео су имали упаљене климе.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Ja onda u pogrešne ulazim, na 40 i 41 ne pamtim kad je neka radila...
 
Троле иду у историју? Ја сам сам предлагао Шапчанима да се боре за 2-3 линије тролејбуса које иду на 15 минута. Нека имају батерије, немају троле, много је важније да постоји контактна мрежа, која даје лаку оријентацију, идентитет града, дефинише правце пословних активности и урбаног развоја. Осим тога, у садашњим електробусима се губи 15% простора на батерије. Средња потрошња у том случају је увећана због вучења додатног терета.
 
Мали обишао реконструисан диспечерски центар ГСП "Београд"
БЕОГРАД, 15. марта (Таnjуг) - Градоначелник Београда Синиша Мали обишао је данас реконструисани диспечерски центар ГСП "Београд" у чију је обнову уложено седам година и 8,5 милиона динара и поручио да је ово сада модеран центар за управљање саобраћајем и јавним превозом.

"Овде се сливају све информације из саобраћаја у Београду, и сада можемо много брже да реагујемо ако је негде гужва, ако треба да се продуже или скрате неке линије градског превоза", рекао је Мали.

Он је додао да је након 25 година реконструисан и ресторан друштвене исхране који користи више од 2.500 радника ГСП.

Мали је рекао да су радови на реконструкцији погона "Централа" завршени, да су радови на реконструкцији погона "Космај" у току и најавио 10 нових аутобуса Икарбуса који ће бити пуштени у промет у наредних неколико недеља.

"Обезбедићемо и 12 нових школских аутобуса, а наручено је и 30 нових зглобних аутобуса које очекујемо до краја године", рекао је Мали.

Он је апеловао на грађане да плаћају карте и воде рачуна о возилима, како би заједно унапредили саобраћај у престоници и очували возила јавног превоза која су заједничко власништво грађана Београда.

Генерални директор ГСП "Београд" Жељко Милковић рекао је да се отварањем овог центра испуњава обећано јер је пред крај 2016. и почетком ове године обећано да ће се обратити посебна пажња на услове рада запослених што је сада и испуњено.

"Задовољан радник значи и бољи квалитет услуге, што ће се одразити и на квалитет пословања, чиме Београд добија предузеће на које и у будућности може да се ослони", истакао је Милковић.

Он је рекао да нови систем диспечерског центра омогућава приступ већем броју камера на улицама и квалитетнију размену информација, чиме диспечери могу брже и ефикасније да реагују него до сада.
 
Vrh