Beograd -- U voznom parku najvećeg gradskog prevoznika, osim tramvaja, autobusa i trolejbusa odnedavno su i elektrobusi.
“Kupovinu novih trolejbusa držimo na "stendbaju" jer smo krenuli u priču sa elektrobusima. Ukoliko se pokažu kako očekujemo, više nam se isplati da nastavimo sa nabavkom ovih vozila koja ne zahtevaju kontaktnu mrežu i mnogo su praktičnija za održavanje, a cena je približno ista. Sad nam predstoji rekonstrukcija trolejbusa "Belkomunmaša". A u septembru-oktobru ćemo dobiti probni trolejbus iz Belorusije koji proizvodi fabrika MAZ. On će biti šest meseci na testiranju u Beogradu. Ako se performanse pokažu, kako očekujemo i sa dopunskim kretanjem bez kontaktne mreže, verujem da ćemo ući u nabavku 10 komada godišnje”, kaže Željko Milković, direktor GSP "Beograd".
Prema njegovim rečima i tramvaje očekuje rekonstrukcija i modernizacija. Kako kaže, biće remontovano 40 "kata". Osim spoljašnjosti, sa led osvetljenjem modernije će izgledati i unutrašnjost vozila, a biće ugrađena i klima.
Milković kaže da klima za takav tramvaj košta 200.000 evra, a da ih oni imaju 120.
“Ukupan remont jednog tramvaja koštaće pola miliona. To je relativno povoljno, s obzirom na to da se ranije za remont izdvajalo od 270.000 do 850.000 evra. Sve dok je iznos popravke trećina vrednosti vozila, isplativo je ulaganje. S druge strane, za remont kočionog sistema na KAF tramvajima, koji takođe moramo da uradimo, potrebno je 70.000 evra po vozilu, a ima ih 30. To je trošak od dva miliona evra”, kaže on.
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:
“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.
Govoreći o naplati karata, prvi čovek GSP, kaže da se raskidanje ugovora sa "Apeksom" ne ispalti.
“Trebalo bi međutim, ići na soluciju aneksa i da se uslovi koriguju. Sada je mesečna naplata 750.000.000 dinara. U odnosu na pre dve godine je povećana, ali nedovoljno. Sa subvencijama koje GSP dobija optimalna bi bila naplata od 950 miliona. Da bismo građanima pružili uslugu kakvu traže i očekuju, nedostaje 200.000.000 dinara mesečno”, kaže on.
Milković kaže i da su ispoštovali zahteve o smanjenju broja zaposlenih i da ne razmišljamo o smanjenju broja radnika. Kako je rekao, za dve godine otišlo je 350 ljudi, 170 po socijalnom programu, a sa uvođenjem osmočasovnog radnog vremena eliminisali supotrebu za 285 vozača. Kad se to sabere, više od 10 odsto su smanjili broj zaposlenih.
Antrfile:
Manji gubici
- Smanjili smo gubitke. Lane smo uspeli da smanjimo gubitke za 350.000.000 dinara, zahvaljujući povećanju prihoda za 13 odsto. Od školskog prevoza i drugih ugovorenih vožnji uspeli smo da zaradimo 171.000.000 dinara. Takođe, za 2,5 odsto smo povećali učešće u ITS, što je 11.250.000 dinara. Godišnji udeo u kolaču je 135.000.000 dinara, što znači da smo prevezli veći broj putnika i prešli veću kilometražu sa manje vozila. Ove godine projektovan je gubitak od 1,6 milijardi, a sada je 1,3 milijarde. Uspeli smo za dve godine da isplatimo 1,1 milijardu za doprinose, socijalno i penziono osiguranje zaposlenih.
Do kraja godine biće pokrenuti tenderi za još 10 solo i 30 zglobnih autobusa, o čemu se pregovara sa gradom. Plan je da se za pet godina kupi 500 autobusa, pišu Večernje novosti.
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:
“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396467#p396467:dd9kat49 je napisao(la):marrecar » July 8th, 2016, 6:01 pm[/url]":dd9kat49]Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:
“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.
Zašto bi nabavljao novu klimu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396490#p396490:2747b9b1 je napisao(la):solecar » 08 Jul 2016 08:06 pm[/url]":2747b9b1][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396467#p396467:2747b9b1 je napisao(la):marrecar » July 8th, 2016, 6:01 pm[/url]":2747b9b1]Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:
“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.
Pre neki dan je gostovao u Beogradskoj hronici i rekao kako nabavka jedne klime košta 8.000 € , i da je održavanje klime komplikovano , te da iz tog razloga nije moguće da rade u svim vozilima , a da se nove ne mogu nabavljati tempom kojim narod očekuje , jer ne plaćaju svi kartu , te se nema dovoljno novca ...
Beogradski trolejbusi idu u istoriju
Ja onda u pogrešne ulazim, na 40 i 41 ne pamtim kad je neka radila...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396548#p396548:37ytzjlj je napisao(la):Somi303 » 09 Jul 2016 01:30 am[/url]":37ytzjlj]Бекс лакше мало са таквим оптужбама, све троле која сам ја видео су имали упаљене климе.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
БЕОГРАД, 15. марта (Таnjуг) - Градоначелник Београда Синиша Мали обишао је данас реконструисани диспечерски центар ГСП "Београд" у чију је обнову уложено седам година и 8,5 милиона динара и поручио да је ово сада модеран центар за управљање саобраћајем и јавним превозом.
"Овде се сливају све информације из саобраћаја у Београду, и сада можемо много брже да реагујемо ако је негде гужва, ако треба да се продуже или скрате неке линије градског превоза", рекао је Мали.
Он је додао да је након 25 година реконструисан и ресторан друштвене исхране који користи више од 2.500 радника ГСП.
Мали је рекао да су радови на реконструкцији погона "Централа" завршени, да су радови на реконструкцији погона "Космај" у току и најавио 10 нових аутобуса Икарбуса који ће бити пуштени у промет у наредних неколико недеља.
"Обезбедићемо и 12 нових школских аутобуса, а наручено је и 30 нових зглобних аутобуса које очекујемо до краја године", рекао је Мали.
Он је апеловао на грађане да плаћају карте и воде рачуна о возилима, како би заједно унапредили саобраћај у престоници и очували возила јавног превоза која су заједничко власништво грађана Београда.
Генерални директор ГСП "Београд" Жељко Милковић рекао је да се отварањем овог центра испуњава обећано јер је пред крај 2016. и почетком ове године обећано да ће се обратити посебна пажња на услове рада запослених што је сада и испуњено.
"Задовољан радник значи и бољи квалитет услуге, што ће се одразити и на квалитет пословања, чиме Београд добија предузеће на које и у будућности може да се ослони", истакао је Милковић.
Он је рекао да нови систем диспечерског центра омогућава приступ већем броју камера на улицама и квалитетнију размену информација, чиме диспечери могу брже и ефикасније да реагују него до сада.