Znam nazalost sve o memoriskim karticama, jedna mi je crkla pa sam se informisao
Pod upravljackom jedinicom sam mislio na onu kutijicu kod vozaca koja sluzi za promenu smera na velikoj tabli napred. Ona bi trebalo da regulise sav posao. Trebalo bi da sam displej ima bar 2-3K ugradjene flash memorije, tako da moze da kesira za nesmetan ispis. Ne znam tehnologiju samih displeja, onaj sa kojim sam ja radio nije bio novatronic-ov, mada se njemu samo feed-ovao niz ASCII karaktera (Novatronic verovatno koristi UTF-16). Tako da ne mislim da je brzina ucitavanja relevantan faktor za ispis.
Takodje, koliko sam video na sajtu, oni se hvale da im sistem vec ima podrsku da najavljuje trenutno stajaliste, mada ne znam kako su to realizovali. Mozda bukvalno na dugme
@becks, ako imas neke insajderske informacije o radu sistema, slobodno podeli da probam jos vise da konkretizujem.
EDIT:
Nabasah na novatronic-ovu brosuru, i potvrdio sam neke svoje pretpostavke:
1) postoji centralna jedinica po vozilu koja regulise sve displeje, koja moze da primi informacije o svim linijama
u INTERNU flash memoriju
2) moguca je komunikacija sa displejima preko serijskog multipoint RS485 interfejsa, koji je dovoljno brz za prakticno trenutan prenos string poruke na tako kratke distance
Dakle vec je sve tu, samo treba Apex da se ukljuci, bez da traze hiljade i hiljade evra nizasta :evil:
Mada, moze da se napravi da vozac ima dugme ili nesto slicno i svaki put kada krene sa stajalista da se pritisne to dugme i da se azuriraju svi displeji. Mada bi bilo elegantnije da ide preko B+.