Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Zašto ne insistiraju na unifikaciji voznog parka, kada su već tako brižljivi? Izvini, ali to je glup razlog.
Naročito jer GSP ne održava opremu, već to čini NT.
 
A da li autobusi imaju fabricke displejeve, odnosno da li ima neko ko pravi svoje displejeve? Posto vidim da i u Liazima je isto NT.
 
Evo vam izgled upravljacke jedinice
dsc03147.jpg

dsc03149.jpg
 
Naj zalije mi tog tramvaja taj narandzasti je donacija italije
 
Narandžasto nije tramvaj, već italijanska donacija autobusa, u pitanju je neki Iveco, oni su imali četvoro vrata ;)
 
Naravno da je to autobus jedan od 1000 kani koje je italija dala YU narandzasto se odnosilo na to
 
Ove boce su izgleda namerno postavljene pored, brza metoda rashoda.
 
direktor":38omubm7 je napisao(la):
Naravno da je to autobus jedan od 1000 kani koje je italija dala YU narandzasto se odnosilo na to
Onda ja nisam razumeo ovo tvoje "nabacivanje" rečenice ;)
Postoje znakovi interpukcije koji odvajaju tvoje misli, ja sam razumeo da si mislio da je narandžasto tramvaj, molim te budi jasniji, hvala :)
 
Da se prijavimo da ga rekonstruisemo po kratkom postupku
 
Glavni problem ce biti odakle zahvatiti za obaveznu matematiku
koliko evra po godini staža pa puta broj (ne)radnika plus. . . .
 
Sta se desava sa sluzbenim uniformama vozaca GSP-a i zasto ih ne nose na radnom mestu??Ako se dobro secam nabavka novih uniformi je realizovana pre 2 godine...
 
Iz prostog razloga zato što ne postoje, nije moguće nositi 2 majice i dvoje pantalona 3 godine, prethodna nabavka je bila pre 3 godine. E sad neki članovi samostalnog sindikata su dobijali i po 2 majice pre 2 godine, tako da to je glavni i jedini problem.
 
Somi303":qvix2jmz je napisao(la):
depresija5.jpg

Преузето са:
http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=88969
Слике су старе 2 године :wink:

Uvek mi žao kad vidim isečen tramvaj. Vozio sam se u dosta starih tramvaja (gdegod odem ako vidim tramvaj provozam se bar malo) i par katica(poslednji put zagreb) i ne volim sto se smanjuje broj tih vozila kod nas a nisu dobile priliku za remont i za ubacivanje niskopodne jedinice u sredinu tramvaja. :(

Ja bih remontoao sve naše katice a onda kupovao nove.
 
Nema modernizacije dokle god se iznose polovične i jednostrani podaci
što je čista manimulacija javnosti, radi prikrivanja nesposobnosti
.... Od početka ove godine zabeleženo je 146 napada na imovinu GSP,
a šteta načinjena samo na novim španskim KAF tramvajima iznosi 170.000 evra!....
..... objašnjava Slavica Stevanović, menadžer za odnose sa javnošću u GSP....

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ljada-evra

Uvidom u BBa teme održavanje vozila i teme zapaljeni i izgorela vozila
ima mnogo više od 146 šteta izazvane svinjarijama GSPa
sa drastično ne srazmernom vecom štetom nego što je 170.000 evra

Vandali se sve češće pronalaze te je moguce i nadoknaditi novčanu štetu
ali ko i kako nadoknaditi njihove štete :x

Ispravno bi bilo navesti SVE nastale gubitke-štete prouzrokavane i sa jedne i sa ,,druge strane,, u 2013
Iskrivljene slike nikome ne koriste i od nj. nema vajde

Nema tu još dugo modernizacije jer očigledno problem
nije samo u novcu već je daleko veći i u takvim u uvrnutim kadrovima . . . :violina:
 
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ovi u novostima jos driz praznicna atnosvera tj u tanjugu :vops: :vops: :vops:
 
Novosti":1qzibybq je napisao(la):
PARIZ - Sistemi javnog prevoza u Beogradu, Njujorku i Seulu su primeri na koje bi trebalo da se ugledaju urbanisti širom sveta kako bi u narednih 37 godina uštedeli 70.000 milijardi dolara na globalnom nivou.
Danas objavljena studija u mogućoj uštedi do 2050, koju je izradila Međunarodna energetska agencija (IEA) pod nazivom "Priča o reorganizovanim gradovima", zasnovana je na studijama slučaja sprovedenim u više od 30 gradova širom sveta, koji su poboljšali efikasnost sistema javnog prevoza, smanjili emisiju štetnih gasova i poboljšali kvalitet života.
"Tokom prvih šest meseci reorganizovanja gradskog šinskog sistema, Beograd je utrostručio broj putnika", navodi se u izveštaju.
Njujork je za 11 minuta smanjio prosečno vreme putovanja od kako je uveo ekspresne autobuske linije, navodi se u studiji.
U ovom trenutku već više od polovine svetske populacije živi u gradovima, od kojih mnogi imaju problema sa saobraćajnim gužvama i pretrpanim putevima, što zemlje košta nekoliko milijardi dolara u izgubljenom gorivu i vremenu, nanoseći štetu kvalitetu životnog okruženja, zdravlja i bezbednosti, dodaje se u tom izveštaju.
Izvršna direktorka IEA, Marija fan der Hoven, ukazala je da se zakonodavci moraju udaljiti od pojedinih tehnologija.
"Oni moraju razmotriti kako da izgrade i obnove gradove, koji će prevoziti skoro 6,3 milijarde ljudi do 2050. godine. Moramo isplanirati infrastrukturu, logistiku i energetski sistem, koji će danas imati smisla", dodaje se u saopštenju direktorke.
Fan der Hovenova očekuje da će skoro 70 odsto svetske populacije do 2050. živetu u gradovima i da će se potrošnja energije u gradskom prevozu udvostručiti.
Pa to samo iz Pariza deluje :mrgreen:
 
Zanimljiv tekst kako mi zamisljamo rukovdjenje
PARTIJSKO ZAPOŠLJAVANJE: Ko će verovati da je Domanović ovo pisao pre 100 godina!
Veliki srpski književnik i jedan od prvih srpskih satiričara Radoje Domanović odlično je razumeo kako funkcioniše zapošljavanje i "služba"
Veliki srpski književnik i jedan od prvih srpskih satiričara Radoje Domanović odlično je razumeo kako funkcioniše zapošljavanje i "služba".

Koliko je dobro poznavao karakter ljudi sa ovih prostora govori i sledeći tekst objavljen davne 1905. godine. Satiričar piše o tome "Šta bi bilo kad bi beogradska opština uzela tramvaje u svoje ruke?”

Pročitajte kako je on video birokratiju u prestonici početkom 20 veka. Tekst prenosimo u celini.

Evo šta bi bilo:

Odmah bi bio postavljen direktor sviju pruga sa platom od 10.000 dinara, šef odeljenja električnih tramvaja s platom od 8.000, tri sekretara po 4.000, šest pisara sa po 2.000, osam praktikanata sa po 1.000 dinara i četiri momka sa 1.000 dinara. To je u glavnoj upravi.

Sad dolazi Vračarski odeljak: šef, dva sekretara, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda Palilulski odeljak, pa Savski, pa Dorćolski itd.

Zatim Glavna blagajna: Blagajnik, dva podblagajnika, tri pisara, četiri praktikanta, pa onda sporedne blagajnice u svakom odeljku.

Dalje: Glavni marveni depo, Vračarski itd. u svima odeljcima, pa onda lekar sa pomoćnicima. Šef prodaje bileta, računoispitač, magacioner, kontrolni odbor sa dijurnama.

Štamparija za štampanje bileta: Upravnik, blagajnik, faktor, računoispitač, pomoćnik i drugo potrebno osoblje.Sad tek dolaze kočijaši, kondukteri, revizori, a već razume se inšpektor sviju pruga sa naročitim zgradama i potrebnim osobljem.

Za svaka kola imali bi smo bar 2 konduktera što se po kolima motaju i tri četiri koji nisu ni došli.

Čim ko ima nekog, evo ga tu.

"Čuješ, molim te, hoću da te molim za jednog mog rođaka. Siroma puki, a dobar je, pa da ga primiš".

"Nemam gde, brate!"

"Pa makar na tramvaju nešto, gledaj, Boga ti, pa ti neću zaboraviti".

"The, najzad, nek dođe sutra, šta da mu radim, daću mu odmah 60 mesečno. Je l' dosta?

"Dosta, samo nek ima koliko toliko."

Ne bi prošlo ni pola godine, a napisana bi bila molba da država dâ subvenciju tramvajima, da bi se ova korisna ustanova mogla održati u prestonici.

Evo, to bi bilo. A kad bi država upravljala, onda treba samo duplo računati broj osoblja.

http://www.kurir-info.rs/partijsko-zapo ... ak-1178591
 
Vrh